A vonat csikorogva elindult és a négy jó barát kupét ment keresni. Ez nem volt könnyű feladat ugyanis szinte minden kupé dugig volt ami meg nem abba mardekárosok ültek. Aztán végre találtak egy kupét amiben csak Peter és két hollóhátas lány ült. Sirius gondolt egyet és be nyitott majd le ült Peter mellé James követte ő az egyik hollóhátas lány mellé ült aztán Elladora ment be Peter másik oldalára majd Remus James mellé.
-Milyen volt Dániában?-kérdezte Elladora majd Peter felé fordult.
-Nagyon jó volt.-felelte Peter.
Ezután egy kis csent állt be amit a kupé ajtajának nyikorgása tört meg és az ajtóban ott állt...a büfés boszorkány.
-Adhatok valamit?-kérdezte kedves hangon.
Erre a tekergők mind fel álltak és mindannyian vettek valamit pontosabban valamiket. Elladora csoki békát minden ízű drazsét és nyalás pálcát vett, James minden ízű drazsét, drublét, tökös derelyét és csoki békát vett, Sirius ugyan azokat amiket James Peter pedig kondéros kekszet tökös derelyét csoki békát nyalás pálcát minden ízű drazsét és drublét vett. Miután ki fűzettek mindent vissza mentek a kupéba és le ültek ugyan arra a helyre ahol eddig ültek kivéve Siriust aki valamilyen furcsa módon pont Elladora mellé került.
-Sirius te nem Peter másik oldalán ültél?-kérdezte Elladora.
-De.-felelt nemes egyszerűséggel Sirius.
-És akkor ha Peter másik oldalán ültél most mit keresel mellettem?-tette fel a kérdést Elladora.
-Talán zavar hogy itt ülök?-kérdezte perverz vigyorral az arcán Sirius.
Elladorának az első dolog a mi eszébe jutott az volt, hogy Sirius fejébe vágja hogy IGEN ZAVAR de valamiért nem tette sőt mi több hangosan épp az ellenkezőjét mondta.
-Nem.
Siriusnak még nagyobb lett a vigyor az arcán.
-Illetve de zavar.-mondta Elladora mikor rá jött, hogy mit is mondott.-Nem akarsz vissza ülni Peter másik oldalára?
-Nem.-felelt Sirius.
-Akkor majd én ülök át Peter másik oldalára.-mondta Elladora azzal fel állt és át ült Peter másik oldalára.
Elladora miután át ült kezébe vett egy könyvet és olvasni kezdte Remus is így tett Peter evet James és Sirius pedig hülyéskedtek míg át nem kellett öltözni amikor a fiúk lovagias modon ki ülték Elladorát, hogy át öltözhessenek ja meg a két hollóhátas lányt is. Olyan tíz perc múlva ki is jöttek így a lányoknak összesen két percük maradt ami lásuk be nem túl sok az öltözésre. De végül Elladorának sikerült három perc alatt át öltöznie de szerencsére késett a vonat két percet. Egy perc múlva így lassulni kezdett majd meg állt és Elladora boldogan szált le róla és indult barátaival a fiákerek irányába.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egy Lupin lány története
FantastikElladora Lupin különleges boszorkány létére egészen negyedik Roxforti évéig nagyából átlagos életet él. Testvére a vérfarkas Remus Lupin. Kalandok, szerelem és a mindent elsöprő igazság története.