"ŞAKA..."

28 10 37
                                    

Şarkı : Bana öyle bakma - Teoman & İrem Candar

& Okyanusla gökyüzü gibiydik biz seninle .
İkimizde maviydik , birlikte gibiydik.
Aslında hiç birleşmemiştik...&

İçeriye giren kişi ile şoka uğradım bunun burada ne işi vardı.

"Sana yanımdan ayrılma demiştim."

Gerizekalı yaa insanı lavobodo da bile yanlız bırakmıyor. Ben de sinirle konuşmaya başladım.

"Sen masadan ayrıldın. Senin yanına gelip herkesin içinde " Barlas ben lavoboya gidiyorum " mu deseydim ? "

"Gerekirse evet ."

Dedi bir anda . Cidden ben bu çocuğu anlamıyorum. Barlas'a laf anlatmak yerine aynanın karşısına geçip akan sürmeyi temizlemeye başladım. Barlas da kollarını bağlamış beni izliyordu. Ben de rahatsız oldum .

" Neye bakıyorsun . Hem senin ne işin var kızlar tuvaletin de ben boşuna demiyorum kapıyı kitliyecem diye. Hadi sen çık ben birazdan geliyorum. "

Dedim , ama beni hiç dinlemedi ve bana bakmaya devam etti. Kafamı sallayarak 'neee' dedim .

" Neden ağladın ?"

Dediği şey ile etrafıma baktım ben farketmeden biri mi girmişti , o mu ağlıyordu... Ama kimse yoktu. Ben de Barlas'a döndüm ve yüzüne baktım.

" Sana diyorum Ceylan neden ağladın. "

Haaa sürme akınca beni ağladım sandı her halde. Aklıma bir şey geldi.... :)
Barlas'ı umursamadım ne gözlerimi silmeye devam ettim. Barlas kolumdan tutu ve beni kendine döndürdü.

"Sana bir soru sordum !"

Dedi sesini biraz yükselterek. Ben de yüzümü astım ve biraz naza çektim. Sesimi ağlamaklı ve kısarak konuştum.

"Sanane ."

"Neden ağladın dedim Ceylan!"

"Şey... Barlas sakin ol tamam mı anlatıcam. Ama sakin ol..."

"Ceylan ne oldu..."

Barlas panikledi ve sinirlendi. Yavaş yavaş planım işe yarıyordu.

"Barlas ben lavoboya girdim sonra biri geldi ışıkları kapattı yüzünü görmedim ben ne olduğunu anlamadan..."

Sesim sonlara doğru kesilmişti . Ellerimi yüzüme kapattım ve ağlıyor gibi sesler çıkartmaya başladım. Barlas pek tepki vermeyince hızla dört tuvaletten birine girdim. Ve kapıyı kitledim. Barlas kapıyı yumruklmaya başladı.

"Ceylan aç şu kapıyı adam akıllı anlat şunu ceylannnnn aç dedim sana aç açç..."

Barlas yumruklmaya devam ederken ben ağzımı kapattım ve kahkaha atmaya başladım. Sonra olayı çakmasını diye sesimi eskisi gibi ağlamaklı yaptım.

"Barlas çok utanıyorum çıkamam ağhaa haa ağahaa ..."

Barlas kapıyı yumrukluyordu.

"Ceylan hangi oruspu çocuğu yaptı nasıl biriydi anlat... Çık dışarı ."

Ben bunu uzatırdım. Ama Barlas'ın nasıl bir tepki vereceğini bilmiyordum . Bu kadar eğlence yeterdi. Üstümü başımı düzeltim. Ve yavaşça kapıyı açtım. Barlas sinirle bana bakıyordu. Ben de kafamı yere eğerek lavobonun önüne geçtim. Ve elimi yüzümü tekrar yıkadım daha yeni sildiğim için sürme çok az vardı o da kötü durmuyordu. Barlas'dan ses çıkmıyordu. Elleri titreyerek birini arıyordu. Ellime aldığım iki üç tane peçete ile hızla yüzümü sildim , aynaya baktığımda yüzümde bir şey yoktu. Peçeteyi çöpe attım ve hızla kapıyı açıp Barlas'a döndüm.

SIRADAKİ KAYBIM UMUDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin