-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-
A Roxfort express lassan megérkezett az állomásra. Az izgatott diáksereg poggyászokkal felpakolva lépett ki a vonatból.
"Albus! Siess már!" Kiáltott egy szőke hajú lány a bátyjának.
"Itt vagyok!" Kászállódott le a járműről a fiú. A haja rakoncátlanul szállt a kora őszi szélben. Az ingje két felső gombja ki volt gombolva, a varázspálcája pedig a kezében pihent.
"Akkor jó, a végzős év a legfontosabb, nem késhetsz el pont most." Csóválta a fejét rosszallóan Elphias.
"Nem hiszem el, hogy bennetek nincs egy szikrányi szabályszegési vágy sem!" Forgatta a szemeit Albus.
"Uuuu Albus a kis lázadó." Bökte oldalba Aberforth.
"Csitt, inkább induljunk. Az öreg Phineas biztos észre fogja venni ha elkésünk." Szólt közbe Dorothy, aki Ariana mellett állt.
"Oké, ott még van egy szabad kocsi." Mutatott egy üres kocsi felé Elphias.
"Ti látjátok a thestrálokat?" Kérdezte Dorothy.
"Nem." Rázták meg a fejüket miközben felkapaszkodtak a kocsira.
"Azt mondják idén lesz valami verseny." Szólalt meg Elphias.
"Én is hallottam, de szerintem ezt is csak kitalálták, tudjátok milyen Worson, több hazugságot mondott életében mint igazat." Legyintett Aberforth, és a fejét a kocsi szélének támasztotta.
Albus megvonta a vállát, majd Elphiashoz fordult, akitől kölcsön kérte a kezében tartott újságot.
"Várj, világítok neked." Gyújtott fényt a pálcájával Elphias, miközben átnyújtotta Albusnak a Reggeli Próféta aznapi kiadását.
"Köszi." Mosolygott rá Albus.
Annyira elmélyült a vékony papírra nyomtatott sorok között, hogy észre sem vette a nagy kastélyt, ami előtt a kocsi egy hangos csikorgással lefékezett.
Csak akkor nézett fel az újságból, mikor Elphias oldalba bökte.
"Megérkeztünk."
Leszálltak, és felballagtak az óriási lépcsőkön.
Albus meglepődve vette észre, hogy a Roxfort ki van díszítve. A világítás ünnepélyesebb és színesebb volt mint szokott lenni."Itt tényleg készül valami!" Ugrált örömében Ariana, és boldogan összecsapta a kezeit.
Dorothy beléje karolt, és nagy léptekkel helyet foglaltak a házuk asztalánál.
A többi griffendéles boldogan fogadta őket az asztalnál.
Phineas Nigellus Black, a Roxfort igazgatója felemelkedett a gondosan kifaragott akácfa székéből, és csendet kért.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐋𝐔𝐌𝐎𝐒 • Grindeldore • befejezett
Fanfic❝Rabod lévén, más dolgom mi legyen, Mint várni vágyad percét, hogy hivatsz? Életem üres, vesztegethetem, Célom sincs semmi, míg csak te nem adsz.❞ Albus Dumbledore, a Roxfort legtehetségesebb diákja nem biztos abban, hogy induljon-e a trimágus tusán...