18.

273 31 25
                                    

-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-

"Kinyitjuk?" Hajolt a saját doboza fölé Gellert.

A Roxfort egyik elrejtett szobájában ültek, amit lassan már a törzshelyükké formáltak át.

Az addig kopár falakba bele karcolták a neveiket, és egy varázslattal elintézték, hogy a feliratok kék és vörös színnel világítanak.

Gellert át alakította a kanapék elrendezését, Albus pedig varázsolt a szoba sarkába egy könyvespolcot.

"Igen." Bólintott Albus, és ő is megfogta a saját ládája fedelét.

Egyszerre nyitották ki a két dobozt.

Mind a kettőben egy összetekert pergamen lap volt.

Csak a szívednek legfontosabbat érheti veszély, ezért csak figyelj és ne beszélj.

Sellők úsznak szeretteddel, találd meg, vagy felejtsd őt el.

Ha nem vagy akkor elég bátor, örökre eltűnik mint a kámfor. „

Olvasta fel Grindelwald a papírra írt üzenetet.

"Nekem is ugyanazt írja." Hajtotta szét a saját levelét Albus.

"Ez mit jelent?"

"Gondolom valahová elviszik a számunkra legfontosabb embert." Olvasta végig újra a sorokat Albus.

"A sellők viszik el." Mutatott a második sorra Gellert.

"A tóba." Bólintott Dumbledore. Az orrát felhúzva próbált több információt kiszűrni a levélből.

"Szerinted lehetséges, hogy az egyik bajnokot vigyék magukkal?" Szólalt meg Gellert egy rövid hallgatás után.

"Nem hinném, miért?" Válaszolt a vörös anélkül, hogy felnézett volna a papírlapról.

"Akkor én megúszom a második próbát." Dobta le magát az egyik kanapéra, majd megpaskolta a mellette lévő helyet, hogy Albus is csatlakozzon hozzá.

"Nem szeretsz senkit sem?" Próbált meg leülni a kanapéra, azonban mielőtt sikerült volna, Gellert úgy döntött, hogy az ölébe húzza.

"Nem, kivéve téged." Nyomott egy puszit a füle mögé.

Albus érezte, ahogy elpirul, ezért a tenyerébe temette az arcát.

"Tényleg? M-mármint tényleg szeretsz?" Fordította hátra a fejét, hogy szembe nézhessen Gellerttel.

"Talán." Mosolyodott el. "Miért? Te nem?" Vonta fel a jobb szemöldökét.

"De igen! És mindig is foglak!" Hadarta Albus.

"Én is téged." Hajolt közelebb a fiú arcához Grindelwald.

Nem csókolta meg őt, csak a szemeit fürkészte. A bal tenyerét átfuttatta az arcélén, végig a haján, majd megállapodott a tarkójánál.

Jobb kezét Albus felé nyújtotta. A fiú megfogta azt, habár nem tudta mit akar a barátja.

Grindelwald elmormogott az orra alatt egy bűbájt, aminek következtében halk zene szólalt meg a teremben.

A zongoraszó halk ritmusára széles mosollyal táncolni kezdtek. Albus bal keze hamar megtalálta az utat Gellert törzse felé. Nem léptek egymás lábára, vagy ha igen, nem vették észre, annyira bele voltak merülve a pillanatba.

Nem érezték magukat különlegesnek, csak szerencsés senkiknek, akikről nem tud a világ.

Az órák egymás után teltek, de a végtelen zeneszó ment tovább.

"Gondoltál már arra, hogy elmész innen?" Kérdezte Grindelwald.

"Igen."

"És hová?"

"Mindenhová. Körbe akarom járni a világot, és mikor már mindent láttam, kiválasztani egy helyet ahol élni akarok." Mesélte csillogó szemekkel.

"Akkor szerencséd van velem. Ez után az iskolai év után elutazok egy csomó helyre. Kutató munka miatt ha úgy tetszik."

"Mi után kutatsz?"

"A halál ereklyéi után." Harapta be az alsó ajkát Gellert. 

"Komolyan?" Albus nem tudta eldönteni hogy a barátja csak viccelődik vele, vagy tényleg hisz az ereklyékben. Jobbnak látta, ha nem szól semmit, csak bólint, jelezve hogy folytassa.

"Sokak szerint hülyeség, de én találtam egy csomó bizonyítékot a létezésükre. Gondolj bele mi mindent tudnánk tenni a varázsló világért, ha meglennének az ereklyék."

"Nekem is van néhány elméletem, de nem vagyok olyan biztos a létezésükben." Csóválta meg a fejét Albus.

"Még akkor sem, ha azt mondom, hogy enyém a bodzapálca?" Nevetett fel Gellert.

"Vicces vagy." Horkantott fel Dumbledore.

"Komolyan beszélek." Adta Albus kezébe a pálcáját Grindelwald.

"T-te?"

"Mit szólsz Albus, hajlandó vagy velem együtt felkutatni a többi ereklyét?"

"Igen." 


𝐋𝐔𝐌𝐎𝐒 • Grindeldore • befejezettHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin