21. Zašto ti?

4.3K 137 14
                                    

°•°•°•°•Dejvid Hill°•°•°•

I evo mene opet. Raspravljam se s emocijama koje će me uništiti. Znam svi govorite "Kreten koji je uništio prelepoj devojci život.", ali ja ne mislim tako. Mislim da sam joj ulepšao život. Da sam joj zabeležio prelepe uspomene.
Prokleto sada vidim koliko mi je nedostajala njena figura ovih skoro jedanaest meseci. Ona je znala da sasluša kako mi je prošao dan, ko me je iznervirao i zašto sam nadrkan. Nedostajala mi je kad nisam imao sa kim ni radost da podelim, zato što se ona znala obradovati kao dete. Nijedna nije umela to što ona ume. Nijedna nije bila kao ona. Prokleto savršena. Mislio sam da će ona biti još jedna avantura u nizi, ali ne. Uvukla se pod kožu. Počela je da teče kroz vene. Evo, sada je pored mene, a toliko mi je daleko. Emocionalno daleko. Ne voli me, ja to znam. Ogorčena je.  A kao nikad volim te. Kad bi to znala. Sve više i više iz dana u dan. Ostala si jedina u srcu. Nijedna nije uspela da dirne moje srce prstima, da ga ubrza i umiri za sekundu. Želim ti reći te dve proklete reči. Teško je. Stale su tu u grlo i ne mrdaju. Ne puštaju. Ne žele izaći. Vi ste mi sve. Gledam te i budan sanjam. Ne znam šta je teže. Plašim se da si krenula dalje. Ne želim da te zamislim sa nekim drugim. Ti pripadaš meni. Vi pripadate samo meni. Kad bih mogao sve ovo da ti kažem...

'Zašto me tako gledaš?'- rekla je ona,i otpila gutljaj soka.

'Zamislio sam se.'- grubim glasom sam rekao.

'Mhm.'- promrmljala je i pogledala preko puta nas sto na kom je sedela Mia.

'Koliko mi ova ide na živce.'- iznervirano je rekla.

'Zašto fina je devojka?'

'Molim?'- ozbiljno je rekla i pogledala me je razgoračenim očima.

'Samo sekund.'- rekao sam kad sam čuo zvuk mog telefona.

'Halo.'- rekao sam.

'Šefe itno nam trebate ovde. Desio se jedan problem.'- čuo sam sa drugu stranu slušalice.

'Kakav problem?'- upitao sam.

'Neko je podmetnuo požar u vašem klubu.'

'Sranje. Ubrzo ću se vratiti.'

'U redu šefe.' - spustio sam slušalicu i nevoljno otpio čašu na eks.

'Nešto se desilo?'- upitala je Adriana.

'Podmetnuli su požar u mom klubu.'

'U "La Bombu"!?'- ciknula je.

'Izgleda.'

'I sad ideš?'- upitala je oklevajući.

'Moram.'

'Kad?'

'Da završimo sa večerom, vratiću vas kući zatim idem.' - rekao sam.

'Mhm, okej.'- uzvratila je snuždeno.

'Nedostajaću ti?'- kroz smeh u kut usne sam rekao.

'Nedostajaćeš Nori.'

'A tebi?'

'A-a.'- odmahnula je glavom ne gledajući me.

'Ni malo?' - pitao sam.

'A-a. Naći ćeš mi brzo zamenu. Ne brini.'- sarkastično je rekla.

'Znaš da tebi nema zamene.'- uzvratio sam gledajući pravo u nju.

'Ne znam baš. Nisam sigurna.'

'Kada ćete vi doći kod mene?'- pitao sam.

'Valjda za dve-tri nedelje.'

'Za dve nedelje tačno na ovaj dan u 07:00h čeka vas naš avion.'

'To je tvoj avion.'

'Nije. To je naš.'- rekao sam,a ona je pokušala da sakrije uzbuđenje.

'Možemo da idemo ako želiš.'- rekla je Adriana.

'Može.'- odgovorio sam, te sam ustao i uzeo Noricu.

Na put do kuće, mazio sam i grlio Noricu. Mirisao sam njenu kosicu i pokušavao što više da zadržim taj miris.

'Nedostajaćeš mi malena.'- promrmljao sam.

'Sigurno ćeš i tj njoj nedostajati.'- tiho je uzvratila Adriana.

'Čula si me.'- kroz smeh sam rekao.

'Znaš da ja sve čujem.'

'Aždajo jedna.'- kroz smeh sam rekao, te sam izmamio i njen osmeh ali u tami su njene oči sijale kao zlato, valjda zato što su bile pune suza. I ti ćeš mi nedostajati ljubavi. Tvoje ljubomorisanje. Tvoje zvocanje. Tvoja nervoza. Tvoj smeh. Sve će mi nedostajati.

'Vidimo se uskoro malena moja.'- rekao sam tiho i poljubio Noricu koja je spavala, dok je Adriana stajala naslonjena na vrata i gledala nas.
Otpratila me je do vrata.

'Pa vidimo se i mi ubrzo.'- rekao sam.

'Mhm. Čuvaj se.'- rekla je.

Gledao sam je nekoliko sekundi onda sam je poljubio i nestao. Dok je ona stajala iznenađeno na vratima.
Nek' mi svi sude. Volim je. Ljubiću je, pa makar njene usne bile otrovne.

Hejjj!
Evo ga nastavak!
Nadam se da vam se sviđa.
Dok ja pronađem inspiraciju za sledeći nastavak, možete da pogledate moju pauziranu priču "Moja ili ničija.", htela bih da čujem vaše mišljenje o drugim žanrovima priče.

Voli vas i pozdravlja.
Vaša Inna. ❤️

P.S: Hvala vam do nebaa ❤️❤️❤️❤️

Iskupljenje za ljubav. {ZVER II} ✔️Where stories live. Discover now