1. Ako me ikada sretneš.

11.9K 194 56
                                    

°•°•°•°•°Adriana°•°•°•°•°•

Ponovo ovaj grad. Ponovo nakon punih deset meseci. Držala sam malenu Noru u rukama. Draga Elena ti si kriva za ovo, sad je našla da se udaje. Pozvonila sam na vrata, te se vrlo ubrzo otvorila i ugledala moju veselu prijateljicu.

'Noriceee!'- uzviknula je, te je Nora kriknula i zabila glavu u moje rame.

'Uplašila si devojčicu ludačo jedna.'- kroz smeh sam rekla, te nas je ona zagrlila jako.

'Dobro mi došle lepotice moje!'- rekla je i uvela nas je unutra.

'Ljubavi ovo je Adriana moja dugogodišnja prijateljica i njena ćerkica Nora.'- rekla je Elena, te nastavila. ' Adriana, ovo je moj budući suprug Teo.' - ugledala sam dobro poznato lice klona.

'Drago mi je.'- rekla sam, te smo se rukovali.

'Meni još draže.'- uzvratio je i delovao nezainteresovano.

Ušli smo unutra, a ja kao da sam na trnjima hodala. Mislila sam da će se on pojaviti od nekud i srušiti sve ono što sam sagradila za ovih deset meseci.

'Čime se bavite vi?'- upitao je ljubazno, a meni kao da mi je utrnuo jezik. Nisam znala šta da odgovorim, zar me nije prepoznao Bože?

'Ona je model dragi.'- mesto mene je odgovorila Elena.

'Mm, zanimljivo.'

'Ona je jedan od Line Up modele u Španiju.' - kao ponosno je izgovorila Elena, a ja sam se nasmešila.

'Pa kako je biti model?'- ponovo je pitao ljubazno, nisam bila pametna da li se folira ili ne.

'Lepo je, zanimljivo kao što ste rekli.'- probala sam da odglumim.

'Udati ste?' -ponovo je pitao, a meni je knedla stala u grlo.

Taman sam htela da ogovorim, Nora je počela da plače.

'Šta je malena?'- uzela sam je u ruke, a ona me je zagrlila i naslonila glavu na moje rame.

'Spava joj se.'- uz kratak smeh sam rekla.

'Želite da vas odvedem u vašu sobu?'

'Ne,ne idemo u hotel.'- rekla sam.

'Bože Adriana, misliš da ću to dozvoliti?' - naslonila sam pogled prema Nori koje je već zaspala.

'Tako sam i mislila.'- rekla sam.

'A čime se vi bavite?'- upitala sam.

'Obezbeđenje sam i vlasnik restorana "Gloria".'- uzvratio je.

'To je super.'- rekla sam i bila sigurna da je onaj taj Teo.

Počela sam da osećam kapice koje su se slivale po moja leđa. Pitam se šta mi je ovo trebalo, nisam smela doći. Trebala sam izmisliti nešto, ili reći Eleni istinu, ona bi razumela. Ali sam joj ipak jedina prijateljica, znam kako je meni bilo kad sam se ja venčavala sama, bez ikoga.

"Na to tvoje venčanje, nisi ni ti bila prisutna koliko si bila odvaljena od alkohola ." - dobacio mi je moj iritantni, dosadni glasić.

Pa to je i istina.

°FLASHBACK°

Doći ću ponovo u ovaj grad. Kunem se da hoću. I neću biti tuđa, ali neću biti ni tvoja. Doći ću da ti pokažem šta si pustio od sebe. Kome nisi verovao. Koga nisi potražio. Da ti pokažem vrijednosti žene koju nikad nisi volio, a bila je tvoja. Doći ću i učiniti da u masi drugih žena gledaš samo u mene, onako nasmejanu, da plešem tebi pred očima i ispijam jedna za drugom časom. Palim cigaretu za cigaretom. Radim ono što te nervira. Doći ću da ti pokažem da si se gadno prevario. Doći ću da ti pokažem da pogrešnoj osobi nisi verovao. Doći ću kunem ti se...

°END OF FLASHBACK°

Evo došla sam, ali nemam snage za to. Izgubila sam i želju i volju da dokazujem bilo šta. Koliko sam se njemu radovala mislim da nikome neću moći toliko više. Koliko sam ga volela. Svi trenutci čekanja su ostavi duboko urezani u mom sećanju, u mom srcu. U trenutcima kad sam se sećala na njega, to nije bilo pet minutna bol, kao što Merlin kaže "nije to zub, to mnogo jače zaboli, i ne prestaje..". On je dolazio i odlazio u mom sećanju. Moje srce, moja duša, moje telo. Tražila sam nešto u sebi, nešto što nisi povredio. Mislila sam proći će. Manje će boleti. Za dan, dva, deset, mesec, skoro godinu, ali nije. Jebeno nije prestajalo boleti. Bolela me je činjenica da Nora odrastaje bez očinsku figuru u svom životu. Bolelo je kad dođe iz vrtića pogleda u mene i kaže 'Ta-ta?" gleda oko sebe i napravi onu grimasu kao da joj nešto drago nema. Bolelo je što nisam znala da joj objasnim zašto ona nema tatu. Bolelo je što sam znala da sve i da joj objašnjavam ona je mala i neće razumjeti. Često sam ga sanjala. Svaki put kad bi došao u snu plašila sam se onog trenutka kada je trebao da ode. Nije prestalo. Trudila sam se da stane, ali nije. Nije još prestalo, a ja ne znam zbog čega....

Dragee moje savest mi nije dala da vas mučim i ne stignem da napišem nastavak serijala.
Taaa daamm, evo gaa!
Nadam se da ste zadovoljne.
Šta mislite šta će se desiti kad se oni napokon sretnu, da li će je Dejvid prepoznati kad Teo nije?
Samo nemojte komentare da sazna što pre, moramo ga malo mučiti.🤭

Ljubim vas.
Vaša Inna. ❤️

Iskupljenje za ljubav. {ZVER II} ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora