13.

668 40 4
                                    

Domi mě na hotelu vyslýchala jako nějakého zločince a byla víc drsná než FBI. Myslím, že pro ně může pracovat. Musela jsem ji několikrát chytit za ruku, protože se chtěla vydat za Tomem a seřvat jej, proč se to mezi námi nesnaží řešit.

Výslech pokračoval tak do jedné do rána, proto jsme obě ráno vypadaly jako by nás přejel náklaďák a titanic dohromady. Třídní nás probudil o něco dřív, bylo asi šest ráno. Učitelé si umanuli, že by bylo fajn si udělat výlet do Landgoed Tenaxx do dinoparku . Přes dvě hodiny cesty! Co tam vůbec je? Mohli jsme jít třeba do divadla, do kina nebo... Já nevím. Pořád je to lepší než jet někam do háje.

Jeli jsme autobusem, takže jsme mohly dospávat. Rameno Domi nebylo tak pohodlné jako hotelové postele ale já si teď moc vybírat nemůžu. Každá jsme měly v jednom uchu sluchátko a poslouchaly písničky. V autobusu byl moc velký hluk na to abychom mohly usnout takže po pár minutách cesty jsme to vzdaly.

Přišlo mi, že cesta trvala věčnost. Vůbec tomu nepomáhalo huhňání, které se ozývalo zezadu. Když jsem se otočila abych zjistila komu nakopu až zastavíme, k mému překvapení to nebyl nikdo jiný než Sarah, která se hihňala něčemu s Tomem a s ostatními vzadu. Myslím, že Sarah do Toma byla zamilovaná od šesté třídy, dřív byla fajn, dalo se s ní normálně mluvit ale kvůli Tomové pozornosti se začala chovat jako kráva, to na něj asi zabírá, když si ji všimnul. Chtěla bych ji jednu vrazit, ale nechci si zahrát na žárlivou při- na žárlivou kdo ví co.

Tom si všimnul, že na ně zírám, nezaregistrovala jsem jeho výraz, rychle jsem se otočila zpátky a dělala, že se nic nestalo. Konečně jsme byli na místě a dostali se z toho příšerného autobusu. Ani na vteřinu jsem nespustila vražedný pohled od Sarah a Toma.

,,Jestli přemýšlíš o vraždě Sáry, máš to povoleno ale ne na veřejnosti," Zašeptala mi Domi. Zmateně jsem se na ni podívala. Asi nejsem tak nenápadná jak jsem si myslela.

,,Žárlíš?" Měla ze mě srandu.

,,Ne!" Odpověděla jsem okamžitě. Tím jsem spíš potvrdila opak. Domi se na mě vítězně usmála zatím co já si poraženecky oddychla.

,,Takže, teď můžete trajdat po parku. Ve čtyři hodiny ať jste všichni před hlavním vchodem. Zkuste se neztratit a nikomu neublížit, že Thomasi," Nedával pozor při instrukcích, takže si zasloužil varování. Tomovi jsem se snažila nevěnovat ani jeden pohled, i když byl kousek ode mě. Učitele nám řekli zbytek instrukcí a my se konečně mohli vydat do výpravy parku.

S Domi jsme se rozhodly, že se nejdřív podíváme po parku a pak si dáme nějaké občerstvení, které tady je, nebo tak. Prošly jsem kousek parku, přečetly si nějaké informace, které byly k sochám dinosaurů a snažily se nedělat srandu ze Sarah, která si hrála na chudinku před Tomem. Tom nejspíš chtěl jít někam s Harrisonem a s ostatními ale Sarah je asi dobrá herečka. Sarah, Tom i ostatní se rozešli dál do parku, Domi mě chytla za ruku a vydala se se mnou tím směrem jakým šli oni.

V téhle části byla voda a přes ní vedl můstek. Viděla jsem Domi jak se ušklíbla. Nevěděla jsem co má v plánu ale byla jsem dost zvědavá, proto jsem se na ni podívala zvídavě.

,,Pamatuješ si, jak jsme chtěly začít běhat, ale skončily jsme u netflixu, čokolády a asi pěti sáčkama brambůrek?" Připomněla mi vzpomínku na den, kdy nám bylo asi čtrnáct a my se rozhodly zhubnout, k tomu ale nikdy nedošlo. Na otázku jsem přikývla na náznak, že si to pamatuju. ,,Je načase to napravit," Dřív než mi došlo na co se chystá udělat, rozeběhla se směrem k Tomovi a Saře, které pomohla do vody tím, že ji tam strčila.

Chtěla jsem se začít smát, ale na to nebyl čas. Rozeběhla se za Domi a cestou Sáře řekla: ,,Honí nás padesátimetrový dinosaurus, nezlob se!"

Dohnala jsem Domi a obě se začaly smát. Z tohohle bude opravdu malér.

,,Snad si zapamatuje, že nemá dělat do první lásky mé nejlepší kamarádky," Řekla mezi smíchem a já se na chvíli zarazila.

První láska..


lost in moments // Tom HollandKde žijí příběhy. Začni objevovat