16. Nova ljubav?

5.2K 143 17
                                    

'Dobro gađaš.'

'Pa obično uvek pogodim stativu tako da..'- rekla sam,a on je glasno počeo da se smeje što je izmamilo i moj osmeh.

'Specifičan smeh.'

'Svi tako kažu.'- rekao je, te ga je neko pozvao.

'Neka nova ljubav na podmolu?'- došapnuo mi je Marco nakon što je došao do mene.

'Ako misliš na Miu i Dejvida, ta veza nema budućnost, njegov stil je pojebi i batali.'- dobacila sam cinično.

'Mislio sam na Neymara.'

'Šta pričaš gluposti, molim te! Neymar i ja dva sveta različita.'

'Kao što vidim i sa bivšim suprugom nisi baš iz istog sveta.'

'Ne spominji ga. Dovoljno me mući to što živi sa mnom dok je ovde.' - prorezala sam kroz zube, gledajući u njih.

Zašto me ovaj Dejvid toliko nervira!? U sebi ga ubijam već deseti put. Nervozno sam gledala u njih, sve dok nisam ugledala Neymara sa slušalicama dok igra i peva. Uzeo mi je ruku i zaplešao sa mnom.

'Adriana!'- cula sam poznati ton glasa, te sam se okrenula i gledala njega.

'Da?'

'Dođi.'

'Ne mogu sad.' - rekla sam i pogledala njega koji mi je rukom pokazao da odem do njega, te sam prevrnula oči i krenula.

'Šta se ovde dešava?'- kroz zube je rekao.

'Zašto me smaraš Dejvide, eno ti onu sponzorušu koja se pali na tvoj stil, na avion i auto pa nju smaraj.'- cinično sam rekla.

'A šta ti izigravaš sa njim!?'

'Ja ne izigravam ništa, samo radim svoj posao. Nisam ja ona koja se ljubi sa kim stigne.'- frknula sam.

'Pa slobodan sam dečko, zašto se ne bih ljubio?'

'Pa onda me ne smaraj ako si slobodan, prvo što ću uraditi kad dođem opet sa Norom jeste razvod braka. Dosta je bilo.'

'Zar nisam slobodan?'- podignutim obrvama je govorio.

'Još uvek nisi, ali ne brini neću te držati silom kraj sebe.'- cinično sam rekla i napravila facu.

'Počinjemo devojke!'- začuo se glas.

'Ako dozvoliš neko mora i da radi.'

'Pomeri se Mia kvariš sliku, kad se budeš fokusirala na posao vrati se na set!'- dobacio reditelj, te je ona napravila facu i krenula prema klupu za rezervne igrače.

'Uvek biraš rezervne igrače.'- došla sam do Dejvida i šapnula, a zatim kratko rekla 'Ljubavi.'- cinično sam se nasmešila i vratila se nazad na svoje mesto.
Pogledala sam u njega koji je imao smeh u kut usne,a zatim me je pogledao i podigao obrve.

'Adriana i Neymar fokus molim vas!'- dobacio je reditelj, nakon što sam ja pala preko Neymara pokušavajući da napravimo odgovarajuću pozu. Za slikanje mislim.

'Zašto moram da stojim na lopti? Polomoću se dok bude ispala prava slika.'- nadureno sam rekla.

'Ajde Adri, poza!'- uzvikao je Marc.

'Drži me.'- rekla sam Neymaru, dok se on smejao.

°•°•°•°•°•Dejvid Hill°•°•°••°

'Polomiću mu zube.'- frknuo sam u sebi i gledao Adrianu kako se smeši.
Pritisak mi se povišio sto posto.

'A šta kažeš da se mi provozamo avionom?'- zavodljivo se smešila Mia, što mi je pojasnilo da je običan lovac na bogataše, ali sam ipak morao da iznerviram Adrianu.

'Može, gde želiš da ideš?'- podigao sam obrve.

'Pa Bali, može.'- oduševljeno je rekla.

'Skromno.'- pomislih, te sam i na glas rekao.
'Previše daleko.'- rekao sam.

'Onda Paris.'

'Previše romantično.'

'Lisabon onda.'- već je počela da se mršti.

'To je blizu.'- slegnuo sam ramenima.

'Kad idemo!?'- iskočila je iz stolice, te su svi pogledali u nas.

'A gde to ti planiraš da ideš dragi Dejvide?'- upitala me je Adriana.

'Lisabon, ljubavi.'- namignuo sam joj.

'Ne može.'

'Zašto?'- veselo sam rekao.

'Zato što si obećao Nori da ćeš je kupati.'- rekla sam nadureno.

'O tačno,da. Neki drugi put.'- rekao sam,a Mia se nadurila.

'Naravno.'- snuždeno je rekla.
Adriana se zadovoljno smešila, dok je pozirala. Izgledala je tako seksi. Proleta đavolica. Umela je tako dobro da me zavede kao nijedna druga. Bez imalo truda. Bez imalo stida. Voleo sam to kod nje. Uvek sam mislio da sam ja taj igrač. Zavodnik, da mogu da imam i vrtim sve žene oko prsta. Tačnije tako je i bilo. Sve dok nisam sreo nju. Posle nje, opet se sve vratilo na staro. Nijedna nije uspela da me zavede kao ona. Sve su bile prolazne. Služile za zabavu, za zadovoljstvo, ali nakon seksa oterao bi ih u tri lepe pizde materine kad se setim nje. Onda u kasne sate bi pio sve do jutra. Sve dok ne svane. Fatalna je bila, fatalna je i ostala. Jedina koja uspe da pomeri moje živce i vrati ih u normalu za nekoliko minuta. Okretao sam novi list. Otvarao sam novi knjigu, ali uvek tu i tamo je bilo napisano njeno ime. Da zaboli do srži. Da me tera na buku, urlanje, pucanje. Nije bila ona nevina. Nije bila ni anđeo, ali baš zato sam je želeo.

Hejjj!
Evo ga nastavaak!
Kako vam se sviđa?
Pišite mi vaše ideje kako bi vi želeli da se nastavi priča?

Vaša Inna. ❣️

Iskupljenje za ljubav. {ZVER II} ✔️Where stories live. Discover now