15. Dodirni me sasvim slučajno.

5.2K 136 18
                                    

Izlazim iz auta sva iznervirana i hodam prema ulazu stadiona. Na samom ulazu devojčice vrište,a ja čekam i ne mogu proći zbog gužve.
Uzdahnula sam.

'Jel' ovaj dan može da bude još gori?'- upitala sam, a onda sam osetila ruku na moj struk i lep, opojan parfem.

'Prođi samo sa mnom.'- čudnim naglaskom je rekao, te sam ugledala njegov osmeh, nasmešila sam se i ja, te smo krenuli sa njegovim obezbeđenjem.

'Izgubiću te!'- rekao je, te mi je uhvatio ruku i isprepleteo naše prste.

Kad smo konačno ušli unutra, čuo se moj uzdah,a zatim i njegov.  Primetila sam da svi gledaju u nas i da je Dejvidova vena izbočena gledajući u mene.

'Šta je ovima? Ne razumem nikoga danas.' - rekla sam, a onda mi je došlo iz dupeta u glavu da se držimo za ruke.
Izvukla sam ruku i pogledala sam ga sa osmehom.

'Hvala vam za ovo.'

'Neymar Junior.' - rekao je i pružio ruku.

'Adriana Tomas,drago mi je.' 

"A Hill?"- dobacio je glasić.

'A inače zar nije Neymar da Silva Santos Junior?'- kroz smeh sam rekla, te se on glasno nasmejao i klimnuo glavom.

'Znaš moje ime.'

'Pa mislim, ko kaže da ne zna , laže.'- dobacila sam.

'Šta ja znam,obično kad se upoznajem sa devojkama svi kriju uzbuđenje, niko ne zna ko sam.'

'Nah, fejkiraju. Veruj mi. Ovo se ne zaboravlja.'- rekla sam i rukama odmerila njega od glave do pete, te kad sam shvatila šta sam rekla i uradila prokljinjala sam sebe.
Glasno se nasmešio.

'Sviđaš mi se.'- rekao je i kaži prstom zamahnuo.

'Ohoho, brzo smo krenuli.'- shvatila sam da sam se još više izblamirala zadnjom rečenicom, te sam se uhvatila za glavu.

'Da li se svi ovako izblamiraju ili sam ja jedina? Čisto da znam.'- kroz stidljivi smeh sam rekla, a on se opet nasmešio i namignuo mi.

'Vidimo se na snimanju Adriana.'

'Vidimo se.' - rekla sam, te me je on odmerio i stavio slušalice na uši te je nastavio da hoda.

Uhvatila sam se za glavu i pričala sama sa sobom.

'Jao Adriana, glupačo izblamirala si se za ceo život. Još kažem da se ovo ne zaboravlja.'- uzdahnula sam i krenula prema svlačionicu, usput zakačils namerno Miu.

'Ups.'- rekla sam i nastavila.

'Adriana, tebe želi Neymar!'- uzviknuo je Marc, te su me svi ugledali.

'Kao da sam ja trofej jebote. Želi me. Ako me želi nek' dođe da me uzme preko ramena,pa da me vodi gde hoće.'- nervozno sam rekla.
Dok sam se ja raspravljala sa šminkerkom kako ne želim još šminke ugledala sam svet naopako.

'Ja došao da te uzmem, čuo sam da si tako poželela.'- dobacio je Neymar, te je krenuo da trči sa mnom preko ramena.

Govorila sam kako sam Bogu nešto strašno skrivila, pa me kažnjava. Pričala sam sama sa sobom, sve dok nismo izašli na teren.

'Oh falilo mi je ovo.'- rekao je i udahnuo.

'Pa najviše sam te volela kad si igrao za Barselonu.'- Adriana ko je tebe nešto pitao nesrećo, prekini da se sramotiš. Kao da je njemu bitno kada si ga najviše volela.

'Španjolke su varta, ali zato nisu ni Francuskinje loše. ' - ova izjava kao bumerang se obila obmoju glavu.

Naravno kao i svaki drugi kreten.
Nervozno sam uzdahnula.
Sve što je muško da se dalje drži od mene danas, organski vas ne podnosim.

'Nešto sam pogrešio?'- upitao je nakon neko vreme.

'Ne, ja grešim dragi Neymare,uvek imam prevelika mišljenja o ljudima.'- potapšala sam ga po ramenu i krenula prema Marca.

Čula sam kako ga zezaju, a onda sam ugledala onu nesreću Dejvid i gusku Miu kako se ljube u ćošku.

'Daj mi tu loptu!'- rekla sam jednom dečaku, dok se on kolebao.

'Zašto ste vi muškarci ovakvi!? Daj loptu kad kažem!' - dobacio mi je loptu, koju sam namestila i šutnula tako da sam pogodila Dejvida u glavu.

'Tako to rade šampioni.'- rekao je Marc.
'Da nisi promašila profesiju?'- nastavio je kroz smeh, dok sam se ja kidala od smeha zbog Dejvidovu facu.

'Ja bih da se izvinem,al' nešto mi nije žao.'- rekla sam mu, a on se namrštio.

'Platićeš mi za ovo samo da znaš gospođo Hill.'- to zadnje je naglasio.

'Neću još dugo biti Hill, nadam se.'

'Zar nisi Tomas?'- na uvo mi je neko rekao, te sam se okrenula.

'Gospode, prepao si me. Tomas Hill sam, ali neću još dugo biti Hill, tako da se navikavam na staro prezime.'- brzopleto sam rekla i dobila njegov čudan pogled. 

Adriana šta je sa tobom danas? Ovo nisi ti,saberi se devojko. Ovaj Dejvid mi nimalo ne deluje dobro. Počela sam da se ponašam kao nenormalna osoba. Do duše nisam baš normalna, ali Bože moj.

Hejj!
To bi bilo to za večeras!
Nadam se da vam se sviđa!
Pišite mi vaše komentare, znače mi puno i hvala svima do neba na predivnim rećima i na čitanje priče.

Volim vas.
Vaša Inna.❣️

Iskupljenje za ljubav. {ZVER II} ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora