11. BÖLÜM "Doğum Günü"

67 35 27
                                    

Bir gün 3 günlük ömrü kalan bir kelebek papatyaya aşık olur. Ancak bunu ona söyleyemez.. ölmesine saatler kala cesaretini toplayıp papatyaya açılır ve papatya ise sadece bende diyebilir. Sonra kelebek ölür.. papatya daha önceden söyleyemediği için kendine çok kızar, üzüntüden yaprakları tek tek dökülür, her dökülen yaprağında "seni seviyorum" der. Daha sonra papatya bütün yaprakları dökülünce hasta olup ölür.. o günden beri insanlar papatyaların yapraklarına ve papatyalara sorar;

"Seviyor mu?

"Sevmiyor mu?"

...

***************************

Seni seviyorum Ateş Kaya, hemde çok fazla. Sen benim yansımamsın, hayata döndürensin, beni sevensin. Bende seni sevenim.. bende seni hayata döndürenim.

5 Ay Sonra

Hayatım düzeliyordu.. umarım hep böyle giderdi. Sevdiğim insanlar vardı, annem mutluydu, bir arkadaşım vardı, bir sevgilim vardı.. babam ne kadar canımı yaksa onu asla unutamasam bile iyiydim. Kalkmıştım ve düşemezdim.. kafamdaki o sesi galip getiremezdim. Sallanırsam bile düşemezdim. Artık sebeplerim ile güçlü bir kişiliğim vardı. Ya da öyle sandığım?

-

Ateş'in Ağzından

"Oğlum bu kızın neli sevdiğini biliyorsun değil mi bak 5 aydır sevgilisiniz ama balık hafızalısın sen."

Gözlerimi devirerek sabır çektim.. dakika başı sabır çeker oldum. Neyse, bugün onun doğum günüydü.. merak etmeyin benimki geçti ben ondan 3 ay büyüğüm 18'im şuan hehehe..

"Samet iyi mısın sorup durma şunu ayrıca benim hafızam senden iyidir sen daha geçen "ben dün ne yedim" diye söyleniyordun. Ayrıca evet tabiki biliyorum hiç öyle durmuyor ama konuşurken geçmişti çikolatalı pasta seviyor."

"Harbi lan geçen ne yedim ben.. neyse konu bu değil tamam sabır çekme yine bıktık be. Alırız akşama yakın."

"Tamam. Bu arada ben çıkıyorum Açi'nin yanına gideceğim sende gelecek misin?"

"Bade vardır tabiki gelirim."

"Maşallah bıraksalar aynı evde yatacaksın."

"Tabi oğlum hasta etti kız kendine.. çok seviyorum ya."

"Belli oluyor kanka.."

"Sen sanki sevmiyorsun ha bi gece bir kerecikte olsa adını sayıkladın kızın."

Yuh, yapmış mıyım öyle birşey? ne ara. Aman neyse.. öksürüp konuyu dağıttım çünkü "Açelya" kelimesini veya ondan bahsedilince kalbim hızlı atıyordu. 

"Hadi hadi çenen değil ayakların çalışsın."

"Tamam baba."

Ya sabır..

Açelya'nın Ağzından

"Allahım iyiki haftasonu.. haftasonu temizliği bir başka oluyor. Hele manyak bir kankiyle."

Bade ile canımız sıkılmış ve içimizden geldiği için haftasonu temizliği yapıyorduk.. gri eşofmanlarımız, beyaz çoraplarımız, topuz saçlarımız, kısa kollular, benim elimde bez Bade'nin elinde paspas.. mükemmeldi.

"Aynen he çok hoşuma gidiyor. Ama bitince bir beni yormanın kahvesini alırım."

"Hay hay efenim."

Karşı Karşıya | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin