25. Zauvek.

5.3K 128 11
                                    

'Ostali samo sami.'- rekao je i podigao obrve.

'O Bože, ostao si lud. Zamalo da umreš ali i dalje misliš samo o seksu.'

'Dolazi ovamo bre. Znam da me prokleto želiš.' - provokativno je rekao.
'Oduvek sam imao želju za seks na bolničkom krevetu.'- dobacio je.

'Lud si.'

'Znam da gori vatra u tebi malena.'- podigao je obrve i povukao me je,tako da sam pala preko njega. Uhvatio me je za obrve i gledao u oči.

'Jebeno te želim.'- kroz usne je prošaputao.
Nisam mogla da izdržim već sam se bacila da ga ljubim kao luda.

'U jebote.'- kroz poljupce je promrmljao.

'Sigurno si dobro?'- stala sam na tren.

'Nego šta sam!'- uzvikao je te mi je svukao majicu.

         °•°•°•°•°•°•°Autor POV°•°•°•°•°•°

Tako je to sa ljubavlju. Ne biraš je ti, nego ona tebe odabere. Tamo gde misliš da je nemoguća, tamo gde ti je svi brane ,a i ti sam sebi. Tamo gde nisi ni pomislio da postoji. U trenutku veruješ u sve. Veruješ u ljubav. Veruješ u osobu pored tebe. U trenutku shvatiš da nisi sam, shvatiš da taj neko pored tebe će uvek biti tu, i kad nije. I kad te prokleto povredi. Povredi toliko da boli i jače od đavola. Toliko da na sekudi ne možeš da dišeš. Mnogi bi nju osudili zato što se ponovo i ponovo vraća njemu iako je svaki put povređuje. Mnogi bi i njega osudili zato što ne zna da pronađe sreću u jednu ženu. Ali oboje su znali da je njihova veza od ljubavi jača. Nisu ni znali kako da objasne, ali nisu se ni trudili, dovoljno je to što su oni znali. On, osoba hladna, bezosećajna, nikad nije znao pronaći u osobu nešto što bi bilo vredno da ostane kraj te osobe, ali je pronašao u nju. Pronašao i nije znao da je čuva. Ona je jednostavno bila takva osoba. Dobra, naivna, nevina. Kad bi došao zalijen u krvi, ona bi ga ispirala i opravdavala. Samo da bude on dobro. Možda je to bila njena najveća greška. Možda je to bilo tako zato što joj se u životu toliko toga loše desilo, da nije želela nikom zlo. Dobro je znala šta znači tuga i kako zna da zaboli. Ona se borila sama sa sobom da ga ne zavoli. Borila se sa mislima da mora da bude jaka i ne da njemu da joj uđe pod kožom. Ali ušao je. Ušunjao se i pronašao svoje mesto i više nije izašao. A on? Sreo je mnogo žena, čak i previše. Nijedna nije bila kao ona. Nijedna nije uspela to što je ona, da natera njega da se zaljubi u nju kao popaljeni tinejđer. Iako je nekad umeo da bude i to. Uvek postoji ta jedna osoba koja ostavi trag na srcu koji se ne briše. Zbog iste te osobe više nisi isti. Čudan je taj osećaj, pripadaš nekome,a ne znaš da li je taj neko uopšte tvoj. Volela ga je. I kad je bio besan, i ljut, i nervozan, i grub, i nežan, i zver, i anđeo... Osoba za kojom bi i život dala. Osoba za koju bi on dao život. Spalio bi svet. Napravio pepeo i tamu. Svi su to znali, ali su i dalje pokušavali da ih razdvoje. Njima je bilo suđeno. Njima je suđeno. Oboje ne prihvataju drugačije.

Hejjjj!
Kako ste mi?!
Evo još jedan nastavak je ovdee!
Kako vam se sviđa? 🤭

Vaša Inna. ❤️

Iskupljenje za ljubav. {ZVER II} ✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon