"KAÇIŞ..."

23 5 22
                                    


ŞARKI : The remedy for a broken heart

& Umuda bin kurşun sıksa da ölüm, unutma umuda kurşun işlemez gülüm.
Nazım Hikmet &




Yazardan


Adam dakikalardır telefonun başında gelecek haberi bekliyordu. Stresle bir offf çekti yerinden kalkıp bar tezgahına geçti. Özenle hazırlanmış yıllık kırmızı şaraptan bir kadeh doldurdu. Bir çok dönemin şarkılarına şahit olan tarihi gramofonu başlattı ve hafif hafif opera çalmaya başladı . Tezgaha yaslandı kadehi burnuna yaklaştırıp keskin kokuyu içine çekti. Gözlerini kapattıp , bir yudum aldı , ağzındaki tatla yüzünde bir tebessüm belirdi. Bir taraftan şarkıya ayağıyla ritim tutuyordu. Cebindeki titreşim ile elini hemen cebine attı. Beklediği haber gelmişti. İlk önce gelen videolara baktı.

Birinci videoyu başlattı. Ceylan , Ceylan'ı panikle evden çıkıp bahçede koşuyordu. Video burada kesildi daha sonra devam etti Ceylan evin bahçesindeki küçük villadan Ali ile çıktı. Adam dişleri sıktı katlanamıyordu onun yanında başkasını görmeye, Ali ve Ceylan tekrar eve girince video bitti.

Hemen ikinci videoyu başlattı. Ceylan yavaş adımlarla müştemilatın mutfağından çıkıp bahçedeki ıhlamur ağacının altına doğru yürüdü ve salıncağa oturdu. Mavişi düşünceliydi , almıştı heralde gönderdiği haberi. Video da bir müddet güzel kızı izledi. Daha sonra kadraja elinde iki kupa ile Barlas'ın kuzeni Hazar girdi. Barlas'la uğraşırken bir de bu çıkıştı başına. Ceylan'ın yanına oturdu , adam dişlerini sıktı yine çünkü o, bırak ona dokunmayı daha hiç Ceylan'ın yanına oturmamıştı şimdi gelip herhangi biri elini kolunu sallayarak oturuyordu. Hazar Ceylan'ın omuzlarına şalı örttünce dudaklarının arasından ağır bir küfür firar etti. Hazar'la Ceylan kahvelerini içerken Hazar gülmeye başladı, Ceylan da çok geçmeden eşlik etti. Adam elindeki kadehi damarlarında gezen kıskançlıkla karşıdaki duvara fırlattı. Derin bir nefes alıp izlemeye devam etti. İkisi otururken bu sefer kadraja Barlas girdi Ceylan' ı kolundan tuttuğu gibi eve doğru sürmeklemeye başladı. Adam içinden bir yemin geçidi , ' benim kadınıma dokunan kim varsa hepsinin soyunu kurutacağım '.

Üçüncü videoyu başlattı. Ceylan yine müştemilattın mutfak kapısından, bahçedeki küçük villaya koşuyordu. Bu sefer Ceylan'ın yüzünde farklı bir ifade vardı. Ve elini tuttuyordu. Ceylan villaya girince video da bitti.

Adam hemen mesajları okumaya başladı.

" Mektubu teslim ettim patron. Evde durumlar yine karışık Ceylan hanım ve Barlas bey kavga etti sesleri bütün evde yankılandı. Olanlar bunlar efendim."

Adam parmaklarını hızla klavyede gezdirdi.

" Ceylan'ımı ürkütmedin değil mi ?"

" Hayır efendim. "

" İnşallah öyledir , onun kılına zara gelirse ... Olacakları biliyorsun sen . Ceylan elini tutuyordu ne oldu ?"

" Efendim villadan çıkışını, yanımda çok koruma olduğu için çekemedim. Ama elli sargılı bir şekilde çıktı birde sinirliydi."

" Tamam bir şey olursa hemen söyle . Planda en ufak aksilik istemiyorum yoksa sonuçlarına katlanırsın."

" Tamam efendim."

Adam elindeki telefonu tezgaha doğru fırlattı. Bir kadehe daha şarap doldurdu ve düşünemeye başladı....

###################################

Ceylan' dan

Çalan alarm hızla yerimden kalktım. Valizden siyah tişört, ve bir kapşonlu ceket çıkattıp sağ elime dikkat ederek üstüme geçirdim. Saçlarımı toplayamadım. Çokta önemli değil saten. Lavaboya girip ellimi yüzümü yıkadım. Ardından mutfağa geçtim kaşıklığı açıp iki tane küçük keskin ve sivri bıçak aldım. Belime koydum. Saatte baktığımda saat yedi on beşti daha yeni ki çıktığım kıyafetleri ellime alıp çamaşırhaneye doğru gittim. Plan başlamasına onbeş dakika vardı.
Bu belki de benim son şansımdı. Buradan çıktıktan sonra bana yardım edenin yanına varmadan kaçacaktım. Şuan en mantıklısı bu , bir güvencem yok ama kendime güvenip bunu yapmalıyım.

SIRADAKİ KAYBIM UMUDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin