Pov Adrien
Heeft ze door dat ik lieg?
"Chat ik weet dat je het niet leuk vond dat ik een andere jongen een kans gaf en jouw niet..." gelukkig ze heeft niet door dat ik lieg.
"Ik wil graag zeggen dat dat niet door jouw kwam maar. Ik wil jou niet gebruiken om over iemand heen te komen, ik wou die andere jongen ook niet daarvoor gebruiken maar hij wist de hele situatie."
"Ladybug, het maakt niet uit, ik ben het gaan accepteren dat je me niet leuk vind. Ik weet namelijk dat onze tijd nog komt." Ze moet lachen, ik hoor de klok 12 keer slaan ik moet nu echt naar Marinette.
"M'lady hoe graag ik ook nog praat met je ik moet helaas naar een vriendin toe." Ze knikt.
"Zullen we als er binnen 1 week weer geen akuma is weer hier afspreken zelfde tijd?" Ik knik en ga weg.'Dat meen je niet?!' Ze barst in lachen uit over mijn verhaal.
'Toch is het zo, ik fietste recht de rivier in.' Ze lacht nog harder.
'En hoe oud was je?' Ik werd rood.
'Elf....' Ze keek me schokkend aan.
'Kan je nu wel fietsen?' Ik schud mijn hoofd.
'Oke kom mee.' Ze pakt mijn hand en loopt naar beneden ze kijkt of haar ouders beneden zijn. 'Oke het is veilig.' En ze loopt verder.
'Oke waar staat dat ding, eens kijken.' Ze gaat een gang in en komt terug met een roze fiets.
'Oke kom jij gaat leren fietsen.' Ik loop achter haar aan en we staan midden op straat.
'Gewoon hier fietsen?' Ze knikt.
'Kijk je gaat op de fiets zitten je trapt en je fietst. Er is ook nog iets met balans houden maar dat heb ik nooit begrepen dus dat hoef je niet te weten.' Ik knik en pakt de fiets van haar over."WHAAAAAA!" En ik val alweer voor de 6e keer in 5 minuten.
"Jij kan echt niet fietsen. Meestal heb ik voor alles wel hoop maar dit." Ze begint te lachen.
"En bedankt." Ze maakt een buiging.
"Graag gedaan." Ik stap van de fiets af en geef hem terug.
We lopen terug naar boven en gaan weer op het balkon staan.
"Marinette, hoe gaat het nu echt met je?" Ze kijkt naar beneden en haalt adem.
"Het gaat prima, ik heb fantastische vrienden, een fantastische moeder, een fantastische stief- familie, goede cijfers en een bijna vriendje. Wat kan iemand nog meer wensen?" Ze noemt mij niet in haar lijstje, Adrien niet en chat noir niet.....
"En hoe gaat het met chat?" Mijn vader is voor de zoveelste keer uit Frankrijk, ik heb bijna iedere dag wel 1 of 2 fotoshoots en kan mijn eigen droom niet waar maken....
"Het gaat niet geweldig maar het kan altijd slechter, ik heb nog altijd problemen met mijn vader en ik mag nog steeds mijn droom niet volgen maar mijn tijd komt nog wel. En als chat noir kan ik een kant zijn die ik wil zijn maar niet kan zijn." Ze kijkt me met medelijden aan en komt dichterbij en geeft me een knuffel.
"Je kan bij mij altijd jezelf zijn of je je superheld-zelf wilt zijn of je alledaagse-zelf." Ik sla mijn armen ook om haar heen en het voelt goed, iets te goed?
Ik weet niet ik krijg een warm gevoel van haar lichaam tegen de mijne.
"Dankje Marinette." Ze laat me los en kijkt naar de eigeltoren die je in de verte ziet."Chat noir een paar jaar vertelden je me dat je ladybug leuk vond. Hoe zit dat nu?" Vraagt ze dit voor haarzelf of vraagt ze dit uit nieuwsgierigheid?
Hoe moet ik hier op antwoorden.
"Ik weet het niet precies, ik zou altijd van dr houden..... Maar ik heb een klein hart probleem want." Ze kijkt me aan, en ik weet het zeker.
"Er is een meisje ik ken dr in beide levens superheld en alledaags, ik heb haar altijd als een vriendin gezien en nooit meer. Maar nu ga ik vaker met haar om maar ik krijg een blij gevoel wanneer ik bij haar ben, wanneer ze naar me kijkt, wanneer ze met me praat en wanneer ze serieus is, is ze best wel knap." Ze knikt en kijkt me aan.
"Maar ze vindt mij niet leuk, ze heeft waarschijnlijk ookal een ander maar ik heb ook geen idee hoe ik het moet aanpakken met haar." Ze lacht en ik kijk geschokt aan.
"Chat noir weet niet hoe hij zich bij een meisje moet gedragen. Oke ik leg je een paar dingen uit of eerder het zijn tips.
Meisjes houden van grapjes maar niet te opdringerige of kwetsende.
Ze houden ervan dat ze weten dat ze de enige zijn voor je.
Wanneer ze naar je lippen kijkt is dat een teken je moet dr zoenen." Zoenen? Ik heb nog nooit.
"Wat is er chat?" Kan ik dit wel tegen dr vertellen.
"Ik heb nog nooit gezoend en heb geen idee hoe het moet." Ze denkt na.
"Je moet gewoon erin meegaan niet te snel en niet te langzaam, en je kan dr vast houden met een hand op haar wang, maar je kan dr ook tegen de muur aan zodat ze beetje induikt en je nog groter bent als je dat nu nog niet bent. En de eerste keer dat je dr kust moet speciaal zijn." Ze heeft geen idee.
"En de belangrijkste is zodra ze stop zegt stop je." Ik knik en ze gaapt ik kijk op de klok 3 uur snachts.
"Ik ga maar eens want jij hebt morgen gewoon school en ik wil niet dat je door mij slechte cijfers haalt."
"Chat ik wil alleen zeggen dat dat meisje geluk met je heeft en als ze je niet terug leuk vind is ze het niet waard." Ik zucht en kijk dr aan.
"Zelfs als ze me niet leuk vindt is ze het waard geloof me." Ze glimlacht en knikt.
"Zie ik je volgende keer weer?" Ik knik en ze loopt naar binnen, ze heeft geen idee wat ze met me doet...........
JE LEEST
miraculous After 4 Years (Fan Fiction)
FanfictionChat noir (adrien) wilt erachter komen wie hawk moth is. Ze zijn nu dan tenslotte al 4 jaar partners maar ze hebben hawk moth nog steeds niet verslagen. En ze gaan binnenkort ook studeren hebben ze beide aangekondigd. ladybug (Marinette) staat op he...