19. Dobro je.

5K 148 37
                                    

Uzeli smo Noru i vratili se kući. Ja sam spremila njoj da jede, te se ona najela i uspavala.

'Adriana, ja moram nešto da obavim. Vratiću se.'- grubim glasom je rekao, nakon što je pročistio grlo.

'Gde ćeš Dejvide? Ne poznaješ grad.'- punim ustima sam rekla, a on se nasmešio u kut usne.

'Upoznao sam neke osobe.'- podigao je obrve. - te sam se ja cinički nasmešila.

'Naravno.'- rekla sam.
'Da Bog da se izgubio.'- promrmljala sam.

'Vidimo se.'- ponovo sam mu uzvratila ciničnim smehom i vratila svoju smorenu facu nazad.

Gledala sam seriju na Netfixu i potpuno se pogubila. Pogledala sam na sat kada sam začula Noru da je budna, i krenula prema njoj.

'Jesi se naspavkila,a ljubavi?'- uzela sam je u ruke i zagrlila.
Naručkala se Norica, te smo igrali, ona je tapšala rukicama. Čekali smo Dejvida da se vrati kako bi je kupali, ali njega nije bilo.

'Kreten jedan.'- promrmljala sam i polako spremala stvari za kupanje. Počela sam da joj pevam pesmicu i spremam je za kupanje,dok se ona radovala i vrištila.
Nakon pola sata buckanja u vodi nevoljno sam je izvadila iz vode, dok je ona mlatarala i rukama i nogama. Obukla sam je i zatim smo otišli u kuhinju.
Začuli su se koraci, a vrlo ubrzo sam ugledala Dejvida.

'Dobro veće.'- rekao je hrpavim glasom.

'Neka ti je dobro.'- uzvratila sam.

'Idemo na kupanjee!'- radosno je uzviknuo i približavao se Nori.

'Zakasnio si. Više sreće drugi put, već smo se okupali.'- rekla sam staloženo,a on je spustio ruke.

'Zar se nismo dogovorili da je kupamo zajedno?'

'Jesmo, a onda si ti nestao pa sam morala sama to da obavim. Kao i uvek.'- ponovo sam rekla staloženo i uzela zalogaj tosta.

'Mogla si da nazoveš, ali namerno nisi htela.'

'Ti si dao obećanje Nori,a onda si nestao. Ona je beba, mora ranije da se kupa zato što je toplije.'

'Mhm.'
'Možemo da idemo sutra u jedan restoran svidela mi se hrana, Mia me je odvela.' - rekao je, a ja sam frknula te sam osetila kako mi se dlake podižu.

'Naravno, tamo gde je sponzori vode. Luksuz pršti.'- cinično sam rekla.

'Nije devojka bas takva kako je ti zamišljaš.'- dobacio je.

'Nego kakva je? Sa moje strane je retard, a bogami i sa strane ostalih.'

'Ti si samo ljubomorna ljubavi. To je tvoj problem.'

'Ma slobodno idi ti kod nje, ne vidim da si mi potreban baš nešto.'

'Tako?'

'Da, Dejvide, da!'

'Sigurno?'

'Nerviraš me.'

'Nedostajaću ti kad odem.'

'Ne verujem.'- skeptično sam rekla.

'Mhm, mhmm.'- ugrizao je usne i pogledao u mene.

'Kako ti je bilo sa Miom?'- cinično sam rekla,a on se nasmejao.

'Vidiš da si ljubomorna.'- kroz smeh je rekao.

'Nisam.'- smoreno sam odgovorila.

'Zašto je onda spominješ? Zašto želiš da saznaš šta se desilo?'

'Zato što je još uvek živa.'-izmamila sam njegov glasan smeh odgovorom.

'Lepo je bilo, ima tehnike mala.'- podigao je obrve i namignuo mi.

'Mrš!'- gađala sam ga jastukom iznervirano.

Ko je ona da njega dira!? A ovaj kreten koliko nisko pada sa takvim devojkama kao ona! Mrzim te Dejvide! Mrzim!

'Razvodimo se čim se vratim nazad. Neka bude oficijalno.'

'Slažem se.'- rekao je.
'Ovako je previše žena u mom životu, žena, ćerka, ljubavnice, jebaćice, kuvarice, kućne pomoćnice, majka, poludeću.'

'Nije ni tebi lako, znaš?'- zamišljeno sam rekla.
'Da budeš ovolika budala, poprilično težak posao.'

'Šalim se ljubavi. Ni dve za noć mi nisu bile dovoljne kad se setim tebe.'- namignuo mi je i otišao u toalet.

'Idiote.'

Hejj,hejj!
Tu je nastavak!
Nemam bas inspiraciju,ali sam pokušala nekako da sastavim bar jedan nastavak😕
Ne znam kada ću uspeti da napišem dalje, trenutno sam u izolaciji, ova korona da ide u tri lepe pizde materine više! 🤬
Nadam se da ste vi okej, takođe se nadam da ću ja pobediti ovu koronu što pre,da mi se vrati inspiracija.

Ostanite u dobro zdravlje.
Voli vas.
Vaša Inna.❤️

Iskupljenje za ljubav. {ZVER II} ✔️Where stories live. Discover now