deel 3

259 7 10
                                    

Pov Adrien.

"Marinette ik heb tijd nodig. Marinette ik vind je heel aardig maar mijn hart ligt bij iemand anders. Marinette ik zie je niet anders als een vriend."
"Adrien knul wat ben je aan het doen? Zie je dan niet dat Marinette gewoon het perfecte meisje voor je is?"
"Plagg hou je maar gewoon bezig met je kaas, het perfecte meisje is ladybug."
"Als jij het zegt." En Plagg gaat weer verder met zijn kaas.
Het feest was niet bepaald heel spannend meer het was alleen nog maar wat gepraat en Marinette en Chloe zijn al vroeg naar huis gegaan omdat Chloe nog veel had uittepakken. Ik kan niet geloven dat ze nu gewoon stiefzussen zijn.

"Plagg het is tijd, we moeten naar onze date met Ladybug."
"Woohooo wat leuk toch." Zegt hij sarcastisch.
"Plagg claws out!"

"Hey m'lady, ik hoop dat ik je niet te lang heb laten wachten?"
"Nee hoor ben er ook pas net." Ik knik en kom bij haar zitten.
"Dus wat zullen we doen?"
"Chat ik dacht aan dat we weer eens een keer gaan praten, we hadden vroeger wel eens praat momenten maar die zijn weg dus ik dacht we gaan gewoon praten."
"Gewoon praten? Klinkt goed."
"Dus chat, hoe gaat het?"
"Naast het feit dat het net uit is met mijn vriendin gaat het gaat goed. Ik ben eigenlijk best blij dat het uit is. De enige reden dat ik, haar een kans had gegeven was omdat ik probeerden over mijn gevoelens te komen. Maar het lukt niet echt." Ik probeerde het beetje weg te lachen zodat ze zag dat het niet erg was.
"Sorry chat maar het is nog steeds die jongen, ik heb ondertussen ook een vriendje gehad wat ook net uit is maar dat was ook zodat ik over mijn gevoelens zou komen maar is ook niet bepaalt echt goed gelukt." Waarom gaf ze een andere jongen wel een kans en mij niet?
"Dat is jammer." Ze knikte en keek voor zich uit, waarom geeft ze mij geen kans?
"En weet je al welke studie je gaat doen?" Vraagt ze. Ik had een studie op het oog ik wou een eigen café gaan openen maar m'n vader wilt dat ik model wordt dus naar de mode acedamie in new york ga.
"Ik weet het bijna jij?"
"Ik heb er een op oog maar ik kan er niet heen zolang we hawk moth nog niet hebben verslagen. Jij kan gaan studeren in een andere stad ik red me wel alleen. Maar jij kan het hier niet alleen aan."
"Wegens de akuma's vangen?" Ze knikte.
"Ik kan toch ook jouw miraculous krijgen? En dan kan jij gaan studeren in een andere stad!" Ze schudde haar hoofd.
"Ten eerste jij wou toch ook in een andere stad gaan studeren en ten tweede ik weet niet of dat een goed idee is..." Ze heeft gelijk ik zou niet zonder haar hawk moth kunnen verslaan en ik ga inderdaad ook in een andere stad of eerder ander wereld continent studeren...
"Chat ik moet weer gaan sorry. Mijn ouders beginnen ook dingen te vermoeden en ze kwamen laatst mijn kamer binnen toen ik de stad aan het checken was dus ik moet even oppassen."
"Ik begrijp het, ik zie je bij de volgende akuma."

Pov Marinette

"Marinette? Marinette?" Hoor ik wanneer ik op mn balkon land shit.
"Ja! Mam?" Ik hoor mn moeder naar boven komen ik transformeer snel en ben net op tijd voor ze mijn luik open doet.
"Marinette ik roep je net iets van tien keer." Wees geloofwaardig Marinette.
"Sorry mam ik hoorde je niet ik had." Ik kijk om me heen en zie mijn oortjes liggen.
"Ik had mijn oortjes in en deed ze pas net uit sorry." Ze kijkt op mijn balkon en ziet inderdaad de oortjes liggen.
"Wat was er?" Ze kijkt me verward aan en knikt dan.
"Alya staat voor de deur."
"Laat haar maar naar boven komen."
"Marinette? Is het echt uit met Luka? En sinds wanneer?"
"We zitten in een fase, we geven elkaar even wat ruimte om te kijken of dingen nog wel werken." Dat is tenminste wat ik hem heb vertelt al weet ik dat Luka me niet wou kwetsen of iets wou doen om me pijn te doen toch heeft hij het gedaan en eerlijk ik voel niks meer voor hem. Het was altijd Adrien en het is hem nog steeds.
"Hey girl hoe gaat ie?"
"Voor mijn situatie best goed, ik heb Adrien vertelt dat ik graag wil weten of er nog een kans voor hem en mij ooit zou bestaan." Ze kijkt me met grote ogen aan en begint te springen.
"EINDELIJK EN??? WAT ZEI HIJ???"
"We werden onderbroken door een Akuma aanval...." Ze stopte weer met blij zijn en sloeg haar hand op haar kop.
"Dit kan ook alleen bij jou gebeuren..." Ik knikte.
"Heb jij al iets gehoord over de klassen van komend jaar? Dat ze in het laatste jaar de klassen door elkaar gaan gooien."
"Vertel mij wat maar ik krijg het morgen te weten en dan mag ik het op de schoolblog zetten." Eindelijk vorig schooljaar vertelden ze ons dat we dit schooljaar andere klassen krijgen. Maar school begint al bijna en nog steeds weten we niks over de klassen, ik hoop dat ik bij Alya in de klas zit.
"Maar Marinette ik moet weer gaan ik moet op m'n zusjes passen ze zijn nu 13 en ik moet nog steeds op ze passen kan je dat geloven?"

"Tikki denk je dat er een kans tussen mij en Adrien bestaat?"
"Ik weet het bijna zeker." Ik glimlach naar dr.
"Ik ga slapen Tikki. Weltrusten."
"Weltrusten Marinette."


Deel 3 ik heb ook een edit account aangemaakt op tiktok en op insta zouden jullie me daar op willen volgen??? @lady.xnoirs

miraculous After 4 Years (Fan Fiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu