Pov Adrien
"Klop klop." Herhaal ik.
Ze kijkt niet op en ik spring op haar balkon en kom binnen.
"Ik klopte op je raam weet je, meestal open je hem dan." Ze praat niet terug.
Misschien heeft ze oortjes in?
Ik kom van haar bed af en zie haar aan haar huiswerk zonder oortjes.
"Wat ben je aan het maken? Scheikunde hè. Ik heb dat helemaal in het bakie moet ik je helpen?"
Ze antwoordt niet terug.
"Marinette?" Ze negeert me.
Wat heb ik verkeerd gedaan?
"Marinette?" Nog steeds negeren.
"Heb ik iets verkeerds gedaan?" Ze kijkt me aan eindelijk."Ik weet niet heb je iets verkeerds gedaan? Misschien me bespeelt?" Bespeelt? Wat? Hoe heb ik haar bespeelt?
"Wat bedoel je?"
"Moet je mijn miraculous misschien? Mijn "hawk moth" miraculous? Dacht je echt dat ik hawk moth was? En was dat de enige reden dat je met me praat? Ik dacht dat we vrienden waren." Hoe, hoe?
"We zijn vrienden Marinette." Ze schud haar hoofd.
"WIJ ZIJN GEEN VRIENDEN, VRIENDEN DOEN DIT NIET." Ze krijgt een traan in haar ogen maar wrijft hem boos weg.
"Marinette alsjeblieft, ik verdenk je niet als hawk moth." Ze moet lachen.
"Natuurlijk niet, waarom ben je dan met me gaan praten? Niet omdat je me verdenkt als hawk moth en dichter bij me wou komen?" Ladybug heeft haar toch niet geïnformeerd?
"Luister ik weet niet wat ladybug heeft vertelt maar ik beloof je het is niet waar." Waarom zou ladybug het haar vertellen?
"Vertel dan waarom je me bent komen opzoeken? Waarom?"
"Dat kan ik niet vertellen, niet in deze situatie." Ze moet nep lachen.
"Nee je kan het me niet vertellen omdat je weet dat ik gelijk hebt."
"Nee dat is niet het geval."
"Chat zeg nou maar gewoon dat je me verdenkt en me gebruikte."
"Ik verdenk je nergens van." Ze slaat met haar hand op haar bureau.
"Verdome chat vertel gewoon de waarheid dan kunnen we beide door met het leven."
"Ik vertel de waarheid, ik ben je niet gaan opzoeken omdat ik dacht dat je hawk moth was."
"Dat deed je wel! En raad eens tada ik ben niet hawk moth. En nu wil ik dat je gaat."
"Marinette nee ik ga niet, niet voor dit is opgelost."
"Het is opgelost jij hebt me het meest pijn gedaan van iedereen die me pijn heeft gedaan in de wereld, ik zag je als mijn beste vriend en toen kwam ik er op tijd achter dat je me alleen maar bespeelde."
"Hoe bedoel je op tijd? Op tijd voor wat?"
"Dat maakt niet meer uit. Maar nu kun je gaan. Het is opgelost."
"Nee dat is het niet." Ik loop naar dr toe. En pak haar schouders vast.
"Chat laat mijn schouders los."
"Niet tot je begrijpt dat ik niet je verdenk als hawk moth en je al helemaal niet daarom opzoek."
"VERTEL ME DAN WAAROM JE ME VERDOME OPZOEKT? WAAROM CHAT WAAROM KOM JE HIERHEEN OM TE PRATEN MET MIJ?"
"Omdat ik om je geef!"
"JE GEEFT NIKS OM MIJ!"
"Dat doe ik wel."
"VERTEL DAN WAAROM JE ME KOMT OPZOEKEN."
"OMDAT IK JE LEUK VIND OKE?!" Haar mond valt beetje open maar ze pakt dr weer op.
"Je liegt."
"Doe ik niet."
"Je liegt."
"Nee."
"Je liegt, je liegt, je liegt, je liegt, je liegt, je liegt!"
"Zou ik als ik loog dit doen." En ik druk mijn lippen op de haren.
Ze lijkt er even mee, mee te gaan maar duwt me dan weg.
"Ik wil dat je gaat."
"Marinette..."
"Ga."
Ik hoor beneden het slot.
"Marinette alsjeblieft."
"Chat nee ik wil dat je gaat."
"Marinette we zijn weer thuis!"
"Marinette kunnen we er nog over praten?"
Ze loopt naar haar bureau en gaat weer zitten.
"Marinette?" Ze negeert me weer.
Ik heb het verpest.
"Oké, als je dat wilt.""LADYBUG IK KAN NIET GELOVEN DAT JE HET TEGEN MARINETTE HEBT VERTELT! WE MOETEN PRATEN REAGEER ZODRA JE MIJN BERICHT HEBT GEHOORD." Niet te geloven.
