Pjesa 2

2.2K 89 51
                                    

Prezantimi i personazheve:

Leo, djali që të gjithë në shkollë e kanë frikë. Bad Boy që bën ligjin në gjimnaz, disa kan frikë t'a shikojnë e në sy por gjithçka ndodh kur ai përplaset me Enklean.

Enklea, një vajzë e ëmbël dhe shumë e mirë për shoqërinë që ajo jeton

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Enklea, një vajzë e ëmbël dhe shumë e mirë për shoqërinë që ajo jeton. Prindërit e saj shpërngulen nga Fierit në Tiranë. Studion tek gjimnazi Petro Nini Luarasi, ky njihet me dashurinë e saj. Por a do arrijë t'i dali kundër zakoneve për këtë dashuri?

 Por a do arrijë t'i dali kundër zakoneve për këtë dashuri?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Albani, biznesmen i famshëm në Shqipëri që jeton në Fier. Të gjithë e njohin atë dhe të gjitha vajzat duan të martohen me këtë beqarin. Ai detyron Enklean të martohet me të.

 Ai detyron Enklean të martohet me të

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Enklea PoV

"Doja të takoja pak privatisht, ka ndonjë problem" hedh disa hapa në drejtimin tim.

"Pse do t'më takosh?"

"Pse mos të takojë ëmbëlsirë?" Më thotë Leo. Ecja mbrapsht deri sa arrita tek muri.

"Më duhet të largohem''

"E di që po më shmangesh, por edhe sa mendon se do largohesh prej meje"

"Leo"

"Pra e di emrin tim"

"Kush nuk e di emrin tënd, njihesh në tërë shkollën, vajzat vetëm për ty flasin"

"Nuk më interesojnë se cfarë flasin ato por cfarë mendon ti për mua" frymëmarrja e tij e ngrohtë përplasesh tek unë

"Asgjë"

"Shiko faqet e kuqe, je skuqur" fjalët e tij më bën të ndihesha më në siklet, pse dreqin po më ngacmonte mua ku ka 100 vajza që i vijnë nga pas. "Më pëlqen kështu ëmbëlsirë"

"Mos më thërrit ëmbëlsirë dhe hapu" Ul kokën në drejtimin tim, shikimin e uli tek buzët e mija ndërsa për mua ishte herë e parë që një djalë më ishte afruar aq afër. Leo pa u menduar dy herë afrohet për t'më puthur në buzë, por thjeshtë puthi dorën time. Dorën që vendosa si mbrojtje.

"Pra s'do që unë të puth?"

"Ti po tallesh me mua, pse një djalë si ty duhet të merret me një vajzë dështake si unë, hapu"

"Ëmbëlsirë" puth dorën time që ndodhesh para buzëve të mija "Shihemi sërisht nesër"

Leo largohet, menjëherë pas tij largohem edhe unë, gjatë rrugës për në shtëpi nuk më largohesh nga mëndja ai, por ëndrra të bukura nuk ekzistojnë, ai djalë nuk mund të lidhet me mua, nuk jemi si në seriale turke apo Kdrama, Leo thjeshtë do të tallet me mua.

"Ma erdha un"

"Si ja kalove sot në shkollë?"

"Mir ma, po shkoj tek dhoma" Shtrihem tek krevati dhe futem në Instagram, gjejë profilin e Leos, e kishte privat nuk e di a t'i bëj follow apo jo. Jo, jo, nuk duhet t'i bëj, what the fuck, ai më bëri follow mua. S'do e pranojë menjëherë se do mendoj se unë kam pritur që ai t'më bëj follow. Dita ime është e zakonshme, mësoja e shikoja ndonjë serial turk.

...

"Mirëmëngjes Enklea"

"Mirëmëngjes Laura, hajde ulu".

Leo hynë në klasë dhe po më shikonte drejt në sy ndërsa sillem sikur nuk e kisha mëndjen tek ai. İ bërtet djalit që ulet pas meje

"Ngrihu nga këtu"

"Pse ?"

"Ti po më pyet mua pse? Harrove që unë jam Leo, shpejt çohu se do ulem unë këtu" ngre zërin më shumë duke e frikësuar atë.

"Në rregull Leo"

Ulet Leo tek banka pas meje, shtrinë dorën deri sa arrite tek kurrizi im dhe çon kokën tek krahu i tij për të fjetur gjumë.

"Mirëmëngjes" mësuesja hynë në klasë

"Mirëmëngjes mësuese"

"Do ju jap orientim për provimet e matures se dhe tre muaj kohë keni. Si nxënës të gjimnazit Petro Nini Luarasi, dua që të dalim mirë"

Ndërkohë që presorja jepte orientimin e matematikës, Leo luante me flokët e mija, sillesh sikur ishte në gjum ndërkohë që luante me flokët e mija.

"Ky është orientim. Nëse doni mund të bëhen grup dhe të studioni së bashku"

"Presore"

"Leo, këtu qenke"

"Ke mësuar të bësh ironi hë zysha, më pëlqen. Dua që të mësoj së bashku me Enklea, kaq kisha unë"

"Pse me mua'' e kundërshtoj menjëherë

"Sepse ti je nxënëse shumë e mirë në matematikë dhe presorja do që ne të dalim mirë të gjithë"

"Enklea ti do mësosh së bashku me Leo"

"Por..."

"Mirupafshim, shihemi nesër."

Largohet zysha

"Laura ca dreqin thotë Leo? Pse duhet të mësoj un me të"

"Mua më duket sikur ai ka një pëlqim ndaj teje"

"Jo, s'ka shance."

Është 5 minutëshi i pushimit, një vajzë hyn tek klasa jonë dhe vjen drejt meje. E njoh këtë, është e dashura e Leos.

"Ti moj kurve e vogël, rri larg të dashurit tim" vërsulet drejt meje

"Unë s'kam bërë asgjë"

"Rri larg ose do të vras me duart e mija" më kap fortë nga krahu, të gjitha vajzat po qeshnin me mua, pse te gjith më urrejnë?

"Më lësho"

"Ti do më ngelesh në dorë" ngre dorën për t'më goditur, është pikërisht Leo që e ndaloi.

"Çfarë bën ti këtu?"

"Po i them ja dy fjalë kësaj kurvës"

"E para ti sje askush që t'i thuash kësaj dy fjalët dhe e dyta mos i thërrit më ashtu"

"Por ti?"

"Ne jemi ndarë Jona." Ndërsa ata po bisedonin me njërin tjetrin, ulem tek banka ime kur papritur Leo përplas një dorë tek banka ime e tjetrën tek banka pas, ndodhem nën krahët e tij.
"Askush nuk do i flasi keq apo t'a shikoj në mënyrë ironike Enklean se ndryshe do keni punë me mua, që të gjithë ju." Askush nuk mund t'i kthente fjalën atij sidomos kur ai fliste aq seriozisht. Pse po e bën gjithë këtë për mua?

Jam sezon provimi dhe nuk kam arritur të shkruaj. Kjo ishte një pjesë e shkurtër që shkruajta, shpresoj t'ju pëlqejë.
Vote dhe lini mendimin tuaj tek komentet 👇❤️🦋

𝐄𝐧𝐤𝐥𝐞𝐚 ✓Where stories live. Discover now