Teliholdhoz közeledve Remus egyre több időt töltőt egyedül vissza vonulva egy sarokba.
Elladora rengeteget nevetett barátaival csínyeiken.
James sok csíny eszelt ki azok közül is a kedvence az lett amikor elárasztottak a mardekár klubhelyiségét rozsaszin gumi kacsákkal amik egész nap a boci boci tarkát énekelték és ha épp unatkozott azon bosszankodott menyit kell tanulniuk.
Sirius mintha csak James hasonmása lenne minden igaz rá is ami Jamesre hosszá téve, hogy már harmadik csaját szerezte meg az évben pedig egyiket se szerete sok szóval lehet Sirust illetni de ami nem illik Jamesre is az a szoknyapecér.
Peter na jó őt inkább hagyjuk.
-Remus veled megyek és punk tum.-jelentette ki Elladora.
-Nem lehet.-vitázott tovább Remus.
-Miért?
-Túl veszélyes.
-Nem az.
-Dehogy nem.
-Akkor sem.
-De.
-Nem.
-Abba hagynátok.-szólt közbe James.
-Nem.-jelentették ki egyszerre az ikrek.
-Unalmasak vagytok.-mondta Sirius úgy fél óra elteltével.
-Ahogy mondod.-helyeselt James.
-Igazatok van ezen felesleges vitázni úgy is Remusszal meggyek.-mondta Elladora.
-Nem jössz.
-De igen.
-Megint kezdik.-mondta James.-jobb ha el megyek aludni.
-Itt hagysz engem ezekkel?-kérdezte Sirius drámai hangon.
-Miért is ne.-mondta James.
-Mostantól nem vagy a barátom.-jelentette Sirius.
-Na jó haver gyere te is le feküdni.-felelt James.
-Így már jobb.-mondta Sirius azzal elvonult Jamesszel a fiuk háló terme felé.
Mivel az ikrek nem tudtak elhatározásra jutni hamarosan el mentek aludni hisz más nap egy újabb unalmas nap várt rájuk.Vagy talán még se olyan unalmas?
VOUS LISEZ
Egy Lupin lány története
FantasyElladora Lupin különleges boszorkány létére egészen negyedik Roxforti évéig nagyából átlagos életet él. Testvére a vérfarkas Remus Lupin. Kalandok, szerelem és a mindent elsöprő igazság története.