Ze gaf toch om me? We waren toch vrienden? Maar nu dit?
Is ze soms jaloers want zij is degene die mij heeft laten wachten.
Ik geef om Marinette, ik wist niet wat ik zonder haar moest dus bedacht haar te bezoeken als chat in de maanden dat ze me niet wou zien als Adrien. En toen begon ik dingen voor haar te voelen ze was zo zelfverzekerd als ze bij chat was ze stotterde nooit, maakte me belachelijk ik was blij dat ze die kant nu ook bij Adrien laat zien. Maar nu is het zo dat ik haar alleen nog maar kan spreken als Adrien en ze probeert me nog altijd te ontlopen als Adrien.
"Plagg claws in."
"Dat was.... Interesant."
"Nu niet plagg."
"Oke oke."
Hoe ga ik het goed maken met haar?
Ik moet haar morgen weer spreken en ladybug ook.
Ik moet Marinette een bloem geven welke kleur was ookal weer sorry.
Paars volgens mij.
We gaan morgen paarse bloemen kopen."Toeeeeettt."
"WHAAAAAA!" Ik rol uit mijn bed en zie daar gorilla met een toeter.
"Waar is de zachte manier gebleven?"
Hij toetert nog een keer.
"Oke! Oke! Begrepen moet opstaan." Hij steekt zijn duim op en loopt weg.
Tijd voor school, ik heb vandaag 5 van de 7 lessen met Marinette, perfecte moment om met dr te kunnen praten. Ze negeer chat nu al 1 week iedere keer als hij langskomt. Dat moet veranderen."Hey! Marinette!" Ze draait zich om en zwaait vriendelijk naar me.
Ze is niet boos op Adrien gelukkig.
"Hey Adrien! Ik zie je later Alya" Ze komt naast me lopen.
"ik heb nog eens nagedacht over ons project wat nou als we een restaurant met een podium maken waar mensen een keer in de zoveel tijd kunnen optreden." Oja we hebben dat project ook nog natuurlijk.
"Ja ik vind het een goed idee!"
"Oke mooi!"
"Heb je het al gehoord van chat noir? Hij is uitgenodigd bij nadia, en hij mag 1 fan uitnodigen. Wie weet kiest hij jouw wel?"
"Ha hopelijk niet." Oke ze mag chat nog steeds niet.
"Waarom niet?" Ze verschrikt.
"Oh ja uhm ik heb hem ooit ontmoet en hij was wel aardig maar alleen ik en hij was blijkbaar geen goede combinatie." Ze praat niet slecht over hem zelfs nu.
"Wie is dan wel goede combinatie?"
"Oh zo bedoelde ik het niet. Hij en ik zijn als vrienden geen goede combinatie, en als meer dan vrienden ook niet. Hij heeft me best veel pijn gedaan van binnen en ik zou hem moeten haten maar ik kan het eigenlijk niet..." Haat ze me nu wel of niet?
"Wat heeft hij gedaan om je zoveel pijn te doen?" Ze kijkt naar beneden.
"Dat wil ik liever niet vertellen, want ik vind dat iets wat tussen mij en chat noir is gebeurd geen invloed op jouw mening over hem moet hebben."
"Je vertrouwt me niet of wel?" Ze kijkt verschrikt op en begint hevig met haar armen te zwaaien in een kruis, daar is de oude Mari.
"Nee! Totaal niet dat! Ik vertrouw je echt maar het is nogal gecompliceerd..." Ik knik.
"Ik geef vanavond een feestje voor een paar vrienden van ons, wil je ook komen? Na het feest houden we met Alya,Nino,Chloe en Luka een slaapfeest. Of is het akward tussen jouw en Luka?" Ik heb eens goed nagedacht als ik Marinette voor me wil winnen en weg wil houden van mysterieuze N dan moet ik zoveel mogelijk tijd doorbrengen met dr.
Tenslotte hebben ze nog niks, hoop ik.
Om haar gevoelens voor Adrien weer op te wekken, moet ik zoveel mogelijk tijd met haar doorbrengen.
"Uhhh, ik moet even kijken of ik kan." Ik knik en we komen aan bij de klas.
"Nou ik spreek je later? En ik laat nog wel weten of ik kan komen." Ik knik als antwoord en ga zitten op mijn plek.
JE LEEST
miraculous After 4 Years (Fan Fiction)
FanfictionChat noir (adrien) wilt erachter komen wie hawk moth is. Ze zijn nu dan tenslotte al 4 jaar partners maar ze hebben hawk moth nog steeds niet verslagen. En ze gaan binnenkort ook studeren hebben ze beide aangekondigd. ladybug (Marinette) staat op he...