SIÇIŞ...

15 2 0
                                    

Şarkı : Ankara' yla bozuşuruz - AYÇA ÖZEFE

& Beni ölümle korkutacağını sanıyor, bilmiyor ki ben hiç yaşamadım...&

Ceylan'dan

Tam tamına on yedi dakika yirmi üç saniye önce uyandım vücudumun her zerresinde karıncalanma hissi vardı. Biraz empati yapın ve kendinizi benim yerime koyun. Fiziksel olarak her yerinizde, her zerreniz de karıncalanma hissi var, zihinsel olarak Barlas'dan kaçtım, Aslan diye birinin yanına geldim ,kendi kendimi bıçaklamadım, ve bu kişi iki kere beni etkisiz hale getirdi. Bu adama hiç güvenmiyorum . Yine ve yine söylüyorum . İnşallah yağmurdan kaçıp doluya tutulmamışdır....

Anlımdan, yüzüme, boynuma doğru yavaş yavaş karıncalanma hissi gidiyordu. Bir on dakika sonra karıncalanma hissi tamamen yok oldu. Bu süre bana, yüz yıl kadar uzun ve eziyet dolu geldi.

Yüz üstü bir şekilde yatıyordum kafam sağa doğru dönüktü. Mavinin ve yeşilin bütün tonlarını ile dizayn edilmiş kocam bir odadaydım. Yerden tavana kadar cam bir pencere , açık mavi renkte olan tüllerden görüldüğü kadarıyla büyük bir balkondan vardı. Kafamı sol tarafa çevirdim, sol tarafın bütün duvarı kaplayan su yeşili bir kitaplık , önünde büyük çelik mavi renginde çalışma masası ,bebek mavisi sandalye , limon yeşili yuvarlak salıncak , ve bir çok şey hepsi de yeşil-mavi tonundan.

Yerimden kalkmak için hareket edince belim de inanılmaz bir acı oluştu. Yine aynı pozisyonu aldım. Sol kolumdan destek alarak malum sağ kolum alçıda yana doğru düz döndüm daha sonra ayaklarımı yataktan aşağıyşa sarkıtıp gövdemi düz bir şekilde kaldırdım ve sonunda ayağa kalktım. İlk önce hızla boynumu sağa sola çevirip kütlettim. Omuzlarımı geriye doğru hareket ettirdim. Sonra tekrar kafamla yuvarlak çizmeye başladım. Bir kaç tane daha küt sesi gelince biraz rahatladım.

Yavaş adımlarla kapıya doğru hareket ettim. Bir kaç adım kala kapı bir anda açıldı bunu beklemediğim için , biraz şaşırdım. Gelen çatık kaşları ile
Aslan' dı. Hızla yanıma geldi eğilip beni bir anda ama dikkatli bir şekilde kucağına aldı. Bunu da beklemiyordum lan ben.
Üstümdeki büyük şaşkınlığı attım , tam lafa girecektim ki. Aslan sinirli sesi ve çatık kaşları ile konuşmaya başladı.

" Neden ayağa kalkıyorsun , beni beklesene yada."

" Niye böyle birşey yapayım Allah'a şükür elin var ayağım var, bunlar benim ilk yaralanışım değil. Hatta bunlar minik çizikler , indir beni kardeşim . "

Beni duymazlıktan gelip , beni taşımaya devam etti , merdivenleri inip büyük yemek masasına yavaşça oturdu. Ama sandalyenin ucuna doğru bıçaklanan yere dayanmamaya dikkat ederek. Niye bu kadar iyi davranıyor bana acaba... Ulan içimde bir his var Allah'ım hayır etsin amin...

Kendiside sağ tarafıma oturdu. Masada bir sürü yemek vardı. Kahvaltılıktan, ara sıcağa ara sıcaktan , ana yemeğe kadar...

" Ne yemek istersin bilemedim bende en sevdiğin yemekleri hazırlattım. Ne yemek İstersin güzelim. "

Son dediği kelime ile hızla Aslan'a döndüm.

" Bana , bu şekilde hitaplar da bulunma !"

" Tamam özür dilerim. "

Konuyu dağıtmak istercesine, ne zaman geldiğini fark etmediğim hizmetçiye servisi başlamasını söyledi ama ama yabancı bir dille , İngilizce, Almanca, İtalyanca, Rusça, Fransızca , Arapça , Farsça ... değildi, başka bir dildi. Kadın mis gibi kokan mercimek çorbasından bir kase doldurup önüme koydu. Sol elimle kaşığı elime aldım. Kaşık bir anda elimden hızla çekildi.

SIRADAKİ KAYBIM UMUDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin