Když jsme si udělali pořádek v tom kdo a kde bude spát, přišlo vybalování. Máma trvala na Tom, že budu s Tomem a se Samuelem ale díky bohu se do toho vložil Sam takže se o svůj pokoj budu dělit s Harrym a Samem. Jeden z nich bude muset spát na zemi a já to nebude. Chata má dvě patra, je to jako rodinný dům ale rozdíl je v tom, že jsme někde v prdeli za městem a všechno je hlavně ze dřeva. Což je mi líbí, přijdu si tady víc v klidu. Nahoře jsou tři pokoje, jako u nás doma. Jeden pokoj mám já, druhý bracha a třetí je ložnice. Samozřejmě je tady i záchod s koupelnou. Dole je překvapivě kuchyň, tam jsou i prosklené dveře na terasu a bazén. Je to taková malá zahrada. Nebýt babičky tak na chatě nemáme vůbec nic, jenom nudu.
První ráno začalo úplně úžasně. S klukama jsme včera šli spát asi okolo druhé ráno. Mít pokoj s Hollandovými dvojčaty je horší než... Teď mě nic nenapadá. Tím, že ráno začalo úžasně, myslím, že úžasně vůbec nezačalo. Z vedlejšího pokoje se ozýval radostný křik mého bráchy a asi křik i Paddyho. Podle toho, že jeden z nich zakřičel: ,,Tome, nelechtej nás." jsem usoudila, že tam s nima blbne nebo je možná mlátí. Aspoň Samuela nemusím mlátit já.
Chtěla jsem se otočit, na druhou stranu, zakrýt si hlavu polštářem a spát dál, ale když jsem se otočila, spadla jsem na Harryho, který ležel na zemi, vylosoval si to. Leknutím jsem zakřičela a Harry mě skoro zabil. Začala jsem se strašně smát, i když jsem byla rozespalá. Slezla jsem z Harryho na zem a začala se ještě víc smát.
,,Dobré ráno, příště by to chtělo lepší budíček než to, že na mě spadne polonahá holka," Utahoval si ze mě. Opravdu jsem se lekla, že jsem jen polonahá, proto jsem se přestala smát a podívala se co mám na sobě. Harry se teď smál mně.
,,Chtěl jsem jenom zjistit jak dlouhou noc jste se Samem měli," Obhájil to. Za to jsem ho začala mlátit jeho polštářem. Se Samem jsem opravdu nic neměla. Ne, že by byl pěknej ale ne!
,,Co tady řvete? Přestaňte dělat voloviny a pojďte jíst," Vtrhla do mého pokoje kyselá jako prdel máma. Protočila jsem nad tím oči. Dneska ji zabít nesmíš.
,,Tvoje máma asi vstala špatnou nohou," Prohodil rozespale Sam. Teď se mohl rozvalovat, když jsem na zemi, že jo.
,,Ne, to je jenom tím, že žiju," Upřesním. Nebýt mě, tak je moje máma sluníčko. Nechápu proč si mě dělali, když mě měli po pár letech plné zuby. Možná se jim jen rozpadal vztah a nějak ho potřebovali zachránit. Já je přestala bavit ale kdo teď asi zachrání mě?
Jako první jsem odešla z pokoje. Kdybych tam nešla hned, moje máma by mě seřvala na tří doby, možná na pět. Sedla jsem si ke stolu, kde už byli skoro všichni kromě dvojčat a Toma. Když přišli, Tom si sedl vedle mě a dvojčata naproti nás. Hodila jsem na Sama pohled: ,,Zabiju tě ale nejdřív mě zachraň,"
Jedla jsem opravdu pomalu, nevěděla jsem co mám vedle něj dělat. Cítila jsem se ohromně trapně. Bála jsem se jen nadechnout nebo mrknout. Samuel seděl vedle mě, byla jsem v pasti. Bála jsem se nadechnout a čekala jsem, kdy po mně Samuel začne házet tu šlehačku co je na vaflích a zničím tuhle docela klidnou snídaní. Samozřejmě ale že to udělal. Vrazila jsem mu pohlavek po kterým se hned rozbrečel.
,,Amelie! Je to tvůj mladší bratr, neudělal to schválně! Jdi nahoru než ti to vrátím za něj," Řekla mezi zubama máma. Samozřejmě, že to nedělá to schválně. Dělá to skoro každou snídání ale vždycky to schytám já. Bože, jsem jenom já normální? Nebo jsou normální oni a já jsem hloupá?
Naštvaně jsem odešla od stolu, schody do pokoje jsem brala po dvou a nakonec třískla dveřma. Jsem si jistá, že Nikky a Dominicovi tohle nebylo příjemné. Ale takové scény mám skoro každý den. Kdyby s náma bydleli, možná by si zvyklí.
Skočila jsem do postele, vzala si ze stolku mobil, zachumlala se do peřiny a dělala, že neexistuju. Na chatě není internet a data mi rodiče kupovat nechtějí, ale mám úžasného kamaráda co mi nechal zapnutý internet protože má neomezené data. Děkuju aspoň za něco. Hned jsem to samozřejmě psala Domi. Stačilo mi jenom aby mi napsala ,,Ještě 6 dní a budeš se mnou.", hned jsem měla lepší den.
Slyšela jsem klepání, neřekla jsem déle a ten dotyčný vešel. Otočila jsem se abych zjistila kdo to je. Sam. Proč klepe?
,,Moje máma říkala, že tě mám, rychle vytáhnout někam do pryč. Jo a ještě..." Přestala jsem ho na chvíli vnímat, protože mi na instagramu vyjelo video, kde se zvířata snaží něco udělat a nakonec to nějak poserou. Miluju ty videa. Jsem v tomhle směru strašná, ale já se směju všemu co spadne.
,,Posloucháš mě!?" Zvýšil hlas a já si konečně zase uvědomila, že je tady.
,,Promiň, co si říkal?" Smála jsem se pořád tomu videu, nešlo mi skoro vůbec rozumět.
Protočil oči a plácnul sebou na postel vedle mě. ,,Že se máš jít převléct a máme jít ven. Máma nechce aby jsi se s tou tvou hádala tak řekla, že tě mám vzít ven," jsem si jistá, že říkal ještě něco k tomu ale to nejspíš už nechtěl opakovat. Proč jsem ho přestala vnímat?! Debilní video na instagramu.
ČTEŠ
lost in moments // Tom Holland
FanfictionV každé chvíli s ním se zastavil čas, v nekonečné časové smyčce jsme byli jen my dva. ~~~ Otravní rodiče co svou dceru nenechají ani vydechnout. Pro třeťáky střední školy se nabídne nabídka na výlet do zahraničí, ani jeden z nich neváhá a už se zap...