Pov Adrien
"Tik hem aan" Ik kijk naar ladybug en zie d'r stralen, ze is altijd zo blij wanneer we weer een Akuma hebben verslagen. Ik kijk naar haar oorbellen nog 5 minuten, zou ik d'r vragen?
"M'lady?" Ze kijkt me vragend aan. "Zou je misschien nog even een ijsje willen eten? Ik trakteer." Haar lach verdwijnt en kijkt naar de grond.
"Chat ik zou het heel graag willen maar ik heb met vrienden afgesproken en ik kan ze niet laten wachten. Ze beginnen dingen te vermoeden vooral m'n beste vriendin. Dus ik moet echt gaan." Ze ziet hoe mijn blik breekt.
"Laten we dit afspreken ik ben komende avond vrij, we spreken af op de eifeltoren en dan zien we wel wat we gaan doen klinkt dat goed?" Ze kon niks beters bedenken.
"Dat klinkt geweldig." Ze lacht en ze vertrekt.Ik moet ook maar eens gaan Nino zei dat hij met Alya en Marinette naar de boot van Julekka en Luka gingen. Ik mocht ook komen, ik kan Kagami mee vragen?
"Plagg claws out!" Ik leg mn handen uit voor plagg hij zou wel moe zijn.
"Adrien, kaas nu." Ik grinnik.
"Hier plagg, ik ga even Kagami bellen ben zo terug." Plagg vliegt op en vliegt voor mijn gezicht.
"Waarom? Waarom bel je Kagami?"
Wat heeft dit nou te betekenen?
"Waarom niet ik ga zo naar de boot van Juleka en Luka en ik vraag of ze mee gaat." Plagg zucht en wilt nog iets zeggen maar laat het zo als het is.Na twee keer overgaan neemt ze op.
"Hey Adrien, wat is er?"
"Ik wou vragen of je mee ging naar de boot van Juleka en Luka al onze vrienden zullen er zijn." Ze zuchtte.
"Ten eerste Adrien het zijn jou vrienden ten tweede wat wil je op die boot doen? Beetje lachen met mensen die je vriendin niet mogen?" Kagami heeft de laatste tijd wel vaker problemen met mijn vrienden maar iedereen is altijd gewoon aardig tegen haar vooral Marinette.
"Kagami ga gewoon mee. Niemand haat je daar. En tenslotte kommen Sabrina en Chloe vandaag terug ze komen waarschijnlijk ook naar de boot je kon het toch de laatste keer goed met ze vinden?"
"Oke Adrien maar alleen voor jou." Ze hing op we zouden elkaar daar zien.Pov Marinette
"IK BEN ER! IK BEN ER!" Iedereen lacht wanneer ze me zien.
"Wat? Heb ik iets op mijn gezicht? Zeg niet dat ik weer een wc rol in mijn haar heb." Luka loopt naar me toe en haalt iets uit mn haar het is een vogelnest.
"Hoe? Hoe komt dat in mijn haar?" Iedereen lacht nu nog harder.
"Ik zou het niet weten klunsje, misschien doordat je de sluiproute weer hebt genomen?"
"Misschien, had je hem maar niet moeten laten zien Luka." Luka hield zijn handen omhoog en pakte de kostuums voor hun band aan.
"Kunnen we straks even praatten Marinette?" Ik knikte het gaat de laatste tijd slecht tussen mij en Luka, ik heb Luka al vertelt dat ik niks meer voelde voor Adrien maar hij is nog steeds onzeker."We zijn er! En ik heb honger dus waar zijn de croissants?" Adrien kwam binnen samen met Kagami. Ik en Alya keken elkaar gelijk met DE BLIK aan.
Kagami was in het begin aardig maar toen begon ze raar te doen en te zeggen dat ik bij Adrien weg moet blijven.
"Adrien de croissants liggen daar op de tafel maar kijk eerst even naar de kostuums en pas jouwe even want ik weet niet of je wel in dit strakke pak gaat passen." Luka keek hem met een plagend gezicht aan en ze moesten beide lachen. Luka en Adrien zijn goede vrienden geworden, al weet ik dat Luka het eerst begon zodat ik geen slecht gevoel kreeg over mijn vriendschap met Adrien. Al ga ik niet zoveel meer met Adrien om zoals ik vroeger deed, vind ik het fijn dat ze het goed kunnen vinden ik probeer ook altijd aardig te zijn tegen Kagami maar ze vind altijd wel een manier waardoor ik het gewoon niet meer kan."Hoi Kagami hoe gaat het?" Ze kijkt me met een ongeïnteresseerd gezicht aan en loopt weg. Ik heb het geprobeerd. Alya loopt naar me toe en onderweg stoot Kagami tegen haar aan.
"Die heeft weer een goed humeur merk ik." Ik moet lachen om haar opmerking want ze heeft gelijk.
"Ik begin er maar niet over, Alya zou jij trouwens even aan Adrien willen vragen hoe laat Chloe en Sabrina nou kwamen?"
"Kan jij dat zelf niet? Je moet je niet laten commanderen door Kagami, jij was Adrien zijn eerste vriend."
"Precies ik was zijn eerste vriend. Met na druk op vrienden dat heeft hij duidelijk gemaakt vorig jaar."
"Zit dat appje, je nog steeds dwars?"
"Appje? Alya hij noemde me irritant en nog veel meer dingen, hij heeft onze vriendschap op gezegd niet ik."
Ze zuchtte en liep toen naar hem toe ze vroeg het en hij keek naar mij. Hij probeerde mijn aandacht te trekken maar ik negeerde hem.
Alya liep terug naar mij maar werd onderweg tegen gehouden door Nino. Dus ik besloot naar ze toe te lopen want ik moest het weten hoelaat Chloe hier kwam. Adrien die stond er een meter vanaf dus als ik geluk had kwam hij er niet bij.
"En hoelaat kwam ze?" Alya hoorden me duidelijk niet want ze liep weg. Ik moest ze ophalen maar dat gaat niet als ik niet weet hoelaat of waar.
JE LEEST
miraculous After 4 Years (Fan Fiction)
FanfictionChat noir (adrien) wilt erachter komen wie hawk moth is. Ze zijn nu dan tenslotte al 4 jaar partners maar ze hebben hawk moth nog steeds niet verslagen. En ze gaan binnenkort ook studeren hebben ze beide aangekondigd. ladybug (Marinette) staat op he...