Elladora reszketve ért fel a klubhelyiségbe a közel múlt eseményein gondolkodva.
//Visszaemlékezés//
-Ella le ülhetek.-szólította meg Elladorát Mógus mikor a lány épp a tó parton ült egy padon.
-Persze.-felelt Elladora.
Mógus le ült majd együtt meredve egy ideig a padon míg Mógus váratlanul megszólalt.
-Szeretlek.-mondta.
Elladora meglepetten nézet a fiúra.
-Mit...Mondtál.-habogta Ella.
-Azt, hogy szeretlek.
Elladora nem tudta mit feleljen rég óta furcsa érzés járta át akár hányszor rá nézett de Mógus csak barát volt.
Elladorának nem volt túl sok ideje gondolkodni hisz a fiú arca egyre közeledett majd már csak egy centi volt köztük majd már annyi se az ajkaik egymásba forrtak.
-ITT MEG MI A JÓ FRANC FOLYIK?!-üvöltötte Sirius.
Elladora és Mógus szét rebbentek.
-Semmi közöd hozzá.-felelt kissé feszülten Elladora.
-DEHOGY NINCS...
-AZT MONDTAM NINCS!
-DE IGEN IS VAN.
-NINCS ÉS PUNK TUM.
Elladora vonult volna is el Mógussal mikor erős rántást érzett.
-Ella kérlek ne.-nézett a lány gesztenye barna szemeibe Sirius.
-Mit ne?-kérdezett vissza Elladora.
-Ne meny vele.
-Miért?
-Mindegy.-mondta Sirius azzal el engedte Elladortát.
//Visszaemlékezés vége//
Elladora agyában egymást kergették a gondolatok nem tudta mit tegyen hallgasson Siriusra? Vagy inkább Mógusra?
-Ella.-szakította meg gondolat menetét Lily.
-Igen?-kérdezte Elladora.
-Jól vagy?
-Persze.
Elladora minden szó nélkül ment aludni, hogy másnap egy újabb fárasztó napra kelhessen.
YOU ARE READING
Egy Lupin lány története
FantasyElladora Lupin különleges boszorkány létére egészen negyedik Roxforti évéig nagyából átlagos életet él. Testvére a vérfarkas Remus Lupin. Kalandok, szerelem és a mindent elsöprő igazság története.