°•°•°•°•°•°•°•°•°•AUTOR POV°•°•°•°•°•°•°•°°•
Više nema traženja. Pronašli su sebe u ljubav. Ljubav za ceo život. On je uvek znao reći "Teško je voleti mene.", ali njoj nije bilo teško. U njega je pronašla sebe. Znali su da se posvađaju kao najveći rivali, ali su se vraćali jednom drugom kao magneti. Nikad se nije trudio da joj kaže koliko je voli, već je svakj put delima dokazivao i uvek govorio da dela govore više nego reći. Menjao se na bolje zbog nje. Zbog njih. Nisu bili sami već su tu bili devojčica i dečak. Oboje su znali da žive za tu njihovu ljubav, a znao je to i ceo svet. Svi su znali da će on zapaliti grad ako se njima nešto desi. Njihov anđeo čuvar. Bio je jedan od onih koji je odlazio kada je najviše bio potreban,sa njim nikad nije znala na čemu je, ali se promenio. Obožavala je kada su joj ljudi govorili kako se promenio zbog njih. Učinio je za nju više nego bilo ko. Naučila je da se smeje i živi ponovo. Dao joj je razlog za život. Ona je samo htela biti voljena, ništa više. Nisu svi kao ona. Volela je njega zbog njega samog, ne zbog njegovog novca, slavu, moć, valjda ju je to i izdvojilo od druge. Muškarci su obično svi isti. Treba im malo da biste ih zaveli, ali retko koja žena dopušta to sebi. Svaki trenutak koji su proveli zajedno je bio njihov najdraži. Svaka svađa je zapravo pokazala koliko se vole. Posle svake svađe bi ona bila ljuta, izbegavala ga, ali i sama je znala da samo jedna lepa reć koju on izgovori može da je dovede do neba. A on je sve više i više volio. Sbvatio je da mu samo ona treba. Da je jedna u milion. On je u nju pronašao ono što je godinama tražio u raznim ženama. Pronašao je ženu vrednu svega. Njegovog pažanja, njegove zagrljaje i poljupce, njegovu ljubav i ženu dostojnu da bi nosila njegovo prezime i rodila mu decu. Dakle, jednostavno je. Voleli su jedno drugo više od sve. Od ljubavi jače. I tako posle nekog vremena shvatiš da si samo trošio vreme na druge, a prava osoba te čeka raširenih rukama. Čekaš tu jednu osobu koja je napravila mesto u tvom srcu. Tu je stala i ostala. Oni su nekako bili primer ljubavi koja večno traje. Šta sve nisu doživeli,a ostali zajedno. Držali su se za ruke, jako i sigurno. Nikada više nisu pustili jedno drugome ruku. Bili su dovoljno hrabri da se vole. Da idu protiv svih zbog njihove sreće. Možda vam zvuči sebično, ali takvi su bili. Srce nikad ne greši. Ono zna da se ništa ne dešava na silu, zna da ima razlog za sve. To je bila njihova hrabrost. Hrabrost što su poslušali srce, a ne pamet. Da su slušali pamet odavno oni ne bi bili zajedno. Volela je ona njega, a voleo je i on nju. Više od života. Bili su toliko slabi jedno na drugo.
"Ne zaboravi ljubavi moja, uvek postoji neko ko te čeka na kraju dana. I kad ti posao nije prošao onako kako si želeo,i kad ti dan nije bio najbolji, i kada si iznerviran i ljut. Tu sam. Uvek ću biti tu. Čekaću te na kraju dana, na kraju puta, na kraju svega. Volim te takvog kakv jesi. Takav si mi najdraži. Volim tebe takvog kakav si stvoren. Takvog kakav te znam. Volim te....više od života."- Adriana.
°•°•°•°•°•°•°•°•°|THE END|•°•°•°•°•°°°•°•°•°
Hejjj!
Evo ga nastavak i kraj priče.
Kako vam se sviđa?
Nekako mi je žao što više neću pisati o njima😂
Sada ću nastaviti pauziranu priču "Moja ili ničija", a vi možete da je pronađete na mom profilu. Pišite mi kako vam se sviđa takav žanr priče?Hvala vam na čitanost, na komentare, na vaše odvojeno vreme za ovu priču. Vaše komentare su mi uvek stvarale osmeh na licu, mislim da je to ono zbog čega sam nastavila da pišem❤️❤️❤️❤️
Voli vas .
Vaša Inna.❤️
YOU ARE READING
Iskupljenje za ljubav. {ZVER II} ✔️
RomanceDrugi deo serijala "Zver". Svi su u njega videli arogantnog i hladnog muškarca,jedino je ona videla da je on samo čovek željan ljubavi i pažnje. Muškarac koji je previše puta razočaran da bi verovao u ljubav. Nije on bio bez srca, samo nije tako la...