"BERBAT..."

31 10 22
                                    

Şarkı : Haram geceler - Zeynep ÇAMCI

&  Uykumun içinde bir rüya , rüyamda bir gece , gecede ben .
Bir yere gidiyorum ,delice... Aklımda sen.  &

Barlas arabayı çalıştırdıktan sonra   ikimizde sustuk nefeslerimiz konuştu . Çok sinirliydi ama ben daha çok saten içimde biliken sinirin stresin ve sıkıntının üstüne birde Barlas'ın daha yeni boğazıma yapışması patlamak için elinde tuttuğu bombanın pimini çektimişti  bende Ceylansam o bombayı atmadan ben de elinde patlamasını bilirim . Şuan araba kullandığından  ve ,Barlas arabayı öküz gibi sürüldüğü için ses çıkartmıyorum ama sen görürsün biraz kendimi topluyum bunun hesabını çok kötü sorucam olum sana....

####################################

Yarım saat sonra

Barlas ani bir frenle arabayı durdurdu. Hızla arabadan indi ben onu aksine ağır çekimde hareket ettim. Korktuğum için değil  onu sinir etmek için. Tam yirmi saniyede ellim emliyet kemerine vardı bir yirmi saniyede emliyet kemeri kapını oradaki yerine oturdu. On saniyede ellim kapı koluna gitti bile bile olabildiğince yavaş yapıyordum. Barlas dış kapıya kadar yürümüştü ve arkasında döndü baktı göz göze geldik ben inadına gözün içine baka baka kapıyı daha da yavaş açtım ve itirdim ama milim milim.  Bunu gören Barlas hızla bana doğru gelmeye başladı.

Ben gelinliğin eteğini topladım ve ağır çekimde sağ ayağımı kaldırdım. Barlas dibime gelmişti. Hızla sağ kolumdan tutup beni çekti bende gelinliğe takılıp resmen yüz üstü yere yapıştım. Oglum bende senin belanı sevmezsem bana da Ceylan demesinler . Ben ayağa kalkmak için hareketlendim. Hayla ses etmiyorum üstümdeki şu gelinlik den bir kurutulayım sonra görecek o gününü. Barlas yine sağ kolumu tuttuğuyla beni ayaklarımın üstüne kaldırdı. Hızla ev doğru sürükleme başladı. Evin girişine kadar  beş altı kere ayağım burkuldu tek tek bir bir hesabını soracağım lan sana...

Evin içine girer girmez beni yine ittirdi ama bu sefer düşmedim.  Ben hızla odaya doğru yürüdüm. Şuan ki tek hedefim üstündeki ağırlıktan kurtulmak . Barlas hızla kolumu tutu.

"Nereye gidiyorsun lan ?"

"Anayın müsait bir yerine . Sen bekle beş dakika sonra senide çıktığın yere gönderecem ben !"

Diye hiddetle bağırdım.  Barlas sağ elini kaldırdı yüzümde bir tane geçirdi. Ama varya ses oda da nasıl yankılandı size anlatamam. Kulağım falan çınladı. Bu bardağı taşıran yüzüncü damlaydı . Hedefimi değiştirmiştim tek hedefim bunların tek tek Barlas'a ödetmekdi. Ve artık sinir krizi geçirmeye başlamıştım . Şuan beni durduracak tek şey sakinleştiriciydi o da olmadığına göre .... Siz anladınız. İçimden kocaman bir kahkaha hissi geldi ve kahkahayı patlatım. Deli gibi kahkaha atıyordum ki Barlas bana bir tokat daha attı. Şuan hissetmiyordum  , acıya duyarsızdım .

"Senin orospu çocuğu baban yüzünden , amcamın kalbi durmuş lan zor geri dönermişler. Senin gibi bir orospu da gelmiş karşımda gülüyor. "

Dedi bir daha geçirdi. Barlas'sın eteğindeki taşlar buydu demek ki . Ama BU DA BENİM SUÇUM NEEEE...
Artık yeterdi . Barlas'a haykırdım

"Lannnnn , Bunda benim SUÇUM NEEE ! Sen kimsinde beni alı koyup tehdit edip, bana vurup , orospu dersin lannnn !"

Dedim ve sağ elimi kaldırıp Barlas'a bir yumruk geçirdim . Biraz geri gitti ama çok etkilenmişti sanki daha çok bu hareketi yaptığıma şaşırmıştı. O kendine gelmeden sol kolumla eteğin uçlarını tekme atmak için kaldırdım. Tam karnına gelecekteki ayağımı gene tutu. Bile bile sol kolumla kaldırmıştım çünkü o sakattı ve onunla  vuramazadım. Sağ elimi kaldırdım ve V yapıp gözlerine batırdım.  Barlas bir anda  ayağımı bırakıp geriye doğru gitti bunu beklemiyordu tabi . Bu en etkili yöntemlerden biriydi .

SIRADAKİ KAYBIM UMUDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin