'Halo Marc, sletela sam kad treba da dođem?'- rekla sam, dok sam gledala Dejvida kako iznosi Noru.
'Sutra je snimanje draga. Idemo u Barselonu, snimanje će se održati na Kamp Nou, trebalo je biti ovde u Madridu ali se nešto desilo neki tehnički problemi verovatno. Znači u 08.00h budi na aerodromu idemo u Barselonu.'
'Mhm, znači u 8h krečemo u Barselonu?'
'Da,da.'
'Pitaj da li možeš privatnim avionom?'- dobacio je Dejvid.
'Jel' mogu doći privatnim avionom?'- upitala sam i prevrnula oči.
'Otkud tebi privatni avion!?'- uzbuđeno je rekao Marco.
'Sutra ćemo razgovarati, jel' mogu?'
'Ne vidim zašto ne bi mogla, samo oko 10 budi na Kamp Nou, sat i dvadesetak minuta ti treba dok stigneš u Barselonu.'- rekao je.
'Važi, vidimo se onda.' - rekla sam i spustila.
'I šta radimo?'
'Idemo kući.'- rekla sam kratko.
'A zatim?'
'Izvolite gospođo Hill.'- rekao je nekk novi Dejvidov klon i otvorio vrata auta.
'Hvala.'
'Želim da prošetamo Adriana.'
'Šetaćemo Dejvide, samo malo da odmorimo.'
'Od čega si se umorila svega ti!?'
'Od tvoje zanovetanje.'
'Norice kad porasteš nemoj da budeš kao ona okej?'- govorio je bebici i dodirivao joj je nosić.
'Jok, nego će biti kao ti. Hladnokrvna zver.'
'Bolje zver nego emotivno labilna.'
'More marš.'- rekla sam, a on se iznervirao.
'Molim te ućuti.'- rekla sam i pokazala prstom da šuti.
'Pre sam bio ja taj koji je to govorio.'
'Želim samo malo da imam svoj mir. Nekoliko minuta.'
'Dobro nadrkana gospođo.'- rekao je i nastavio da se igra sa Norom.
Pravio je face i menjao glas dok ju je zadirkivao,a ona se smejala na sav glas.
Njen smeh me je naterao i mene da se smejem.Vreme je prošlo dok smo se igrali, smejali i šetali madridskim ulicama.
'Ajde Adriana, spreman sam!'- govorio je dok je kucao na vratima.
'Izlazim za dva minuta.'- odgovorila sam dok sam stavljala parfem i gledala se u ogledalo da li je sve okej.
'Savršeno.'- rekla sam,iako sam znala da će tamo biti sve drugačije ali nekako sam bila u takav mood danas.
Izašla sam iz sobe i ugledala Dejvida standardno skockan od glave do pete. Bela majica na kratke rukave i krem pantalone su savršeno stajale njemu.
(Dejvide zavodiš majstore😈😂⬇️)
ESTÁS LEYENDO
Iskupljenje za ljubav. {ZVER II} ✔️
RomanceDrugi deo serijala "Zver". Svi su u njega videli arogantnog i hladnog muškarca,jedino je ona videla da je on samo čovek željan ljubavi i pažnje. Muškarac koji je previše puta razočaran da bi verovao u ljubav. Nije on bio bez srca, samo nije tako la...