Epilog

750 44 2
                                    

Rozjela jsem se z kopce na skateboardu směrem do parku. Měla jsem sraz s Tomem, s Domi a Samem. Samozřejmě jsem jela pozdě ale na to si už zvykli. Kousek od nich jsem zastavila skate a zvedla ho ze země. Chtěla jsem první obejmout Sama s Domi ale Tom mi to nedovolil. Chytnul mě okolo pasu a dlouze políbil. 

,,Taky se ti chce zvracet?" Prohodila Domi svou poznámku na náš vztah. 

,,Vždycky, když je vidím," Sam udělal znechucený obličej. Tom se na ně vražedně podíval ale já jen protočila oči. 

,,Taky se mi dělá špatně, když vás vidím," Oplatila jsem jim jejích poznámku, ale obejmula jsem je. 

Upřímně? Myslela jsem, že budu do konce čtvrťák počítat dny kdy budu moct jít na vysokou ale tohle se nejspíš nestane. Chvíle s Tomem jsou jedny z nejlepších co můžu mít a jsou to chvíle ve kterých jsem nejšťastnější. 

Moji rodiče se ke mně nikdy nechovali tak jak by se chovat měli. Nikdy jsem nebyla tatínková holčička nebo mamčina dokonalá dceruška. Snažila jsem se, to ano ale nikdy to nebylo dost aby jim to stačilo. Tomovi rodiče, i když je znám dlouho, berou jako bych byla jejích vlastní. Nikky říkala, že má své kluky ráda, ale konečně má někoho komu může dělat účesy a s někým pořádně pomlouvat. Tomovi rodiče měli radost, Nikky dokonce řekla, že věděla, že spolu jednou budeme, i když se k smrti nenávidíme, teda nenáviděli. Reakce mých rodičů asi nestojí za zmínku. 

Jsme možná jen hloupí teenegeři co netuší co je to láska nebo co je to život. Možná jsme oba vstoupili do slepé uličky života a na konci zjistíme, že nemělo smysl do toho jít a možná taky jsme šli do správné uličky, která nikdy neskončí, každopádně jsme do ní šli společně. On a já a nikdo jiný. 

 Už dávno jsem přestala věřit na zázraky. Nejsem už ta malá holčička co věřila, že je princezna nebo co věřila na víly a přesto se jeden zázrak stal. Stal se ve chvíli kdy jsem ho nejmíň čekala. Nesnáším ty teenergerské romantické filmy ale přesto mi přišlo, že tohle všechno bylo jedno z těhle filmů.

**** 

Dámy a pánové konec! :D Happy ending jsou moje favorite <33 Děkuju moc všem co jste tuhle blbost četli, ani nevíte jak moc to pro mě znamená, když si uděláte čas, který věnujete tomuhle příběhu <3 Vím, že to není mistrovské dílo a určitě tam nedávalo spoustu věci smysl a nejspíš tam bylo i dost gramatických chyb (Jsem lína to po sobě číst, ups..) ale opravdu vám děkuju!! Miluju vás <333

lost in moments // Tom HollandKde žijí příběhy. Začni objevovat