-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-
A Durmstrang óriási hajója tömve volt az ünneplő diákokkal. Az, aki még elég józan volt ahhoz, hogy felismerje a két új bajnokot, nagy mosollyal gratulált a hajón végig sétáló fiúknak.
Úgy tűnt, hogy az ünneplő tömeg nem csak a Durmstrang diákjaiból áll. Mindegyik iskola kissé szabályellenes diákja jelen volt.
"Gellert, mi van ha elkapnak a tanárok?" Kérdezte Albus, miközben elfogadott egy kérdéses eredetű italt a mellette elhaladó fekete hajú lánytól.
"Véletlenül tudom, hogy az igazgatónk nem lesz itt egész este. És a helyedben nem innám meg azt az izét:" Mutatott az Albus kezében tartott pohárra.
"Miért, mi van benne?" Szagolta meg. Nem tűnt semmi veszélyesnek. Az illata olyan volt, mint a citrompor és a csokoládé keveréke.
"Vagy méreg vagy szerelmi bájital. Vagy talán mind a kettő. Lehet hogy meg akarnak gyilkolni." Gellert próbált komolyan beszélni, azonban a szája sarkában megjelent egy árulkodó mosoly.
"Az a helyzet,hogy nem igazán figyeltem mikor Phineas beszélt-" Kezdte Albus, és letette a furcsa italt.
"Majd később beszélünk a tusáról, most szórakozni vagy itt." Ragadta meg Albus kezét, és behúzta őt a tömegbe.
Albus enyhén beharapta az alsó ajkát mikor Gellert keze az övére kulcsolódott. Egyre jobban kezdte kétségbevonni az érzéseit a fiúval szemben. Albus valamiért nem akart a barátja lenni, annál sokkal közelebb akart kerülni hozzá, ami megijesztette a fiút.
"Ezt idd meg." Nyomott egy poharat a fiú kezébe Gellert. Albus minden kérdés nélkül lehajtotta az édes italt. Kicsit csípte a nyelvét, de hamarosan csak bizsergést érzett a testében.
"Mi volt ez?"
"Fogalmam sincs." Ivott meg egy ugyanolyan folyadékot Gellert is.
Mikor kiértek a hajó orrához, ahol senki sem volt, Albus kieresztett egy sóhajt.
"Bolond vagy."
"Tudom Albus, tudom." Töltötte újra a pálcája segítségével a poharat.
"Biztos vagy benne, hogy ez jó ötlet?" Toporgott Gellert mellett Dumbledore.
"Nem. Mostanában semmiben sem vagyok biztos. De nem ez az egész lényege? Hogy is mondják? Élj a pillanatnak? Csinálj azt amit akarsz." Nézett a szemébe Gellert, de félre tette a poharát.
Neki Albus puszta jelenléte is elég volt ahhoz, hogy elferdítse a tudatát, nem volt szüksége alkoholra.
"De mi lesz a következő pillanattal?" Lépett közelebb Dumbledore. "A következményekkel? Egy elhamarkodott cselekedet néha nem éri meg a pillanatnyi örömöt."
"A következmények alól is ki tudsz bújni." Nézett a hajó szélét simogató fekete színű tengerre Gellert.
A Hold csillogó tükörképe visszaverődött a ráncolt víz felráncolt. A kezét a korlátra tette, pont Albusé mellé, a szemeit azonban nem vette le a nyugodt vízről.
"Nem tudsz. Főleg akkor, ha az érzéseidről van szó." Nézett Albus a fiú arcára, amit csakis a Hold hideg fénye világított meg.
"Ezek szerint neked az érzéseidről van szó." Hajtotta le a fejét.
"Azt hiszem. Fogalmam sincs. Talán túl gondolom. Lehet hogy csak a szívem játszik újra velem." Körözött az ujjaival a durván megmunkált hajó szélén.
"Hülyeség. A szív nem játszik, Albus. Az az egyetlen dolog ami őszinte még akkor is, ha a nyelvünkön csak a hazugság lakozik, az a szívünk. Nem tudod megváltoztatni akarattal az érzéseidet. Nem befolyásolhatod a szívedet, ezért higgy neki akármit is mond." Most már Gellert is felnézett a másik fiúra.
Nem akart Albusnak párkapcsolati tanácsot adni, hogy aztán felszedje a neki tetsző lányt, mégis megtette.
"Azt mondod cselekedjek?" Tűrt a füle mögé egy vörös hajtincset Albus.
"Hát... Akárki is tetszik neked, nagyon szerencsés. Ritkán lehet egy ilyen tehetséges varázslóval találkozni mint te vagy." Mosolygott biztatóan.
"De ez a baj, Gellert! Nem tudom eldönteni mit akarok. Egyik pillanatban azt akarom hogy a barátom legyen, a másik pillanatban pedig már az ajkait az enyémekre kívánom! Nem kéne úgy ránéznem mint ahogy teszem..." Akadt ki Albus.
Kipirult arcán egy forró könnycsepp futott végig. Gellert magához szorította a fiú testét, és a bal mutatóujjával letörölte az arcán égő könnycseppet.
"Mégsem tudsz parancsolni magadnak, igaz?" Suttogta megnyugtatóan.
Albus Gellert mellkasának döntötte az arcát.
"Ismerős érzés." Simított végig ujjai hegyével Albus állkapcsán, arra kényszerítve a fiút, hogy belenézzen a szemeibe.
Albus tekintete elveszett Grindelwald különböző színű íriszeiben. Nyelt egyet. Nem tudta mit tegyen.
Félt, hogy ha ott és akkor elmondaná Gellertnek mit érez iránta, már nem beszélne vele többet.
Inkább hallgatott, és a fiú karján végig simítva elment mégegy italért.
STAI LEGGENDO
𝐋𝐔𝐌𝐎𝐒 • Grindeldore • befejezett
Fanfiction❝Rabod lévén, más dolgom mi legyen, Mint várni vágyad percét, hogy hivatsz? Életem üres, vesztegethetem, Célom sincs semmi, míg csak te nem adsz.❞ Albus Dumbledore, a Roxfort legtehetségesebb diákja nem biztos abban, hogy induljon-e a trimágus tusán...