deel 2

259 8 1
                                    

Pov Adrien.

'Sabrina? Weet jij wat er is met Marinette?' Ze slikte en keek me gestrest aan.
'Dat moet jij weten, ik kan er niks over vertellen.' Ik knikte, sinds mijn vakantie met Kagami is Marinette afstandelijk. Ze heeft me overal op geblokt ik heb nog geprobeerd te vragen waarom maar of ze negeert me of ze zegt dat weet je goed genoeg.
Maar ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan.

'Adrien waar is Marinette en Chloe?' Luka loopt naar me toe en kijkt om zich heen.
'Ik en Marinette kregen ruzie ze zijn nog even gaan wandelen.' Hij wou iets zeggen maar knikte en gaf me een schouderklop.

'Daar komen ze! Iedereen op je plaats!' Schreeuwt Alya plots, ik kijk naar buiten en zie Marinette en Chloe komen.
Ik verstop me bij Kagami aangezien ze me mee trok.
'Oke we zijn er.' Hoorde ik Marinette zeggen.
'Waar is iedereen?'
'Ze zouden hier moeten zijn Chloe, LUKA! ALYA? NINO?' Ze riep mijn naam niet...
'Verassing!' Riep iedereen tegelijk.
'Aaaahhhhh!' Marinette schrok meer dan Chloe en viel om.
'Nog altijd zo onhandig?' Marinette haalde haar schouders op en kwam weer omhoog.
Iedereen liep naar Chloe en praatte met haar.
'Adrien kunnen we gaan? Ik heb geen zin in deze mensen meer.'
'Kagami nog heel even oke?' Ze knikte en liep naar de cocktail bar.

Pov Marinette

'Luka je wou ergens over praten?' Hij pakte mijn hand en trok me naar zijn kamer. Wat was hij van plan?
'Ik snap dat je wat privé tijd wilt maar nu niet Luka.' Hij zou normaal lachen om mijn grapje maar iets zat hem dwars.
'Luka wat is er?' Ik heb hem nog nooit zo verdrietig gezien.
'Ik moet je iets vertellen Marinette maar beloof dat je niet boos wordt.'
'Luka ik kan niks beloven als ik niet weet waar het over gaat.' Hij zucht en knikt.
'Ik en Kagami hebben iets gedaan....'

Pov Adrien

'NIET TE GELOVEN LUKA, DIT HAD IK KUNNEN VERWACHTEN VAN HAAR MAAR VAN JOU? JULLIE HEBBEN MIJN VRIENDSCHAP MET MIJN BESTE VRIEND OP HET SPEL GEZET NIET TE GELOVEN!' Hoor ik Marinette schreeuwen ze hebben duidelijk ruzie. Ik zie Marinette binnen komen en zie haar recht op Kagami af lopen.
'Kagami?' Ze tikt op haar schouder en Kagami draait zich om *slap* Marinette heeft zojuist Kagami een bitchclap gegeven. Ik ren naar de meiden toe.
'Marinette waarvoor was dat nodig?' Vraag ik d'r.
'Vertel jij het hem Kagami of zou ik het doen?' Kagami kijkt Luka bitter aan en kijkt dan naar Marinette.
'Vertel me wat?'
'Jij vriendinnetje hier die heeft vorig jaar toen ik jouw over iets had geappt terug geappt als jou met een nogal gemeen appje.' Heeft ze dat echt gedaan?
'Kagami is dit waar? Wat stond er in dat appje?' Ik kijk van Kagami naar Marinette.
'Adrien dit is niet waar ze probeert me gewoon zwart te maken.'
'Marinette heb je dat appje nog?' Ze knikt en pakt haar telefoon en scrollt en laat me het zien.

Hahahaha Marinette dat had ik toch al lang door dat je me leuk vond. Ik moet je dit nu vertellen want alles zou anders zijn wanneer ik en Kagami terug zijn.
Ik en Kagami zijn nu aan het daten, ik heb je altijd al irritant gevonden met je stotteren en nerveus gedrag, jij was de gene waardoor heel Parijs is geakumatizeerd, daarom is het ook je verdiende loon dat je vader afgelopen maand is overleden en ik wil dat je weet dat ik alleen vrienden met je was omdat ik niet gemeen mag zijn voor mn fans maar als je ze ook maar iets vertelt.

'Het spijt me Marinette dat je dit hebt moeten lezen. En Kagami ik kan niet geloven dat je dit hebt gedaan? Jij vertelde me nog wel dat Marinette zei tegen jouw dat ze me irritant vond en mijn vriend niet wou zijn.' Dit was het Kagami en ik zijn klaar ze is de laatste tijd zo gemeen tegen iedereen. En ze is gewoon niet meer de Kagami die ik ook maar een beetje leuk vond en ik heb M'lady.
'Kagami we zijn klaar, het is uit.' Kagami knikt en loopt weg maar keert nog om.

miraculous After 4 Years (Fan Fiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu