Pov Adrien
Wat zou die droom zijn? Hij weet dat het gewoon een droom is maar toch kan hij het niet laten rusten.
En die Tikki? Wie is dat? Ze zou het toch niet hebben over Tikki de kwami van ladybug?
Dat zou geen mogelijkheid kunnen zijn aangezien ze multimouse was.
Dat heeft hij zelf gezien.
Nee ze heeft het niet over de Tikki, en misschien wel misschien zijn ladybug en zij wel zoke goede vrienden dat ze soms met Tikki praat.
Hij kan het dr niet vragen, zelfs als ze ladybug is en ookal wilt hij het vragen...
Ze mogen elkaars identiteit niet weten.
"Chat?! Waar ben je?" Shit.
Hij gooit haar boek snel dicht en legt hem zo goed mogelijk terug op de plek waar die lag.
"Uuhm boven ik was even je nieuwe jurk aan het bewonderen, is het voor iets speciaals?"
Ze komt naar boven en hij ziet dat ze rond kijkt maar dan ontspant.
"Ja ik heb binnenkort over een maand een feest op school, misschien heb je het wel gehoord ze maken er een best groot ding van."
"Oja Gabriel Agreste zijn zoon zat op die school en daarom sponsort hij het? En word het een feest bij de eifeltoren of zoiets?"
Hij wist alles over het feest maar kon die natuurlijk niet laten merken.
"Ja en ze komen ook nog met iets van een king and qeeun ik ben benieuwd wie allemaal wordt opgegeven." Zij.
Heel onze oude klas ging haar opgeven dat wist hij al en een paar andere mensen uit de klassen waar ze nu mee zitten.
"Wat zou je doen wanneer je qeeun wordt?" Ze begint te lachen.
"Weg rennen, ik weet het niet ik denk eerst proberen weg te komen maar dan pusht Alya me vast wel."
Hij moet lachen.
Dat zou inderdaad gebeuren.
"En jij wat zou jij doen wanneer je king zou worden?" Hij moet even nadenken.
"Wat ik zou doen als chat noir of als mijzelf in normale vorm?"
"Beide."
"Nou chat noir zou zijn enorme ego laten zien, en ad.... ik bedoel mijn andere gedaante zou zich een beetje op de achtergrond houden voor zover dat mogelijk is in mijn geval."
"Hoe bedoel je in jouw geval?" Ze kijkt hem vragend aan.
"Ik ben bij de meiden nogal populair en tja die zouden best veel aandacht aan me besteden."
Ze knikt achterdochtig. En liep naar haar telefoon die ze hier had laten liggen blijkbaar.
"Ik heb ladybug trouwens gesproken ze wilt graag vanavond al afspreken om alles optehelderen." Hij kijkt haar met open mond aan.
"Vanavond?" Ze knikt langzaam.
Adrien voelde dat hij een soort van nerveus werd.
"Hoelaat wou ze afspreken?"
"Rond 7 zei ze." Hij keek op de klok en zag dat het half 7 was. Had ze dit niet eerder kunnen zeggen?
"Ik ga dan maar snel." Ze knikt en hij loopt naar het balkon.
Hoewel hij zich geen zorgen hoefden te maken zijn lady wou afspreken. Was hij nog steeds zenuwachtig, zenuwachtig dat hij het weer zou verprutsen.Pov Marinette
Ze had het zolang mogelijk uitgesteld om met chat noir te praten.
Maar ze zag dat hij het graag wou oplossen dus moest ze wel. Toch?
Ze zou moeten uitleggen waarom ze het Marinette had verteld.
En hij zou moeten uitleggen hoe het nou ziet met Gabriel Agreste.Okeeee ik ga even slijmen bij jullie om het goed temaken dat ik lang niet heb gepost (alweer)
OHHH LEZERSS JULLIE ZIJN ZOOOO GEWELDIG ECHT.
EN JULLIE ZIJN ZOOO KNAP.
oke is het weer goed? Ik ga het ECHT proberen meer te plaatsen echt waar! Ik heb nu vakantie dus het zou moeten lukken.
JE LEEST
miraculous After 4 Years (Fan Fiction)
FanfictionChat noir (adrien) wilt erachter komen wie hawk moth is. Ze zijn nu dan tenslotte al 4 jaar partners maar ze hebben hawk moth nog steeds niet verslagen. En ze gaan binnenkort ook studeren hebben ze beide aangekondigd. ladybug (Marinette) staat op he...