update

95 2 2
                                    

Heeeeeeyyyy!!!!
Ik wil effe uitleggen waarom ik niet zoveel meer post. Wat ten eerste na morgen weer meer gaat gebeuren maar ik ben altijd heel nieuwschierig naar anders man leven dus ik dacht weet je wat ik deel het gewoon met jullie.
(Voor mensen die denken jouw leven boeit me geen ene zak schrijf gewoon nieuw deel scroll door naar waar staat waneer weer nieuw deel?)

Reden waarom ik afwezig was.
Ik heb de laatste tijd nogal een rot situatie gehad thuis, ik had vaak ruzie met mijn moeder en wou graag bij mn vader gaan wonen omdat de ruzies me teveel werden om als 14 jarig kind te kunnen dragen. Mijn moeder keurde dit dus af, wat tot meer ruzies leed.
Ik en mijn moeder zijn lang met zn 2en geweest toen ik 4 was is mn pa 2 jaar niet in beeld geweest waardoor mn ma het ook niet eerlijk vind als ik nu bij hem zou gaan wonen.
(Wat ik btw ook snap.) Maar ze is nogal een felle tante zoals ze dat weleens zeggen en ze is vaak boos op mn stiefpa maar die is er dan niet dus reageert ze t op mij af. En zegt ze dingen die ik hoop niemand anders ooit hoeft te horen omdat op een gegeven moment worden die woorden kleine stemmetjes van "het is mijn schuld." "Ik ben nutteloos." En dit is dan nog effe kleine voorbeelden 😂 Maar ik heb dus ongeveer een maand geleden een te heftige ruzie gehad waardoor ik mijn telefoon kwijt was voor een maand en waardoor ik dus geen wattpad verhaal meer kon schrijven, ik heb t geprobeerd op laptop en op tablet maar dat was gewoon niet fijn.
Maar ik heb het wel geprobeerd nog daarop en heb ook toen nog 1x gepost maar toen werd ook mn laptop en tablet afgepakt waarom weet ik niet meer precies maar goed.
Maar dit is de reden dus.

Wanneer nieuw deel?

Nou de vraag en antwoord waar iedereen op heeft gewacht!
Deze week probeer ik 2 hoofdstukken online te gooien (ik moet ze nog gaan schrijven) maar ik heb morgen nog 2 toetsen (bio en Duits.) En over 3 weken heb ik wel weer toetsweek maar ik ga proberen om komende week iets van 10 delen vooruit te schrijven waardoor jullie geen last hebben van mijn geleer😂 dus er komen weer nieuwe delen aan! En snel!

En ik hoop btw dat jullie me nu niet gaan zien als een zielige aandachtzoeker want dat ben ik totaal niet! Ik haat het juist wanneer mensen me in een slachtoffer rol zetten. Ookal zit ik er soms misschien in ik wil naast mijn persoonlijke problemen en die misschien soms wat heftiger zijn dan anderen, wil ik nog steeds gewoon het rare obsessed meisje van miraculous zijn😂 dus jullie mogen nog hier onder iets zetten van medelijden maar dat was t!  Daarna moeten jullie weer streng voor me zijn!😂
Maar tot bij een nieuw deel want ik ga nu weer verder leuk leren voor duits super leuk.😂

miraculous After 4 Years (Fan Fiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu