Şarkı : Müzik kutusu- Emir Can İğrek
& Hayat masaldır, yaşarsan roman olur, anlatırsın fıkra sonuç hep hikaye....&
####################################
Herkes başlama tarihini yazabilir mi ... 😊
####################################Offf demem Allah derim....
Cidden gece gece derdinize neydi ...Üç saat önce
"Recep amca canım çıktı, ayaklarıma kara sular indi daha bitmedi...
Siz nasıl yapıyonuz her gün bu işi ?""Haaaa haaa eee ne demiş atalarımız emeksiz yemek yokkk."
Size biraz Tonton Recep amca dan bahsedeyim kendisi bu Nostagacik , geleneksel, datlı , y sahibi , Burada menü olarak Konya'nın geleneksel yemekleri ve balık yapıyor. Recep amca ile üç yıl önce tanıştım. Ben annemin ruhuna ay da en az bir kere kadar yemek dağıtırım.
Recep amca ile de bu vesile ile tanıştık. Ben toplu yemek yapacak birini ararken bu mekâna , yemek yemek için geldim, sonra "nerelisin kızım" den konu açıldı ve olay toplu yemeği Recep amca ya yaptırana kadar geldi.
Aslında Recep amca toplu yemek yapmıyordu ama benim için yapmayı kabul etti. Bende sık sık gelip gitmeye , arada yardım etmeye başladım.Bu gün pazar olduğu için elemanların yarısı izinli bende yardıma geldim. Bu gün sekiz kişi ben ve Recep amca ile beraber on kişiydik , beşi sabahçıydı benim de evde canım sıkıldığında sabah geldim ve saat on bir den sonra sabahçıların yerini öğlenciler aldı . Öğlencilerden bir elemanı iş olduğundan Recep amca ona izin verdi . Anlayacağınız üzere Eleman olarak ben Ferhat , şirin, ve Recep amca kaldık . Mekanı saat on iki kapatıyoruz ama şuan müşteri olmadığı için bu gün kaçamak yaptık ve saat on bir de kapatmaya karar verdik . Son olarak paspas atma kaldı.
Haydi tabana kuvvet..."Tamam tamam neyse son paspas işi kaldı ,ben ikinci katın ve birinci katın paspasını atıyım çıkalım."
"Ferhat ile şirin bitti mi mutfak ."
Bu arada Ferhat ve Şirin ni hikayesini hepimiz biliriz nasıl tesadüfse bu ikili aynı gün buraya işe başvurdular . Recep amca bir tane elaman alacaken bu ikisinde işe ihtiyacı olduğu için ikisininde aldı. Bu ikiliyi çok seviyorum ve ikisini arasında bir şeyler var ama ona başka bir zaman el atacağım, aklımın bir köşesinde yazılı....
"Az kaldı Abla."
"Abla, deme yaaa sen bana direk teyze de tam olsun . Oğlum ben sana kaç kere diyecem bana abla deme diye. Aramızda iki yaş var lannnn.... "
"Özür dilerim REİS."
"Hadi bakıyımmmm "REİS" ile falan kurtardın gene yoksa paspası sopasını kafana yerdin."
"Neyse, Az laf çok iş mutfağın paspasını atın gidek."
Ben de paspas atmak için ikinci kata doğru yol aldım. Haa pardon söylemeyi unuttum burası iki katlı . İkinci katı türkü kafe gibi birinci Katı ise aile restoranı birde burada alkol veriliyor ama öyle bar gibi falan değil sadece rakı veriliyor. Ve ayrıca buradaki müşteriler belirlidir , gelip giden bellidir. yani burası bar yada gazino falan değil....
Ben merdivenleri çıkarken kapın açılma sesi duyuldu. Ben anlıyorum yaa kapıda kocam "KAPALI" yazıyor ,aman neyse belki önemlidir, yolda falan kalmışlardır yardım isteyeceklerdir ...
Ben de salonun tam ortasına paspas kovasını koydum bir şeyler mırıldanarak paspası atmaya başladım aşağıdan bir kırılma sesi geldi ilk başta önemsemedim Şirin gene bir şey kırmıştır diye ama sonra bağırışma sesleri gelince aşağıya doğru yöneldim ...
Aşağıya indiğimde dört tane genç Ferhat , Şirin , Recep amca ve yerde kırılmış iki , üç tane bardak ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRADAKİ KAYBIM UMUDUM
ActionBu hayatta hepimiz imtiham için geldik kimilerimizim imtihanı para kimilerimizim ki aşk , kimilerimizim ki sağlık , öfke , sevgi , iş , aile , saygı , arkadaşlık .... Benim imtihanım ise Aslalarım ve sevdiklerim ... 20. 05 .2020 #pesetme etiketi 3...