Şarkı : Dünyadan uzak - SAKİLER& Yaşamak dedikleri bu işte. Ne yaparsan yap, önünde kader, arkanda keder.
İkisinin toplamı bir hayat eder. &Bilin bakalım bu kim ....
Düşünün haydi ...
Hadi...
Tamam çok zorlamayacağım Ali'ydi."Oturuyum mu ?"
Kafamı hafif salladım ve tebessüm ettim.
" Oturdun saten ."
"Öyle yaptım. "
"Öyle yaptın. Ne o, kaçarım diye patronun mı gönderdi seni ? Ona de k..."
Ali sözümü kesti.
" Kimse göndermedi . Ben kendim seni gördüm geldim ."
" Ulan bir rahat yok , niye geldin Gardaş. Bir rahat bırakın beni iki dakika kafa dinliyim."
Ali yüzünde gülmeseme ile konuştu. Herhalde konuşuşuma görmüştü arada böyle konuşmaya , kaydırmaya , rajon kesmeye yada şive ile konuşmaya bayılıyorum yaa.
" Sakin ol Gardaş canın sıkılmıştır diye geldim. "
" İki dakika önceye kadar canım boldu , sen geldin ve sıkıldı. "
Dedim ve kafamı tekrar gökyüzü çevirip yıldızlar göz gezdirmeye başladım. Ali de kollarını geriye koyup kafasını gökyüzüne çevirip, derince bir ne alıp 'ahhh ' diye iç geçirdi ve yine konuşamaya devam etti.
" Aslında haklısın ben hiç iyi bir doktor değilim, o gün daha hızlı olsaydım o korumayı ve diğerini de kuratara bilirdim. Adam değilim ama Barlas abim için canımı veririm ."
Çatışmanın olduğu günden bahsediyordu. Aslında o gün ona haksızlık ettim o kadar uğraştı tek başına herkese yetişmeye çalıştı.
"Ali , Sen elinden geleni yaptın ben o gün, o gün... Bir sürü şey oldu işte, ne dediğimin farkında değildim . Kusura bakma , haksızlık ettim sana kafana takma o günkü dediklerimi. "
Biraz duraksadım ve devam ettim.
"Ama bu senin Barlas'ın yandaşçısı olduğun ve diğer şeyleri değiştirmez sakın şımarma sakın !"
Ali kocaman bir kahaka attı.
"Bende diyordum bizim Ceylan ne zaman geri dönecek diye. "
"Doktor ! Senin işin yok mu , git bak bakayım Barlas abin bir şey istiyor mıymış , hadi kuçu kuçu hadi."
"Ayıp oluyor ama hiç senin gibi tatlı bir Ceylan'a yakışıyor mu bu sözler ."
"Doktor biraz daha zorlarsan ben seni o yüzüne beş parmak , mor bir göz, kafana kocaman bir şişik ve bir kaç çizik yakıştıracam , o yüzden kaybol . KAYBOL!"
" Tamam yenge sakin ol ben gidiyorum ama bir şey soracağım ?"
"Ne yengesi lan yenge senin kıçındır olum !..."
"...Bir şey sordun saten ikinciyi de Sor ve beni daha fazla sinir etmeden , UZAAA ."
" Pansumanlarını yapıyor musun ? Birde ilaçları kullanıyor musun ?"
"Evet "
"İyi bir şey olursa haber ver birde dört beş gün sonra hayla dikişlerin açılmasa ve ben yine dikiş atmazsam, dikişlerin alalım."
"Doktor kaybol bir soru dedin kafamı şişirdin. Bir daha da yanıma gelip oturup boş yapma ."
"Tamam yengem iyi geceler ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRADAKİ KAYBIM UMUDUM
AcţiuneBu hayatta hepimiz imtiham için geldik kimilerimizim imtihanı para kimilerimizim ki aşk , kimilerimizim ki sağlık , öfke , sevgi , iş , aile , saygı , arkadaşlık .... Benim imtihanım ise Aslalarım ve sevdiklerim ... 20. 05 .2020 #pesetme etiketi 3...