1.fejezet

832 38 0
                                    

Egy gyönyörű nyári reggel Elladora Lupin nyújtózkodva ült fel az ágyában majd fáradtan indult el felöltözni.

-Jól aludtál Ella?-kérdezte Hope Lupin Elladora édesanyja.

-Többé kevésbé.-felelte Elladora.

Reggeli után Elladora felment a szobájába ahol hamarosan arra lett figyelmes, hogy valaki kopog az ablakán. Lüssza a baglya volt az levelet hozott a roxfertból.


-JAMES POTTER!-kiáltott Elladora már az abszol úton mikor a fiú át gázolt rajta.

-Bocsi Ella.-mondta.

-James legalább századjára gázolsz át rajtam pedig még csak négy éve ismerlek.

-Nem tehetek róla.-felelte a szokásos boci szemekkel nézve a lányra.

-Hihetetlen vagy.-mondta Elladora.

-Tudom.-felelte a fiú.

Jamessel és Remussal az oldalán lépet be a Czikornyai és Patzába Elladora ahol megvették az erre az évre való könyveket.

Ez után Madam Malkim talár üzletébe mentek aztán vettek tollat és pennát végül elmentek fagyizni.

-Mi a francnak van neked annyi könyved?-kérdezte James a fagyiját nyalogatva.

-Tudod, hogy én felvettem tavaly a legendás állatok gondozását, jóslástant, rúna ismeretet és számmisztikát.- felelte Elladora.

-Minek én például csak legendás állatok gondozását és jóslástant vettem fel harmadikban.-veszekedett James.

-Ne faggasd James.-szólt közbe Remus.-Nekem se mondja meg.

-Katasztrófák a lányok.-állapította meg James.

-Hé!-szólt rá Elladora.


-Remus hagyjál már.-mondta Elladora már otthon miután ikre elkapta öt mivel lila festéket kevert a fiú samponjába.

-Most megkapod a magadét.-mondta Remus.

-Jól áll a lila.-méregette ikrét Elladora mikor kiszabadult a fiú szorításából.

Majd hamarosan álmosan dőlt be az ágyába melyben rögtön el is nyomta az álom.

Egy Lupin lány történeteOnde histórias criam vida. Descubra agora