Pov Adrien.
"Marinette?" Ze is nu al lang stil.
"Dus wat je zegt is dat je misschien hawk moth kent in het echte leven?"
Hij knikt langzaam.
"Maar je wou niet dat ladybug hem verdacht dus zei je mijn naam omdat je niet wou dat hij hawk moth was. En je vrij wel zeker wist dat ik hawk moth niet was." Hij knikt langzaam.
"Chat noir, luister ik kan begrijpen dat het pijn kan doen als je hawk moth kent. Omdat hij heeft waarschijnlijk veel mensen waar je om geeft geakumatizeerd. Maar uiteindelijk moet je hem toch echt vinden. Ooit zal je tegenover hawk moth staan. En dan moet je beloven dat wie hawk moth ook is, je onthoud wat goed en slecht is."
"Kun je me helpen om weer contact te krijgen met ladybug? Ik wil haar het uitleggen en door met het onderzoek waar ik met haar mee bezig was."
"Tuurlijk ik kan haar vragen of je morgen avond nog met haar kan praten?"
"Doe maar zondag, dan ben ik toch nog iets langer weg van huis." En hij grinnikt.
"En dan heb ik nog een vraag. Hoe weet je dat ik een vriendje heb?"
Oh shit.
"Ik heb zo mijn connecties...." Geloof het, geloof het, geloof het alsjeblieft.
"Oke." Hij moet denken aan hun kus, hij weet dat hij niet de enige was die het voelde.
"Marinette?" Ze kijkt hem vragend aan.
"Het spijt me dat ik je weet wel, tijdens die ruzie..."
"Me gekust hebt?" Hij knikt ongemakkelijk.
"Het maakt niet uit, het was maar voor één keer en het hielp mij om iets duidelijk te zien." Wat zag ze duidelijk?
"Wat dan?"
"Dat ladybug gelijk had."
"Over wat?"
"Over hoe je zoent." Ze praat over mij met ladybug?!
"Hoe zoen ik dan?" Ze grinnikt.
"Sorry beroepsgeheim." En ze zipt haar mond dicht.
"Nee vertel het me!"
"Nope."
"Vertel het me of."
"Of wat?"
"Of ik kietel je tot de dood!" En hij grijpt dr vast en begint te kietelen.
"NEEEEE DAT IS NIET EERLIJKKK! IK KAN NIET TEGEN KIETELEN!!"
"Dan moet je me vertellen hoe ik zoen!"
"Dat weet ik niet meer!" Hij schrikt wanneer ze plots auw roept.
"WAT? HEB IK JE PIJN GEDAAN???"
"Nee ik heb een blauwe plek op mijn rug van dat gevecht toen dat meisje op mijn rug viel... Ik heb er nog niet naar gekeken, ik ga dat even doen. Ik ga ook gelijk even douche moet jij ook nog douche?"
"Is dat een uitnodiging?"
"Nee, dat is een vraag."
"Ja ik zou graag na jouw douchen."
"Oke ik roep wel wanneer ik klaar ben. Ik pak even mijn pyjama."Ze staat er nu al wel heel lang onder.
"Marinette? Ben je bijna klaar? Of ben je verdronken en moet ik je redden?"
"Ja ik ben bijna klaar maar ik moet zalf op die blauwe plek maar lukt niet echt want het is precies in het midden."
De deur is niet op slot.
"Ik kom je wel helpen."
"NEE! Wacht dan heel even."
Hij trekt de deur net op tijd dicht.
"Oke ja kom maar."
Marinette staat in een croptop en een kort pyjama broekje.
Hij kan het niet laten om haar te bekijken.
"Chat noir? De zalf staat daar." Hij knikt en pakt de zalf.
"Het kan koud zijn." Ze knikt.
Hij gaat met zijn hand over de blauwe plek en smeert hem in.
"Oke dat is heeel koud." Hij moet grinniken.
"Zo dat was het."
"Uhm zal ik de douche uitleggen? Hij is nogal apart."
"Ja is prima." Ze loopt naar voren en chat loopt achter dr aan.
"Je drukt hem eerst in en dan draai je hem links zodat hij aan gaat en je drukt de onderste in en dan kan je temperatuur bepalen." Marinette draait zich om en komt tegen hem aan. Doordat hij vlakachter haar stond.
"Oh sorry."
"Geen probleem, ik snap de douche dus het lukt le verder wel. Tenzij je me gezelschap wilt houden?" Ze kijkt hem vragend aan maar dan valt het kwartje.
