16.

275 30 37
                                    

-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-

Gellert unottan ült Albus ágyán. Egykedvűen piszkálta a kézfején húzódó vágást, ami még enyhén nedves volt a vértől.

Mivel elutasította azt, hogy Albus elvigye őt az iskola ápolónőjéhez, Dumbledorenak személyesen kellett kézbe vennie a fiú sebeinek ellátását.

A vörös éppen egy pohár vizet próbált előkeríteni, otthagyva Gellertet a hálókörletben.

A vízi tigris még mindig kicsinyített formában aludt Gellert ölében.

"Visszatértem!" Szambázott be Albus a szobába. "Ééés találtam vizet is!"

"Ügyes vagy." Forgatta a szemét Grindelwald.

"Miért vagy ilyen?" Lohadt le Albus arcáról a mosoly.

"Bocsi, csak álmos vagyok."

"Akkor rendbe hozom a sebeidet, és aludhatsz amennyit akarsz." Vette elő a pálcáját Dumbledore, és óvatosan végig húzta Gellert sérülésein.

A vágások szinte azonnal eltűntek a fiú bőréről.

"Köszönöm." Vette szemügyre az újonnan rendbe hozott bőrfelületét.

"Szívesen." Bólintott Albus, és öntött Gellertnek egy  pohár vizet. A fiú megitta a folyadékot, majd fáradtan hátra dőlt Albus ágyán.

Az ölében alvó tigris mormogott valamit a hirtelen mozdulatra.

"Neked mit mondott a ghasia?" Feküdt le Albus is. A fejét Grindelwald mellkasának támasztva hallgatta a szíve gyors dobogását.

"Elmondta hol keressem a harmadik feladathoz szükséges tárgyat." Ásított a szőke.

"Hol?"

"A tiltott rengetegben." A jobb kezével lassan Albus hajába túrt, és elkezdett játszani a vörös tincseivel.

"Már megint oda kell menned?" Hajtotta hátra a fejét, hogy szembe tudjon nézni Gellerttel.

"De neked is." Szólalt meg egy vékony hang valahonnan a fejük mellől.

"Mi?"

"Neked is ugyanott van elrejtve amit keresel." Kúszott közelebb hozzájuk a tigris.

"Pontosan mit is keresek?"

"Egy dobozt. Könnyen észre fogod venni. A neved van ráírva, és világít. Ha rám hallgatsz, akkor még ma este elmész érte."

"Nem, ma már nem megyek sehova." Ásított.

"Biztos vagy benne?" Eresztett el egy perverz mosolyt Grindelwald.

Albus vörös fejjel vállon legyintette.

"Ne vedd magadra Dumbledore, de én azt hiszem át pártolok a barátodhoz." Mászott fel Gellert karjára a tigris.

"Ha! Kikosaraztak!" Nevette ki Gellert a vöröst.

Dumbledore sértődötten feljebb csúszott, és Gellert ajkaira nyomta a sajátját.

A szőke meglepetten húzta közelebb magához Albust, de Dumbledore ellökte magától.

"Na kit kosaraztak ki?" Vigyorgott kajánul.

"Ez aljas volt." Fonta össze maga körül a kezeit.

"Ez meg mi volt?" Kapkodta a tekintetét köztük a tigris.

"Hát... Nem tudom. Tényleg Gellert, mi volt ez?" Nézett Grindelwald szemébe.

"Már megbocsáss, de most te csókoltál meg."

"Nem erre értettem." Motyogta Dumbledore.

"Akkor mire?"

"Most ez mi köztünk?" Bökte ki a kérdést, ami már napok óta zavarta. Nem tudta Gellert mit akar, és igazából a saját szándékaiban sem volt biztos. Többet érzett iránta mint bárki más iránt, de bizonytalan volt.

"Fogalmam sincs. Leszel a barátom?"

"Igen!" Sikított fel Albus, és Gellert nyakába ugrott.

"Lehetek a gyereketek keresztapja?" Szólalt meg a tigris.

"Fogd be!" Vicsorgott Grindelwald.

"Nyugi, csak olyan édesek vagytok együtt." Forgatta a szemét.

"Hogy is hívnak téged?" Lökte le magáról Gellertet Albust.

"Percival." Húzta ki magát büszkén, és kinyújtotta a jobb mancsát.

"Az a második nevem!" Pacsizott le vele Albus.

"Nem bánod ha vissza változtatlak?" Húzta elő a varázspálcáját Gellert.

"Kérlek." Grindelwald pöccintett, mire Percival visszanyerte az eredeti méretét.

"Sokkal jobb." Mondta mély hangon.

"Lefelé az ágyamról!" Lökte le az állatot Dumbledore.

"Rendben." Mászott le a földre.

"Te is Gellert, aludni akarok." Söpörte le a fiút maga mellől.

"Még világos van."

"Fáradt vagyok. Aludni akarok."

"Nem maradhatok?" Nézett rá kutya szemekkel.

"Csak ha nem fogsz horkolni." Engedte vissza Gellertet.

"Nem szoktam." Ölelte át Albust.

"Hé, Grindelwald, jöhetek én is?" Kérdezte Percival folytott hangon, mikor Albus már nagyban szuszogott.

"Nem. Jó éjszakát."

𝐋𝐔𝐌𝐎𝐒 • Grindeldore • befejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora