Pov Marinette
"Marinette? Marinette?" Ze schrikt verbaast wakker en kijkt in een bezorgd gezicht. Hij leeft nog...
Het leek zo echt. Veel te echt.
"Gaat het? Je bent lijkbleek." Ze knikt zachtjes en kijkt naar beneden naar het bankje. Niemand.
Het was gewoon een droom, gewoon een droom.
"Ik had gewoon een nogal enge droom."
"Waar ging het over?"
"Over een vriend en hij werd uhm... vermoord."
Hij keek haar met medelijden aan.
"Het was gewoon een droom, meer niet." Hij kijkt haar bezorgd aan maar knikt dan.
"Ik ga maar weer slapen."
"WACHT! Kan je... Kan je misschiek naast me komen liggen in iedergeval tot ik in slaap gevallen ben?" Hij kijkt haar verbaasd aan maar knikt dan.
"Tuurlijk." En hij komt bij dr liggen.
"Het is wel krap." Ze schuift zo ver mogelijk op maar ze kan niet verder opschuiven, ze moeten lachen.
"Het lukt ons wel, effe kijken ik kan nog een beetje naar links als jij nou stukje naar rechts gaat voor zover het zou kunnen." Ze voelt zijn plan uit en het lukt aardig, ze liggen tenminste niet met maar 2 cm tussen ze.
"Chat?"
"Ja?" Ze draait zich naar hem om en kijkt hem in de ogen.
"Wie denk jij dat hawk moth kan zijn." Hij kijkt haar twijfelend aan.
"Ik weet het niet, ik hoop natuurlijk dat het niemand is die ik ken want volgens ladybug zou er dan iets ernstigs gebeuren..."
"Als het iemand zou zijn waar je veel om geeft die hawk moth kan zijn wie zou dat dan zijn?"
"Mijn vader."Marinette opent langzaam haar ogen en hoort naast haar een gesnurk.
Ze kijkt naast zich en ziet blond haar en een pyjama.
Shit! Chat noir is terug verandert.
Oke ogen dicht en maak hem wakker.
"Chat! Chat!" Ze port hem in zijn zij of ze hoopt tenminste dat het zijn zij is...
"Wat? Huh." Ze hoort het bed kraken.
"Marinette? Waarom heb je je ogen dicht?"
"Omdat je bent terug getransformeerd, geen zorgen ik heb alleen je pyjama gezien niet je gezicht of iets wat je identiteit kan veraden."
"Oh shit. Wacht, plagg claws out! Je kunt je ogen openen."
Ze opent langzaam haar ogen en ziet daar chat.
"Nou ik was bijna achter je identiteit gekomen." Ze loopt naar beneden en chat volgt dr.Pov Adrien
"Ik heb deze middag nog afgesproken met Alya redt je het in je eentje?" Mhm een middag alleen in haar huis...
"Tuurlijk." Ze loopt naar boven om haar tas te pakken en zegt hem gedag.
Wat zullen we is doen.
"Plagg claws in. Plagg doe maar even iets voor jezelf ik ga even in haar kamer kijken."
"Waarom?"
"Misschien kom ik nog iets tegen over die Noah."
Hij loopt naar boven en kijkt rond.
Een pen, een nieuwe jurk, wat stof, een nieuwe doos met draad ofzo en een dagboek. Niet veel bijzonders.
Wacht zag hij dat goed een dagboek?
"Gewoon kijken of ze hem wel dicht heeft gedaan." Zegt hij tegen zichzelf.
Hij maakt het boekje open. Hij is niet dicht!
Mmmh hij legt het boekje dicht terug op de rand van haar tafel en loopt weg.
En weer terug en loopt er tegen aan, hij valt op de grond open.
Dit moest er precies gebeuren.
Eens kijken hij ligt open hij heeft niks aangeraakt.
Hij raapt hem op en begint te lezen.2021 februari 19
Staat er in sierlijke letters dat is ongeveer 4 maanden geleden.
Toen hadden ze nog geen contact.Vandaag zag ik Adrien weer op school voor het eerst sinds hij terug is van zijn mode reis.
Noah had me al gewaarschuwd dat hij binnenkort weer terug zou komen maar toch...
Hij probeerde contact met me te zoeken, maar ik ben gevlucht.
Ik heb al genoeg jongens aan mijn hoofd hij is er net uit, hij hoeft er niet terug in.Ik heb al lang niks meer van chat gehoord, hawk moth heeft niemand meer geakumatizeerd.
Chat zou binnenkort wel weer contact met me opnemen denk ik.
Hoop ik.Die zelfde avond nog ben ik langs gegaan als chat bij dr.
Ze vertelde me over Adrien die nacht over wat ze voor hem had gevoeld wat ze voor hem nu voeld.
We gaan nog een paar blz terug.2021 januari 13
Ik heb een vriend van de familie ontmoet vandaag.
Ik was de bakkerij aan het afsluiten toen hij binnen kwam.
Hij vroeg of ik wist waar ik Marinette dupain cheng kon vinden.
Ik stond als de onhandige ik die ik ben op een trap en wou me omdraaien en zeggen dat ben ik maar ik viel.
Hij ving me optijd op.
Hij vroeg of het ging en ik zei ja maar hij geloofde me niet.
Dus moest ik gaan zitten en hij sloot de bakkerij af.
We hebben ondertussen ook wat gepraat zijn familie bleek mijn vader dus goed hebben gekent.
Hij vertelde me dat zijn familie pas net had gehoort dat mijn vader er niet meer was. En dat ze graag zijn graf zouden willen bezoeken.
En dat ze me maar al te graag een keer op bezoek willen hebben.
Noah was zo aardig en bracht me naar boven omdat mijn enkel best veel pijn deed. Hij zei mijn moeder gedag en vertelde haar kort samengevat het verhaal en ze zei dat ik dus iedere zaterdag naar mijn vadersgraf ga en zijn familie dan mee zou kunnen komen.
Hij zei dat zijn familie die dag al iets had maar wou graag zelf wel mee komen als dat goed was.
Dus komende zaterdag ga ik met hem naar mijn vader.Daar kent ze Noah dus van....
Maar toch zit iets hem niet lekker, iets klopt niet aan Noah.
Nog 1 dag?
Hij bladert verder naar de dag van het feest van hem.2021 maart 17
Adrien had vandaag een slaapfeest gegeven alleen het liep wat slecht af.
Ten eerste werdt ik gedurfd om hem te zoenen en Noah zei dat het oke was na ik meerdere keren had herhaald dat ik het niet wou. Hij was vandaag en gister niet helemaal zichzelf zie je. Hij had een heftige ruzie gehad met zijn ouders, dat heeft hij de laatste tijd wel vaker.
Hij heeft zich verontschuldigd.
Maar op dat moment was ik best kwaad en voelde me onderdruk gezet. Een jaar geleden zou ik het met alle plezier gedaan hebben maar nu, nu zou het me alleen maar in de war brengen.
Ik ben dus even alleen gaan lopen aangezien Tikki niet bij me was.Wacht Tikki? Wie is Tikki?
Ze was bij haar vriend, en ik kon haar lastig bereiken aangezien ze geen telefoon heeft.
Oke het is dus gewoon een vriendin.
Toen ik terug kwam stond gorilla daar op me te wachten ik heb hem perongeluk verteld dat hij kan zeggen dat ik weer terug ben en ik nog even in de tuin ben. Maar hij kan natuurlijk niet praten.
Hij vond het niet erg en vertelde me dat hij en Adrien nu over briefjes communiceren omdat ze beide best vaak eenzaam zijn.
Toen ben ik naar het bankje gegaan waar ik eerder ook met Noah naar een ster zou gaan kijken. En waar uiteindelijk Adrien de ster met me heeft gezien.
Adrien sliep blijkbaar nog niet dus die kwam even checken bij me.
Hij zei liefe dingen, het voelde net als vroeger.
Ik kreeg zelfs even het gevoel dat hij me leuk vond wat natuurlijk een gekke gedachte was want ik ben gewoon een vriendin.
Toen we wakker werden was adriens vader thuis en moesten we weg.
Maar er was ook nog dat ene.
Toen ik ging slapen kreeg ik zo'n rare droom.
Hij leek zo echt en het was echt eng.
Ik hoop maar dat ie niet meer terug komt.Adrien heeft zo'n gevoel dat die droom is terug gekomen vanacht...
EEN NIEUW FK HOOFDSTUK!!!
HET HEEFT EEUWEN GEDEELD MAAR HIER ZIJN WE!
Komen snel meer aan xxx
JE LEEST
miraculous After 4 Years (Fan Fiction)
FanfictionChat noir (adrien) wilt erachter komen wie hawk moth is. Ze zijn nu dan tenslotte al 4 jaar partners maar ze hebben hawk moth nog steeds niet verslagen. En ze gaan binnenkort ook studeren hebben ze beide aangekondigd. ladybug (Marinette) staat op he...