"Nee ik ga al." Hij moet lachen om het feit hoe snel ze wegging.
"Plagg claws in."
"Urgh waarom zijn we hier ookal weer Adr-..."
"Chat noir? Mijn goede vriendin Alya weet veel over je en ladybug. En ze had me ooit verteld dat kwamis ook eten nodig hebben en de jouwe vooral camembert eet... Dus het staat hier voor de deur. Eetsmakelijk Plagg."
"Dankje Marinette!" Hoe weet ze Plagg's naam? Ze heeft hem dat nooit verteld en voor zover hij weet, weet Alya dat nog niet.
"Plagg?" Hij kijkt een etende Plagg aan, maar Plagg reageert niet.
Hij vraagt het later wel.Na een kwartier onder de warme douche is hij er wel klaar mee.
Hij hoort iemand kloppen op de deur.
"Ja?"
"Uhm ik weet niet of je extra kleding bij hebt maar ik heb hier nog een pyjama van een vriend van toen hij een keer vroeg of ik hem wou maken ik dacht dat dat misschien wel fijn zou zijn. Aangezien je ook gaat slapen. Het ligt hier voor alle zekerheid."
"Zou je het me kunnen aangeven?"
"Tuurlijk." Hij opent de deur een klein stukje en pakt de pyjama.
"Leuke onderbroek." En ze loopt lachend weg. Hij kijkt naar beneden en ziet zijn ladybug onderbroek.
Fijn Agreste heel Fijn.
Hij trekt de pyjama aan en ziet dat het zijn pyjama is hij heeft hem vorig jaar aan Marinette gegeven in de hoop ze hem zou kunnen repareren. En dat kon ze dus blijkbaar.
Zou ze hebben gegokt dat chat noir en Adrien dezelfde maat hadden?"Hehe eindelijk klaar? Je zou bijna denken dat jij de vrouw was en niet ik."
"Deze kat moet zichzelf goed schoon likken, hij weet nooit of jij dat wel goed genoeg doet." Ze trekt een wenkbrauw omhoog en laat een spottend lachje horen.
"Keep dreaming, Keep dreaming."
Hij ploft naast dr op de bank en ziet dat ze kijkt naar een New York modeschool op haar laptop.
"Ben je toegelaten?"
"Weet ik nog niet ik krijg binnen nu en 3 weken een mail... Ze hebben veel beursen uitgedeeld en kwamen erachter iets teveel waardoor ze uiteindelijk alsnog moesten loten. "
"Stom, maar je word vast wel gekozen."
"Weet jij al wat je gaat studeren?" Hoe weet ze dat hij ook binnenkort gaat studeren?
"Ik zou zelf een horeca zaak willen maar mijn vader heeft iets anders in gedachten hij wil dat ik het familie bedrijf overneem."
"Kun je er niet met hem over praten?"
"Jij hebt hem duidelijk nog nooit ontmoet." Ze moet lachen maar meer zegt ze niet, weet ze iets over zijn identiteit?
"Marinette?" Ze kijkt hem vragend aan.
"Hoe wist je mijn kwamis naam?"
"Van Alya's blog." Hij schud lachend zijn hoofd.
"Daar staat het nog niet op..."
"Oooh ik weet het al ladybug heeft het me ooit verteld aangezien we goede vrienden zijn." Hij knikt langzaam.
"Dussss wat zullen we doen? We kunnen een film kijken?" Hij kijkt haar aan, ze verandert van onderwerp te snel. Ze weet iets.Ik wil heeel even zeggen vat mijn flirt grapjes niet te raar op. Ik weet dat er de laatste tijd veel discussies zijn over toxic-fans die nieuw zijn en alles. Ten eerste ik kijk het al sinds 2018 en ten tweede ze zijn in mijn verhaal beide 17 en 18 dus de grapjes passen bij hun leeftijd. Ik heb ze expres ouder gemaakt zodat ik dat er een beetje doorheen kan gooien omdat ik persoonlijk zoke dingen leuk vind in verhalen. En vooral chat noir maakt die grappen want kom op als chat noir leert over de bepaalde dingen, gaat hij er zeker grappen over maken.
Nou dat was t 😂
JE LEEST
miraculous After 4 Years (Fan Fiction)
FanfictionChat noir (adrien) wilt erachter komen wie hawk moth is. Ze zijn nu dan tenslotte al 4 jaar partners maar ze hebben hawk moth nog steeds niet verslagen. En ze gaan binnenkort ook studeren hebben ze beide aangekondigd. ladybug (Marinette) staat op he...