Pov Adrien
Dat was dom. Hoe kan chat noir nou weten dat ze een relatie heeft.
Ze heeft hem nooit over een jongen vertelt.
Dit kan een probleem worden.
Maar nu moet hij een ander probleem oplossen, zijn vader.
Er zijn genoeg excuses die hij kan gebruiken.
Maar wilt hij ze wel gebruiken?
Hij wilt eigenlijk niet meer de gehoorzame jongen zijn.
Zijn vader is ook niet de perfecte vader, waarom zou hij dan de perfecte zoon moeten zijn?"Vergeet niet dat jullie schoolproject al bijna af moet zijn... jullie kunnen nu werken met jullie partners."
Adrien zoekt Marinette maar vindt haar nergens. Ze is toch wel naar school gegaan?
Hij ziet Alya en loopt naar haar toe.
"Alya heb jij Marinette gezien?"
"Ja ze is naar huis."
"Waarom?"
"Ik zag haar in de pauze overstuur naar de wc lopen, ik zag even later Noah haar ophalen. Waarom weet ik niet ik wou na school langs dr gaan. Maar dat kan niet meer omdat ik op mijn zusjes moet passen."
"Ik kan wel langs dr gaan voor je." Alya begint te grijnzen.
"Dankje.""Kom je voor Marinette?" Na school is Adrien gelijk naar Marinette gegaan. Chloe deed open.
"Ja is ze er?" Chloe kijkt twijfelend.
"Kom even naar de gang." Hij knikt en loopt naar de gang.
"Luister ik denk niet dat dit het moment is waarbij jij haar moet geruststellen." Hij begrijpt dr niet.
"Hoe bedoel je?"
"Je bent niet haar vriendje, jullie zijn soort van vrienden maar geen goede meer en het gaat om je ex."
"Hoe bedoel je ex? Kagami? Wat heeft ze gedaan?"
"Weet je het nog niet?" Hij schudt zijn hoofd.
"Ze hebben gevochten en Kagami kwam verkeerd neer, Marinette ook bijna maar Noah trok haar op tijd weg." Ze pakt haar telefoon en laat de video zien.Video
"Kom dan vechten." Marinette negeert Kagami en wilt doorlopen maar Kagami trekt aan haar haar.
"Nou niet weglopen je kon ook niet weg blijven toen ik en Adrien samen waren dus waarom zou je dat nu wel doen?"
"Laat haar met rust." De camera is nu gericht op Chloe die erbij is gekomen.
"Hou je erbuiten." Snauwt Kagami.
"Dus gaat ons prinsesje nog praten?"
"Kagami we hebben elkaar niks te vertellen en met vechten lossen we niks op." Kagami lacht.
"Ga nou niet de onschuldige uithangen." En Kagami haalt naar haar uit. Marinette ontwijkt hem makkelijk en draait zich naar Kagami uit.
"Kagami ik zit niet eens meer achter Adrien aan, ik ben nu gelukkig met Noah dus laat me gewoon met rust." Ze wilt weer weglopen maar Kagami pakt haar hand weer en trekt haar maar inplaats van dat Marinette wankelig voor Kagami komt staat ze stevig.
"Noah? Alweer een nieuwe? Eens denken Luka? Adrien? En nu Noah? Wie is het straks?"
"Mensen gaan nou eenmaal uit elkaar Kagami, net zoals jij en Adrien. Dat is normaal"
"Ik en Adrien zijn niet normaal uit elkaar gegaan. Jij bent tussen ons gekomen." En ze haalt weer uit naar Marinette maar weer ontwijkt ze hem en pakt Kagami's hand vast.
"Kagami stop het was je eigen schuld." En Marinette loopt weg even denkt iedereen dat het over is en gaat de camera omlaag. Maar dan hoor je een schreeuw.
Je ziet dat Kagami op Marinette is gesprongen en haar op straat duwt. Er komt net een auto aan die niet kan ontwijken. Noah rent naar Marinette en Kagami en trekt Marinette mee naar de stoep.
Marinette probeert Kagami mee te trekken het lukt haar nog aardig maar Kagami komt tegen de stoep met haar hoofd.
De auto rijd gelukkig niemand aan maar Kagami ligt bewusteloos op de stoep. Je ziet nog net Marinette's arm die helemaal rood is met wat nagels er ingedrukt.Einde video
"Wow." Hoe heeft hij dat niet gehoord het gebeurde recht voor school het was waarschijnlijk net na de pauze.
"Is Noah nu bij dr?" Ze schud haar hoofd.
"Hij heeft haar thuis gebracht en moest toen snel naar huis." Hij knikt.
"Oke dan weet ik genoeg. Laat het me weten wanneer ik langs kan komen." Ze knikt.
Nu komt chat noir alleen langs.Hey hey ik ben er weer gewoon er waren wat problemen waardoor ik niet meer in m'n account kon en al mn delen die ik had geschreven in concepten weg waren maar ik ben er weer.
En bedankt voor alle steun! Ik heb het nog steeds beetje moeilijk er komt binnenkort wel wat meer info voor de mensen die net zo nieuwschierig als mij zijn. 😂
JE LEEST
miraculous After 4 Years (Fan Fiction)
FanfictionChat noir (adrien) wilt erachter komen wie hawk moth is. Ze zijn nu dan tenslotte al 4 jaar partners maar ze hebben hawk moth nog steeds niet verslagen. En ze gaan binnenkort ook studeren hebben ze beide aangekondigd. ladybug (Marinette) staat op he...