Pjesa 13

1.2K 77 22
                                    

"Prit" thotë Leo i cili vjen e më puth lehtë në faqe, arriti t'më thoshte disa fjalë që vetëm un i dëgjova, fjalët që tha ishin:

"Ëmbëlsirë, nuk do largohem sot nga Fieri, nuk do të braktisë ty, të dua shumë"

"Le të kërcejmë" më tërheq për në pistën e vallëzimit Albani, afron trupat tona për një vallëzim romantik.

"Si shumë e afërt ishe me këtë kushërir ti" thotë me zërin e tij autoritar

"Ka ndonjë problem?"

"S'më pëlqen të afrohen kaq shum djemtë"

"Ti një maniak"

"Shhh kërce tani" shtrëngon dorën fortë, ndjenjë dhimbje por buzëqesh, dreq e marr akoma vazhdoj të buzëqesh.

Dasma për të gjithë të tjerët shkoi shumë mirë, ishin të lumtur dhe kërcyen sidomos dhëndëri. Në orën 22:00 mbaroi dasma, njerëzit po largoheshin një nga një, kishin ngelur një pjesë e vogël të njerëzve që janë të afërmit e Albanit, kërcënin e pinin alkool së bashku ndërkohë unë qëndroja ulur tek tavolina.

"Hajde këtu kërce me mua" bërtet fortë Albani

"Jam e lodhur" e vërteta është se nuk dua të kërcejë më, nuk mund të shtrihem dot me si e lumtur

"Çohu e hajde këtu tani" thotë në mënyrë urdhëruese

"Lëre se është e lodhur nusja" e ngacmon një prej kushërirave të tij

"Po" pohoj un

"Duhet të ikim tani mendoj. Të trashëgohesh Alban dhe jetë të lumtur" i thote ajo dhe fillojnë të takojnë Albanin e largohen.

"İkim në shtëpi bir" thotë zonja Flutura që mbante në krahët e saj xhaketën e tij.

"Po ikim. Çohu ti"

Largohem nga lokali për të shkuar në një ferr tjetër, në shtëpinë e tij.

"Natën e mir" Nxiton Albani që të qëndronte me mua në dhomë.

"Prit bir"

"Çfarë ke mama?"

"Duhet që të rrotullohet Joni (nipi i Albanit) tek krevati juaj"

"Pse?"

"Që ju të keni sa më shumë fëmijë dhe fëmija i parë të jetë djal"

"E mirë"

Zonja Flutura merr Jonin i cili është rreth moshës 3 vjeçare dhe e rrotullon ne krevatin tonë, më mirë të them tek krevati i Albanit sepse ai krevat s'mund të jetë krevati im. Znj. Flutura largohet së bashku me Jonin. I lumtur se tani jemi vetëm zbërthen kopsat e para të këmishës se tij, vjen drejt meje me një dorë mbyll derën dhe e kyç atë ndërsa me dorën tjetër më kap prej beli.

"Hiqi duart prej meje" largohem prej tij, nuk dua që ai pedofil t'më preki, s'kam për t'a lejuar.

"Pse largohesh prej meje? Jam burri jot mos ki frikë prej meje"

"Nuk kam frikë prej teje por s'dua t'më prekësh"

"Nuk kam frikë prej teje por s'dua t'më prekësh"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝐄𝐧𝐤𝐥𝐞𝐚 ✓Where stories live. Discover now