4. Razlog.

6.8K 171 34
                                    

°•°•°°•°• Adriana°•°•°•°•

Otrčala sam do recepciju da pitam gde je najbliža apoteka da uzmem bejbi gel za hlađenje desni i nešto protiv temperaturu. Nori raste novi zubić.

'Nažalost prva apoteka je dvadeset minuta odavde peške.'

'Možete da mi pozovete taksi?'

'Naravno, odmah.'- ljubazno je rekao recepcioner,a ja sam krenula napolje.

Stajala sam nervozno čekajući taksi.

'Uf do sad bi stigla do pola puta!'- progovorila sam nervozno.

'Gospođo Adriana?'- čula sam od nekud poznati glas, te sam se okrenula.

'Ej, zdravo Wille.'- rekla sam kiselo.

'Čekate nešto?'

'Čekam taksi koji, ne znam iz kojih razloga kasni ,a ja moram što pre u apoteku.'

'Da vas odvezem ja gde treba?'

'Ne nemoj, imaćeš problema sa Dejvidom zbog mene.' - odmahnula sam rukom.

'Ajde ulazite, nije šef toliko bezosećajan  mora da je nešto hitno u pitanje.'

'Pa hitno je, malena ima temperaturu raste joj novi zubić.'- nasmešio se na moju rečenicu i otvorio mi vrata.

'Koliko meseci je?'

'Još malo deset.'- odgovorila sam.

'Znate od kad ste vi otišli, izvinite što moram ovako da se izrazim ali, sve je otišlo u kurac.' - rekao je, a ja sam stala i nekoliko minuta nisam ništa progovorila.

'Zašto?'- kroz usne mi je pobeglo pitanje.

'Eto, kad ste vi bili tu šef je bio drugačiji posebno kad je saznao da će imati bebu, sad je okrutniji. ko ga ne zna reći će da je sve okej,ali ja radim toliko dugo sa njim i znam kad nešto nije u redu. '

'Sam je sve uradio.'- rekla sam, te sam izašla kupila sve što treba i vratila se u auto.

Na putu do hotela niko nije progovarao, a mnogo toga sam htela da pitam. Da li ima neku novu devojku, kako stoje stvari da li se izbavio iz kriminala, ali ništa nisam mogla da progovorim. Izašla sam iz auto koji se parkirao odmah ispred hotela. Baš sam krenula da se zahvalim, prekinuli poznato dranje.

'Gde si do sada Wille!?' - kroz zube besno je procedio glasno,a mi smo stajali kao kipove.

'Šefe, ja...'

'Pomogao mi je. Morala sam do apoteku.'- rekla sam.

'Zar je to tvoj posao!?'

'Ne, izvinjavam se šefe.'-pognuo je glavu.

'Kako ti nije žao ovako da se ponašaš, sigurno ne bi ja u ovo vreme pošla nekud da nije hitno!'

'A zašto bi to trebalo biti moja briga pitam se?'- cinički se nasmešio.

'Idiote bezosećajni.'- gnevno sam mu rekla i krenula da ulazim, kad sam ugledala dadilju sa Norom u rukama kako trči prema meni.
Uspaničeno brzim koracima sam krenula i ja prema nju.

'Gospođo temperatura se povišila, ona spava ne reaguje!'- uz plač je rekla, a ja sam je uzela u rukama grleči je.

'Ona gori.'- rekla sam i zaplakala.
'Molim vas neko ko ima auto! Preklinjem vas!'- kroz plač sam rekla.

'Dolazi Adriana!'- povukao me je za ruku Dejvid, te sam krenula za njim. Ušli smo na zadnje sedište, te je Will krenuo.
Grlila sam Noru i plakala.

'Molim te budi dobro, molim te, neću izdržati ako i tebe izgubim. Ne opet. Ne ovaj put.'- plakala sam i grlila nju.

'Sve će biti dobro, ne brini.'- pomazio je Norinu glavu, a ja sam briznula još više u plać kada sam ugledala taj prizor.

'Adriana smiri se, šta ti je?'

"Ti si njen otac Dejvide. Odrasta bez tebe, kako ne možeš da shvatiš to jebote! Zar ne vidiš da je preslikana na tebe? Zar ne osećaš vašu povezanost? Mrzim te jebote! Boli me što te mrzim zbog nas, dođavola boli! Tebe nije briga kao i obično. Zato je i sve otišlo u tri lepe pizde materine. Zbog tebe! Najgore je što pitaš uopšte zašto sam sjebana ,šta nije okej sa mnom, TI! TI, to je moj odgovor. Ti si zbog svega kriv. Ti zato što veruješ svima koji ti kovaju zaveru iza leđa. Ti zato što naše dete odrasta bez oca u svom životu. Ti zato što si jebeni idiot! Ti zato što..., Više nije ni važno."- kamo Božje sreće da sam mogla sve ovo da ti kažem u lice. Sad. Odmah. Da uništim tvoj jebeni mir kad shvatiš da si dozvolio da ne vidiš njen prvi osmeh, da ne čuješ njen prvi plać, da ne budeš prisutan kad joj je izrastao prvi zubić. Kamo sreće Dejvide.

Hejj,hejjj!
Evo ponovo mene trudim se ovih dana da budem što više aktivna. 🤗
Nadam se da vam se sviđa nastavak i očekujem vaša mišljenja u komentarima.

Pozdravlja vas i ljubi.
Vaša Inna.❤️

Iskupljenje za ljubav. {ZVER II} ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang