Bakıyordu.
Gözlerinin parlaklığına ve parlayan gözlerinden kendisine bakıyordu.
Ardından gülümsedi siyah saçlı olan.
Çokça.
Gözleri kapandı, küçüğünü güldürünce gülüşleri karıştı birbirine. Hyunjin bir elini Felix'in yanağına çıkarırken Felix, kollarını Hyunjin'in boynuna sardı be gözlerini kapatarak onu kendine doğru çekti.
Konuşmadılar.
Sadece bakıştılar ve birbirlerine güldüler.
Hyunjin, Felix'in yanağındaki elini beline indirip kenetledi. Elinde olsaydı onu içine sokup kendine saklamak istiyordu. Alınlarını birleştirip Felix'in çillerini yakından izleme fırsatı buldu.
"Çok güzelsin." Hyunjin sessizliği bozdu.
Felix dudaklarını yalayıp direkt Hyunjin'in gözlerinin içine bakarken "Sen de öylesin. Çok güzelsin. Çok güzeliz." diye konuştu. Felix pek konuşma taraftarı değildi aslında, sadece Hyunjin'i izlemek ve saatlerce gözünün altındaki bene odaklanmak istiyordu.
Farkında olmadan sağ elinin parmakları Hyunjin'in gözünün altındaki bene değerken Hyunjin gözlerini kapatarak bu narin dokunuşun verdiği huzurun içine daldı. O kadar çok yakışıyordu ki ona, bakışlarını daha da keskinleştiriyor ve asil bir görüntü katıyordu.
Hep olduğu gibi.
"Yakışıyor sana." Felix parmaklarını çekmeden konuştu.
Hyunjin gözlerini açmadan gülümsedi ona. "Bazen kapatmak zorundaymışım gibi hissediyorum, bilmiyorum. Göze çok çarpıyor."
"Sanki normalde göze çarpmıyorsun da seni ele veren benin gibi..." Kendince konuştuğunda Hyunjin Felix'i daha çok kendine çekerek gözlerini açtı.
"Normalde göze mi çarpıyorum?"
Felix bunu tahmin eder gibi gözlerini devirdiğinde parmaklarını indirip kollarını tekrar Hyunjin'in omzunda buluşturdu.
"Of, bilmiyormuş gibi davranma." Parmakları, rahat durmadığını belli ettirir gibi bu sefer Hyunjin'in siyah saçlarını bulmuştu.
"Sadece senden duymak istedim." Gülüp omuzlarını silkti Hyunjin.
Hyunjin'in önüne gelen saç tutamlarını kulağının arkasına yerleştirip gözlerini onun yüzünde dolaştırdı Felix. Gerçekten, demişti, gerçekten inanılmayacak kadar güzel.
"Sarı kalsaydın keşke. Böyle dahanın dahası dikkat geçiyorsun, kıskanmak zorunda kalıyorum." Felix bu zamana kadar istediği şeyi söylemeden daha iyisini önünde bulduğu birisi olmuştu fakat ilk defa onu bu kadar yoran, süründüren bir şey olmuştu ve ilgisini çeken de buydu.
"Bak sen, bugün de itiraflara doyamadık. Dilin açıldı senin." Hyunjin şaşırmış bir hal aldı. Şu dakikalarını hiçbir şeye, kelimenin tam anlamıyla hiçbir şeye, değişmezdi ve değişmeyecekti.
"Öyle mi oldu? Memnun değilsin galiba. Kapayayım mı ne yapayım?" Düşünürmüş gibi dudaklarını büzdüğünde Hyunjin'in gözleri Felix'in dudaklarına düştü, sessizce iç çekti. Otomatikman kendi dudaklarını yaladı.
Belindeki iki eli de çocuğun yanaklarına çıkarttıktan sonra derin bir şekilde onun gözlerine ve ne kadar güzel olduklarına baktı. "Ben kapatabilirim." Felix bir kaşını kaldırıp cesurca ona baktı. "Dene." Hyunjin ona yaklaşırken Felix aynı şekilde kendini geriye çekiyordu. Bu bir süre böyle sürdü, Hyunjin huzursuzlanıncaya kadar.
"Hey!"
Bağırmadan sevinçle karışık onu uyardığında Felix kendini itmekten ağrıyan belini düzeltip başını geriye atarak kahkaha attı. "Sabır testi uyguladım sadece. Hani geçmiştin? En iyi notla bi de." Felix sınırlarını zorlarken Hyunjin sadece onun bu deli cesaretine tanıklık oluyordu.
"Konu sen iken o kavramdan bile söz edilemez."
Felix dudaklarını yakarken gülüyordu ve bu Hyunjin'i deli etmemiş değildi.
"Tanrım..."
Hyunjin'in boynuna çıkan eller sıkılaşırken Felix dolgun dudaklarını onunkilerle buluşturdu. İkisin de gözleri kapanmıştı. Koyuluktan uzak, tatlı şehvet içeren küçük öpücükle Hyunjin'in az önceki yüzü gözlerinin önüne geldiğinde siyah saçlı olanın dudakları üzerinde gülümsemeden edememişti. Hyunjin bunu anlamış gibi kendini daha da ona bastırmıştı.
Fakat ne kendisi ileri gitmişti ne de Hyunjin. Sadece istedikleri gibi davranıyorlardı. Her şey ateşli bir öpücüğe dayanmıyordu veya hızlı hızlı yatak odasına koşturmaktan geçmiyordu.
Huzurun içine boğulmak, abartmamak ve hoş sakin vakitler vardı. Gülüşler, kahkahalar vardı.
Aptal mutluluk vardı.
ipek nabıo 🧐🧐
ya ben yine soft yaptım ama elimde değil ki amk napim simdi
kusura bakmayn
bu bölümü mırmırsuya ithaf ediyorum
nese bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
black
Fanfictiontell your boss you ain't working tomorrow {hyunlix texting} 14.02.21| #Straykids #1 20.02.21| #Felix #1 06.03.21| #Hyunlix #1 [25.12.20]