pov Marinette.
"Chat help me even. Pak de naald van 3 mm even." Ze hoort wat gestuw aan de kant van Chat.
"Uhm Marinette welke naald in de naald van 3 mm?"
"Chat? Heb je ooit gehoord of geleerd lezen?" Hoe moeilijk kan een naald van 3 mm pakken zijn t staat erop.
"In mijn verdediging ik zie geen naald van 3 mm."
"Zoek naar een naald die net zo groot is als je kleine vriend." Marinette moet een kleine grinnik ondanks haar geïrriteerde blik ontsnappen.
"Mijn kleine vriend en ik zijn heel beledigd voor jouw interesse hij is minstens 8cm." Ieuw teveel info, veel te veel.
"Chat pak die naald nou." Ze hoort weer gerommel maar t duurt nu wel heel lang.
"Laat maar ik pak hem zelf wel." Ze duwt Chat opzij maar hij valt en probeert haar hand te pakken voor grip maar inplaats van dat hij rechtop blijft staan, trekt hij haar mee.
Ze belande hard op elkaar en met Chat onder haar liggen ze daar.
"Nou van dit uitzicht kan ik wel genieten." Zegt Chat als Marinette op zijn schoot omhoog komt om te zitten voor ze opstaat.
"Chat je bent een vieze tiener, het is dat je Chat noir bent de redder van Parijs had je anders al lang naar politie laten brengen." Hij laat een kleine grijns ontsnappen.
"Mag ik niet zeggen dat je er perrrfect uitziet vanaf deze hoek." Ze schud haar hoofd en wilt opstaan maar ze zit ergens aan vast.
"Chat maak je rits open."
"Uhm sorry wie was hier de vieze tiener?" Ze zucht luid.
"Nee zou bedoel ik het niet mijn topje zit vast aan je rits op de een of andere manier." Hij maakt een oh met zijn mond.
"wacht dan moet ik ff opstaan kan er anders niet bij." Ze knikt en ze proberen samen optestaan wat niet zonder moeite gaat. Maar ze staan uiteindelijk.
"Nou doe je rits naar beneden."
"Hoho tijger rustig, laat me nog even hier kijken hoe dat die rits werkt ik maak hem zegmaar nooit open." Hij zit te stuntelen met de rits maar zonder succes. "Kom hier met dat ding." En Marinette duwt Chat tegen haar aan zodat ze de rits beter kan zien en kan open maken.
"Hij gaat inderdaad lastig maar er komt beweging innnn... ha. Hij is open." Ze stopt met hem verder open te maken en kijkt naar Chat.
"Uhm maak jij hem maar verder open." Hij kijkt haar verward aan en zo blijven ze elkaar een paar seconden lang aan kijken met twijfel in beide hun ogen. Afwisselende blikken van de ogen naar elkaars lippen. Ze willen zo wel blijven staan en elkaar hevig op de mond pakken maar doet het toch niet. Haar shirt komt los en dat is het moment dat ze weer terug op aarde komt ze haalt hem eruit. Ze kan het niet laten om toch even te kijken naar zijn buikspieren. Mhm niet verkeerd ze zijn beter dan die van Noah.
Nee foei Marinette niet zo denken. Ze draait zich haastig om en focust zich snel op iets anders. "Ha kijk de 3 mm naald." Ze gaat snel verder met haar jurk en probeert het moment dat ze zojuist hadden zo snel mogelijk te vergeten. Ze had Noah al.
En als hij Adrien was dan was t al een hopeloze zaak om er al aan te denken.pov Adrien
Hij loog niet, toen ze zo op hem zat was ze prachtig je had een perfect beeld van haar onhandige lach. Hij blijft een jongen haar borstel zaten ook niet in de weg. Hij had haar al eerder bekeken van top tot teen maar nooit eerder heeft hij zo'n drang gehad om met haar te willen zijn met haar alleen volledig helemaal voor hem. Noah kon hem niks schelen hij was geen partij, hij zal Marinette weer voor hem winnen. Al moet hij iedere jongen ervoor bevechten, ze zal van hem zijn en alleen van hem.
Ze zouden samen eindigen, hij was zeker van zijn gevoelens voor Marinette nu meer dan hij ooit zal zijn. En hij wilt niet wachten tot ze het inziet, hij wilt haar nu. Zijn lippen op haar prachtige roden lippen die zo mooi naar hem lachen.
Hij greep zijn hand om haar taille en draaide haar met een vlugge beweging om.
Ze keken weer in elkaars ogen en dit keer was er niks dat hun blik kon ontbreken. Geen ovens en geen Noahs. Alleen hun hij zou willen dat ze wist dat hij Adrien was en dat hij haar kon zoenen als Adrien maar dat kon niet. Maar hij zou haar weer zoenen als Adrien of als Chat noir boeide niet hij wou haar lippen.
En dus trekte hij haar nog dichter bij hem en plante zijn lippen op de haren. Ze was geschokt en dat merkte hij, maar hij ging langzaam met zijn hand over haar blote rug en voelde haar rustig worden en meegaan in de kus.
Het voelde als een eeuwigheid alsof de tijd stil stond voor hun. Wat begon als een rustige kus werd al snel een hevige kus vol met lust van beide kanten.
Zij wou ook hem anders konden ze niet zo'n kus uitwisselen. De eeuwigheid werd onderbroken door op adem te komen maar ze keek hem aan met eerst volle ogen en daarna duwde ze hem weg. Ze had spijt. Natuurlijk had ze spijt, ze is nog met Noah dit is niks voor haar zoenen met een andere jongen terwijl ze in een relatie zit.
"sorry Chat maar dit kan niet." En daarmee verliet ze de kamer.Voordat mensen zeggen het zijn kinderen je kan dit niet over ze schrijven, ik heb ze bewust daarom rond de leeftijd 18 gemaakt zodat ze geen tieners van 14 zijn.
JE LEEST
miraculous After 4 Years (Fan Fiction)
FanfictionChat noir (adrien) wilt erachter komen wie hawk moth is. Ze zijn nu dan tenslotte al 4 jaar partners maar ze hebben hawk moth nog steeds niet verslagen. En ze gaan binnenkort ook studeren hebben ze beide aangekondigd. ladybug (Marinette) staat op he...