Smestili smo se u Dejvidov privatni avion, te smo krenuli i ranije nego što je trebalo, kako bi on mogao da upozna mesta oko nas.
'I kako ti je tamo?'- rekao je, dok je u rukama držao čašu alkoholnog pića i duboko gledao u moje oči.
'Lepo.'
'Kratko?'
'Dobro je. Navikla sam se.'
'Pronašla si prijatelje, nekog malo bližeg prijatelja?' - pročistio je grlo na poslednje dve reči.
'Reci direktno gde ciljaš. Nemam dečka Dejvide.'- ironično sam rekla i nastavila.
'Ali zato si ti razvalio sa devojkama.'
'Otkud znaš?'
'Imam svoje izvore. Ne biraš ni koga jebeš, da izvine ovo dete, ni sa kim izlažiš ništa.'- nervozno se nasmešio.
'Mislio sam da si me varala.'
'Hah. Kreativno.' - rekla sam cinično.
'I dalje te volim,ne brini.'- tiho je promrmljao, ali dovoljno tiho da razumem neke delove, što me je na neki način uzbudilo.
'Želiš nešto da pojedeš? Vidim da si dosta mršavija.'
'Pa nisam imala dva meseca šta da jedem, minimalno da ima za nju. Tako da..'- rekla sam i ugledala Noricu koja je spavala. Vratila sam se na one dane. Dane kad smo došle u Španiju i na svaki mogući način pokušavale da se uklopimo. Oči su počele da se pune suzama, ali sam počela da trepćem samo kako bi ih oterala.
Pogledala sam njega i po prvi put ugledala ga pognutom glavom. Veliki Dejvid Hill.
'Jesi li uspeo da pronađeš ko je fejkirao DNK?'- pročistila sam grlo i upitala.
'Na dobrom sam putu. Samo što sada želim da provedem malo vremena sa Norom, kad se vratim ne zna ni sam šta ga čeka.'- zločesto je rekao.
'Saznao si ko je?'
'Zar sumnjaš u mene?'- upitno je rekao i nastavio.
'Nakon samo dva dana, krio se kao zmija noge ali niko ne može da pobegne od mene.''Što znači da si hteo da saznaš gde smo, saznao bi. Ali ipak nisi.'- rekla sam i pogledala sam ga oštro.
'I gde je sada on?'- nakon nekoliko sekundi upitala sam ga.
'Negde gde moli za svoj život. Kad se ja vratim ide na daleki put. Put bez povratka.'- oči su mu bile pune mržnje.
'Da li ga poznajem?'
'Upoznala si ga. Da.'
'Hmm. Kad?'
'Tek smo se venčali. Bili smo na jednu svadbu..'- prekinula sam ga.
'Mhm, onda kad si mi rekao da ispeglam makarone na glavi. Sećam se.'- rekla sam, a on se nasmešio.
'Gađala si me štiklom.'- kroz smeh je rekao.
'A zatim si se kao i uvek isponašao zverski.'- dobacila sam, a on se ponovo nasmešio.
'Znači to bi bio onaj koji mi je prišao?'
'Da. Jakov Dalson.' - rekao je, otpio piće i nastavio.
'Uništiću ga. Niko neće znati da se nekad rodio.'Mržnja je ispunila njegov pogled. Gledao je u prazno,dok su mu oči sijale od mržnje. Možda je i tako bilo ispravno. Mislim ko je on da fejkira DNK i zabada prste u naš život?
"Šta se desilo sa tobom Adriana? Priželjkuješ nećiju smrt?'- rekao je glasić.
'On je krivac zato što je Nora odrastala bez oca!'
"Ali ipak želiš ga mrtav zar ne?"
"Radi se o sukob među dve mafije, želiš da se umešam pa da ja završim mrtva?'
'Nisi pre bila takva."
'Ako misliš da ću osetiti krivicu, neću nimalo. Uzalud se trudiš.'
'Nešto nije u redu Adriana?'- prekinuo me je njegov glas.
Došlo mi je iz dupeta u glavu da izgledam kao ludaća.
'Hah.'- čudno sam se nasmešila.
'Ponovo se svađaš sama sa sobom?'- kroz smeh je rekao.
'O čemu se radi ovaj put? Vodiš bitku sa sobom da li da se pojebemo kao nekad?'- zavodljivo je rekao,podigao obrve i zagrizao usne.
'Dejvide!'- prekorila sam ga.
'Bilo bi super. Što je do mene.'- ponovo se nasmešio u kut usne, što mi je izazvalo čudan osećaj u stomak, te sam se mahinalno uhvatila.
'Hm, već ti se povećava želja za seks sa mnom.'
'Ne bih rekla.'- odgovorila sam zbunjeno.
'Seti se kako je nekad bilo dobro, tiho govoriš moje ime dok polako ulazim u tebe...'- ustao je i sa čašom alkohola me dodirnuo po vratu, što me je nateralo da se trznem zbog leda.
'Koliko dugo nisi imala seks?' - uspitao je nežno.
"Od kad si je zadnji put pojebao.'- dobacio je glasić.
"Neću to da kažem. Ispasću jadna.'
"Prepusti se njemu draga, znaš da je odličan."
"Baš ti hvala. Pokušavam da se opirem."
"Ipak bih ti predložila seks sa njim."
'Adriana.'- tiho je šapnuo i rukama prolazio kroz moj vrat, što me je naježilo.
Oh, ove dodire do ludila me dovode!
Ustala sam i približila se njemu, dok je on seo i privukao mene u njegovo krilo.
Gledali smo se nekoliko sekundi, a zatim me je divljački povukao i počeo da me ljubi. Ruke su mu šarale i došle do moju zadnjicu, te me je jednim pokretom zgrabio i povukao još bliže. Stali smo na trenutak gledajući se u oči, zatim me je ponovo povukao i spustio se na moj vrat.Hejj,hejjj!
Kako vam se sviđa nastavak?
Pišite mii!
Pokušavam da napišem još jedann!
Nadam se da ću ga što pre završiti.
Kako ste zadovoljni nastavkom? Pišite mi.Vaša Inna.❣️
ESTÁS LEYENDO
Iskupljenje za ljubav. {ZVER II} ✔️
RomanceDrugi deo serijala "Zver". Svi su u njega videli arogantnog i hladnog muškarca,jedino je ona videla da je on samo čovek željan ljubavi i pažnje. Muškarac koji je previše puta razočaran da bi verovao u ljubav. Nije on bio bez srca, samo nije tako la...