°•°•°•°•°•°•°••°°•Autor POV°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
I šta sam ja bez tebe? Ptica kojoj su uzeli krila. Ne mogu da letim. Šta ste vi bez vašu najveću ljubav? Osećala se prazno. Tužno. Ljuto. Nestao je bez traga. Bez glasa. Poljubio je pre odlaska kao da je znao. Kao da je slutio. Taj poljubac joj nije dao mira. Htela je da misli da je sve okej. Želela je da sve bude okej. Želela je da se on što pre pojavi. Kaže da bi mu sve oprostila. Kaže da ništa nije bitno sem da on bude dobro. Ljubav je to. Koliko god grešio, ipak nije mogla da se oslobodi te ljubavi...
°•°•°•Adriana°•°•°•
Već tri dana nema ni traga ni glasa od njega. Ja ludim. Svaki dan idem u bolnicu kako bih primila nešto za smirenje.'I danas ništa?'- pitala sam.
'A-a, nisam čula ništa.'- rekla je Elena dok je držala Noru u rukama.
'Hejj, kako si!?'- uzvikao je dobro poznati glas, te sam podigla glavu i ugledala Marca i još četiri koleginice sa posla.
'Evo vidiš.'- slegnula sam ramenima dok sam očima pokazala na bolnički krevet.
'Biće bolje.' - rekao je Marc i ostavio ogroman buket ruža na fotelju blizu kreveta.
Ušao je Teo sav bled dok me je gledao pravo u oči.
'Reci Teo?'- pitala sam i ispravila se.
'Pronašli su avion. Ostatci aviona i telo pilota, sada pokušavaju da pronađu njegovo telo...'- rekao je gledajući u pod.
'Kakvo telo Teo!? On je živ! Nije mrtav! Nije! Ne može biti!'- izvadila sam brzim pokretima iglu i iste sekunde je krv počela da pršti.
Ustala sam iz kreveta i došla do njega.'Odgovori mi! Nije mrtav Teo! Nije!'
'Marco uzmi Noru.'- rekla je Elena i dala mu Noru i ruke.
'Adri molim te,smiri se zbog Nore.'- rekla je Elena i došla do mene.
'Ne! Ne diraj me!'
'Gde je avion!?''Blizu Zaragoze.'
Krenula sam da izlazim ali mi je Elena stala na vratu.
'Pomeri se Elena!'- uzviknula sam nervozno.
'Nemoj Adri molim te.'
'Elena pomeri se ne želim da te povredim.'- rekla sam joj i sklonila je.
Izašla sam i krenula da hodam prema izlazu.
'Gospode Bože opet vi. Zašto ste pobogu izvadili opet iglu?' rekao je doktor.
'Doktore molim vas..'- rekla sam i nastavila da hodam.
'Adri molim te stani!'- rekla je Elena, te sam se ja nevoljno okrenula.
'Molim Elena?' - upitno sam rekla.
'On ne bi ovo želeo, razmisli. Uništio bi svet kad bi saznao da plačeš i da rušiš sve pred sobom. Da li bi on ovo želeo?' - pitala me je držajući za ruke.
Suze su krenule da teku, dok sam ja zatvorila oči.
'Nisam živa Elena. Dišem, ali kao da mi je neko isčupao srce i ostavio prazninu. Rekao je čuvajte se, rekao je videćemo se za dve nedelje, sad mi vi kažete da je mrtav. On ne može biti mrtav! Ne! On kakav god bio i kreten i idiot i stoka i najgori ali ja ga volim! Volim ga i ne može biti mrtav pre nego što sazna to! On mora da zna da ga volim!'- jecala sam, dok mi je glas pucao i svi su stajali i gledali u mene. Spustila sam se na kolena i zabila glavu u ruke dok sam neutešno plakala.
'Molim te nemoj biti mrtav...'- promrmljala sam.
'Volim te.'
Hejjj!
Kako ste mi?!
Da li vam se sviđa nastavak!
Pišite mi!
Obožavam vaše komentare. 🥰Vaša Inna. ❤️
YOU ARE READING
Iskupljenje za ljubav. {ZVER II} ✔️
RomanceDrugi deo serijala "Zver". Svi su u njega videli arogantnog i hladnog muškarca,jedino je ona videla da je on samo čovek željan ljubavi i pažnje. Muškarac koji je previše puta razočaran da bi verovao u ljubav. Nije on bio bez srca, samo nije tako la...