•PET DANA KASNIJE•
'Pa dobro zar si ti slep? Zar ne vidiš koliko ona liči na tebe?! Nikad ti neču oprostiti zato što si nas ostavio kad nam je bilo najteže. Nikad!'- kroz plać je govorila Adriana.
'Ona je moja?' - drhtajući sam rekao.
'Ali kako DNK...bio je negativan...''Još si i DNK radio, a ja ne znam. Neko se dođavola podjebava sa tobom Dejvide, a ti slepo veruješ u to! Živela sam za trenutak kada ćeš saznati istinu, živela! Ostavio si nas na najteže, bez ikakve pomoći sama sam podigla dete, koliko neprospavanih noći zato što nije imao ko da je čuva da ja odmorim bar sat vremena, sve dok se ne adaptira na život izvan stomaka ja sam poludela. Koliko puta sam plakala dok sam je gledala kako spava. Nadam se da ti je krivo. Nadam se da te izjeda unutra. Da te izjeda toliko da ne možeš da dišeš da Bog da! Da mrziš sebe zato što nisi bio tu kada se prvi put nasmešila, zato što nisi bio tu kada je prvi put zaplakala, zato što nisi bio tu kada je pojela svoju prvu kašicu i primila prvu vakcinu, zato što nisi bio tu kada je rekla svoju prvu reć. Nadam se da će te sve to proganjati u snu. Nadam se da ćeš živeti bez mira zato što nisi priznao svoju krv!'- besno je govorila gledajući me suznim očima.
' Znaš da je njena prva reć bila Ta-ta? U vrtiću je čula ostalu dećicu kako govore to, došla je kući govorila ta-ta i tražila oko sebe ,kao da traži nešto drago, nešto što joj nema, a zatim ispuzi do mene i malenim rukama pokaže da nema.'- suze su počele da padaju kroz njeno lice, dok je ona jecala. Nakon toliko vremena suza je sliznula i kroz moje lice.
'Nisam znala kako da joj objasnim zašto druga deca imaju tatu,a ona ne? Kako da joj objasnim? Šta da kažem? Tvoj otac govori ljudima da si kopile i da nisi njegova? Jel' sam to trebala da kažem!? Odgovori!'- vrištala je na mene, dok je sa rukama udarala u moja prsa, a meni su suze lile kao kiša.
'Govori Dejvide, govori!'- vrištala je, dok sam ja bezpomoćno stajao,a ona je i dalje udarata pesnicama u moja prsa. Ništa od toga nije bolelo, kao činjenicu da sam ja napustio svoje dete. Da sam ja svoje dete naživao kopile. Izvadio sam pištolj,a Adriana se vratila nekoliko koraka unazad brisajući suze. Repetirao sam ga i prislonio ga na moju slepoočnicu.
Adriana je vrisnula.'Šta radiš to kretenu!? Spusti oružje!' - uzvikla je, a ja sam sa suzama u očima stajao i gledao u nju.
'Ja ne zaslužujem da živim.'- kratko sam rekao.
'Ajde uradi to, pa da te mrzim još više. Uradi to da tvoja čerka nikad ne sazna za tebe, da propustiš i njene prve korake i plesne pokrete!' - drala se na mene, a meni je na sam taj pomisao pištolj pao na zemlju.
'Dozvolićeš mi da budem prisutan na svemu tom?'- ozareno sam rekao.
'Ko si ti da budeš prisutan? Kako da te iznenada ubacim u njen život? Reci mi kako? Kako da ti oprostim sve što si pogrešio? Kako da zaboravim? Kako da prestanem da te mrzim? Jel' imaš odgovore na moja pitanja?' -upitala je, a ja sam stajao kao kip , dok su me njene reći dokrajčile.
'U pravo si. Ko sam ja da se iznenada pojavim u njen život i zbunim njenu malenu glavicu.'- razočarano sam rekao i nastavio. 'Idem ja, ne bih da nalivam so na otvorenu ranu time što sam ovde. Ne bih da smetam, poljubi je za mene okej? Zagrli je jako, kad ja nemam tu priliku '- suze su kvasile moje lice ,pogledak sam u Adrianu i krenuo da odlazim.
'Stani!'
Etoo Dejvid je saznao da je on otac deteta! 🤗
Da li zaslužuje da upozna malenu Noru?
Šta mislite vi?
Toliko za danas, požurila sam malo nastavke samo da vi budete srećne i zadovoljne. 🥰
Pišite kako vam se sviđa.Laku noć vam želim.
Vaša Inna.❤️
DU LIEST GERADE
Iskupljenje za ljubav. {ZVER II} ✔️
RomantikDrugi deo serijala "Zver". Svi su u njega videli arogantnog i hladnog muškarca,jedino je ona videla da je on samo čovek željan ljubavi i pažnje. Muškarac koji je previše puta razočaran da bi verovao u ljubav. Nije on bio bez srca, samo nije tako la...