Heq fustanin, vesh një palë xhinse e një bluze me krahë të shkurtra ngjyrë të zezë. S'duhet të vesh ngjyrë të zezë pasi të gjithë mendojnë se gjërat nuk do shkojnë mir, ç'më intereson mua, a mund të ketë gjë më të keqe se martesa me të.
Shkojmë në një argjendari, së bashku me ne ishte e mamaja e tij që donte t'më blinte një unazë, ndërsa ajo shikonte unazat, Albani merr një unazë e ma con në gisht.
"Alban nuk më bën kjo" i them pasi unaza ishte e vogël dhe po më ngushtonte
"Dua që të bëj"
"A je në metro ti apo ca? Hiqe unazën tani, se po më dhëmb gishti"
"Shum mir, këtë doja që të dhimbte që të kuptosh se s'mund t'ma kthehesh fjalën mua apo t'më flasësh ashtu siç më fole kur ishim tek shtëpia jote"
"Maskara"
"Enklea" më kap fortë prej krahu "Ti e di se kush jam kështu duhet të kesh frikë nga un"
"Të jesh kush të duash, nuk je askush për mua dhe nuk je askush që të vendosësh për jetën time" shikoj gishtin tim kishte marrë ngjyrë blu, nga dhimbja ngulja dhëmbët tek buza e poshtme.
"Më falni, se i ngeci unaza të dashurës sime, çfarë mund të bëni?" Sillet si një i pafajshëm në sytë e tjerë ndërsa me mua do që të tregoj burrërinë
"Duhet t'a heqim shpejtë, do të presim unazën"
"Hiqe sa më shpejt" i them. Pasi e preu unazën, mamaja e Albanit Flutura më bleu një unazë që sapo shkova në shtëpi e hoqa.
Më mungonte shum Leo, çfarë do jetë duke bërë!? Gjithashtu më mungon shumë liria ime, të marrë frymë thellë e të ndihem e lirë, por e gjitha ajo çfarë ndjenjë tani është një dhimbje në zemër dhe bllokim.
...
Kaloi 1 javë pas fejesës sonë, të gjithë të gëzuar për lidhjen tonë sidomos babai im. Pse nuk arrite ti ba t'më kuptoje mua, ndjenjat e mija, pse u bëra unë zgjidhja jote e fundit.
"Hyr brenda" më shtyn nga pas Albani, sapo u futa në shtëpinë e tij për herë të parë, hyra si një skllave e tij "E dashur hajde, mos ki ndrojtje" Më prezanton me të gjithë familjarët e tij, duke filluar nga babi i tij Luani, vëllai i tij Ervis i cili ishte i martuar me Yllken e kanë dy fëmijë, dhe në fund gjyshi i tij Muharrem.
"Enklea a ke bërë gati darkën?"
"S'ka gjë bir, se t'a përgatis unë" thotë Flutura
"Dua që t'a bëj Enklea"
"Mos do që t'a bëj un" thotë Sara, harrova të prezantoja kurven e Albanit e cila puno si shërbyese këtu.
"Po mund t'ia bësh ti Sara, po shkoj në dhomë. Me lejen tuaj" largohem nga ai ambienti mbytës. Futem në banjo për të bërë një dush, vishem brenda në banjo sepse nga një pervers çfarë nuk pret, s'dua t'më preki.
Dal dhe shikoj Albanin të shtrirë me Sarën e po puthe atë e cila ishte vetëm me të brendshme, ju thashë që ajo i plotëson çdo kërkesë të tij dhe as nuk çuditem por thjeshtë e injorojë.
YOU ARE READING
𝐄𝐧𝐤𝐥𝐞𝐚 ✓
Romance"Do martohemi së bashku, besoj se je e lumtur!?" "Do martohemi?" "Po, do kalojmë jetën bashk" "Jetën?? E quan martesë ti ketë ku as un e as ti nuk e duam njërin tjetrin. Ti je i interesuar vetëm për vigjërin time. Jetojmë në vitin 2020, e akoma në k...