Şarkı : Beautiful goodbay - CHEN
& Hiç kimsenin umudunu kırma belki sahip olduğu tek şey odur...&
# şarkı Korece ve bazılarımız kpop , Kore idolerini sevmiyor biliyorum . Bence bu bir ön yargı, sizden minik Bir şey isteyeceğim şimdi kpop a olan ön yargılarınızı bir kenara bırakın ve bu şarkıya bir şans verin. Bazen ön yargılarımız bizi bazı güzelliklerden mahrum bıraka biliyor. Teşekkür ederim ben bölüme başlayalım çok konuşutum. :)#
"Doktor naber ...?"
"İyi senden "
"Buluşalım mı ?"
"Neden ne oldu ,iyi misin, ağrın falan mı var . sen beni kolay kolay aramasın"
"Yav doktor yavaş ol beee motorun soğusun . Sadece kahve içmeye davet edecektim."
"Ceylan sen kafandan darbe almadığına emin misin ...? Kızım , saat kaç biliyon mu sen!"
Olamaz bir şeyler yapmam lazım doktor olaya uyanıyor , düşün ceylan düşün...
" Ya doktor uzutma da gel . "
"Ceylan saat kaç bilmiyorsun herhalde !"
"Yaaa offf kolum bir anda kanamaya başladı . Çok kanıyor . Ne denediysem durduramadım . Ne yapacam bilmiyorum. Bilirsin kimseden yardım istemeyi sevmem hele senden ama çok kanıyor bende kahve diye bahane buluyum dedim . İşte olay bu . Geliyor musun?"
"Kızım olayı niye böyle anlatmıyorsun ! Tamam on dakikaya oradayım kolunun üst kısmından yani omuzun oradan sıkıca bağla kanaması azalır."
"Hadi çabuk ol çok kanıyor."
Ohh beee olayı çalmadı . salak intikam soğuk yenen bir yemektir . Şimdi yandın sen doktor benim yanaklarımı sıkmak neymiş gösterim ben sana . Aklıma gelen intikam planı ile harekete geçtim. Doktoru kanamam var diye eve çağırıp ,onu güzelce bir dövecektim , hem şuan görevde olmadığı için "Doktora şiddete " te girmiş olmayacaktı. Elime boks eldivenleri mi güzelce giydim ve Doktoru bekleye başladım . Çalan kapı ile düşüncelerimden ayrıldım . Kapıyı açtım kollarımı arkam sakladım.
"Hoş geldin doktor. Geç , sağ dan ilk kapı salon ."
"Tamam."
Doktor önden ileride bende arkasından ilerledim içeri girer girmez dizine bir tekme geçirdim. Doktor mu anda yere düştü şaşkınlıkla bana döndü . Bende hemen yakasına yapışıp burnuna bir kafa attım . Doktor acıyla inledi ..kafam biraz acıdı ama hiç umruma takmadan Doktorun yüzüne ard arda yumruklarımı geçirdim. Doktor ellerini teslim olurcasına havaya kaldırdı ve konuşmaya başladı .
"Ceylan napıyon, ben sana naptım, kendine gel kızım...!"
"Daha ne yapacan lannn , ilk önce habersiz iğne yaptın sonra dikiş atın sonrada yanaklarımı koparasıya sıktın . Ben sana dedim mi intikamım kötü olacak diye ! Ohhhh olsun sana Doktor."
Dedim ve tekrar yumruklamaya başladım. Doktor kendini korumak için ellerini yüzüne siper etti. Ama ne fayda ....
Bende ard arda yumruklarımı Doktorun yakışıklı yüzüne geçirdim , telefonum çalmaya başladı ama şimdi telefonla konuşmaktan daha önemli işlerim var ...
Telefon hala inatla çalıyordu . Sese acayip ayar oldum ve Doktora bir bakış attım. Dokturun yüzü kan içindeydi bende bir piskopat edasıyla sırıtarak yakasını bıraktım ve telefonu elime aldım....Dırırırınnnnnnn....
Ohaaaa o nasıl rüyaydı lannnnn. Size saçma bir rüya olarak gelebilir ama bana eğlenceli ve çok normal çünkü benim çoğu rüyam böyle hihiii... Beni uyandıran telefon sesiydi . Telefon inatla çalıyordu çatlama beeee saten daha rüyanın etkisinideyim. Uzun uğraşlar sonucu telefonu buldum ben telefonu yatağın içinde ararken telefon komidinin üstündeydi ahhh cidden çıldıracam ne bu inat, telefon hayla çalıyor . İnşallah arıyanın geçerli bir sebebi vardır yoksa cidden Doktordan aldığım intikamın aynısını ondan da alırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRADAKİ KAYBIM UMUDUM
ActionBu hayatta hepimiz imtiham için geldik kimilerimizim imtihanı para kimilerimizim ki aşk , kimilerimizim ki sağlık , öfke , sevgi , iş , aile , saygı , arkadaşlık .... Benim imtihanım ise Aslalarım ve sevdiklerim ... 20. 05 .2020 #pesetme etiketi 3...