Jít na party kde se bude pít alkohol a možná ještě něco horšího, zároveň to nějak utajit před mýma rodičema? No, to byl opravdu nadlidský úkol. Díky bohu to dvojčata uhráli na to, že někde blízko bydlí jejích kamarád, který má dneska oslavu a nejspíš tam přespíme. Niky jejich výpověď podpořila ale museli jsme slíbit, že nevyvedeme nějakou blbost.
To neslibuju. Kdo ví co všechno se stane, když budu s Tomem a s alkoholem v jednom domě s desítky jiných puberťáku. Nemám v plánu pít, aspoň ne moc. Budu něco jako babysitter pro ty tři.
Nikky se nabídla, že nás sveze do města, abychom nemuseli jít tu dálku. Potřebovala něco dokoupit k večeři a když už tam jela tak nás vzala taky. Byli jsme tam sice o hodinu a půl dřív ale to nám nijak nevadilo. Pomohli jsme Nikky s nákupem do auta, spíše já jsem pomohla, chlapci se rozhodli se najíst v autě.
,,Tak jo Amy, je jedu, dej mi na ty moje paka pozor, sice mě štvou ale ráda bych aby ještě žili. Hlavně to moc nepřehánějte a jednou za čas se mi ozvěte ať vím, že jste v pořádku a hlavně to nepřežeň ať tě máma nedá na vojenskou školu, protože vím, že je toho schopná," Nechápu jak někdo jako je Nikky která je vtipná, milá a hodná se může kamarádit s někým jako je moje máma. To kamarádství nemůže snad ani pořádně fungovat.
Jen jsme se rozloučili s Nikky a pak šli na onu party. Zdá se, že party začala o něco dřív než byla plánovaná ale to místním teenegerum asi moc nevadilo. Většina už se hýbala podle rytmu muziky která už hrála celkem dost nahlas. Já jsem se v první řadě rozhodla najít Alexe s ostatními. Našla jsem je v obýváku, kde nebylo moc lidí. Ginny mi okamžitě skočila okolo krku, stejně tak jako Elle a Izy. Alex a Andy mě obejmuli díky bohu normálně.
,,Jsme rádi, že jsi přišla! Se divím, že ti to ta tyranská matka dovolila," Zasmála se Ginny. Kdyby věděla, že jdu na party tak nevytáhnu paty z chaty.
,,Nebýt těch tří idiotu a jejich mamky tak tady opravdu nejsem," Řekla jsem narovinu.
,,Myslíš ty hot kluky? Ten nejstarší je zatraceně sexy ale ten se evidentně líbí tobě.," Smála se mi. Teď asi objevila tajemství světa. ,,Kde vůbec jsou?" Zeptala se a rozhlížela se všude možně.
Taky jsem se dívala, ale nikde jsem je nezahlídla. Jsem opravdu chůva na nic. ,,Támhle!" Zahulákala Elle. Všichni tři se otočili naším směrem a Ginny udělala gesto aby přišli sem. Oni jako poslušní pejsci přišli.
,,Zahrajeme si flašku, je nás víc takže to bude větší zábava," Uchechtnul se Andy. To mi udělal naschvál, jsem si jistá. Moc jsem mi nechtělo ale snad se nic špatného nestane. Sedli jsme si na zem do kolečka. Seděla jsem vedle Sama a Elle. Jediné co mě uklidňovalo bylo, že je tu Sam a že mě doufám nenechá udělat žádnou blbost.
Andy roztočil prázdnou flašku od kdo ví čeho. Flaška padla jako první na Harryho. ,,Pravda nebo úkol?" Položil Andy typickou otázku pro tuto hru.
,,Úkol," Ani si to nijak nerozmýšlel. Andy se usmál a podíval se na Alexe. Tohle neznamená nic dobrého.
,,Dávám ti za úkol vypít rum s vodkou dohromady," Alex se zvednul a šel pro dvě flašky. V jedné byl rum a druhé vodka. Divila jsem se, že se z toho hned nepozvracel. Vypadalo to jako by to dělal každý den.
Harry roztočil flašku, která pak ukázala na Elle. Položil ji onu typickou otázku. Vybrala si úkol. ,,Dej pusu Samovi," Ani nad úkolem nepřemýšlel. Měl hned jasno.
Jelikož jsem seděla mezi nima, trochu jsem se posunula dozadu. Myslím, že Elle z toho byla trochu víc nervózní. Že by se ji Sam líbil? Aw.
Takhle nějak to pokračovalo dalších pár minut. Na mě to padlo díky bohu jen jednou a to jsem si vybrala pravdu. Měla jsem jen říct s kým byla moje první pusu. První opravdová pusa byla s Tomem ale malinko jsem zalhala a řekla jsem, že to bylo s jedním klukem ze třidy. Samozřejmě se mnou do třídy nechodí ale to je teď fuk.
Hru jsme přerušili a já šla ven k bazénu. Napsala jsem Nikky krátkou zprávu, že se bavíme a je v pořádku. Vím, že na to kluci už dávno zapomněli. Přes skleněné dveře přes které šlo vidět od bazénu do domu jsem viděla Sama jak se baví s Elle. Že by můj předpoklad, že se Elle líbí můj kamarád byl správnej? Harry tancoval kdo ví s kým a Tom je teď kdo ví kde v domě.
Chvíli jsem jen tak seděla u bazénu a dívala se do vody. Plavalo tam pár kelímku, kdo ví co všechno v tom bylo a kdo ví co všechno v tom bazénu právě teď je. Bude sranda to čistit. Užij si to Alexi.
,,Co je v tom bazénu tak zajímavého, že si zaslouží tvou pozornost?" Uchechtnul se za mnou mužský hlas nedaleko za mnou.
Usmála jsem se. Nevím proč ale i když by mi jindy jeho přítomnost byla nepříjemná, teď jsem ji uvítala. Můžu to svést na ten alkohol co mám v krvi? Není ho moc ale musím to na něco svést.
,,Zdá se, že Sam si našel známost," Podotknul Tom s úsměvem.
,,Měl by jsi se od něj učit," Udělala jsem si z něj srandu. Doufám, že to nevezme nějak špatně.
,,No jasně, jenže holka, kterou bych chtěl, nechce zase mě," Asi povedeme malinkou hru se slovíčkama.
,,Třeba se jen bojí, že ji ublížíš," Podívala jsem se mu do očí. Asi mu to trochu ublížilo. ,,Možná se bojí být šťastná,"
,,O tom ale život je ne? V životě nemáš nikdy jistotu, že to vydrží věčně. Nebudeš navždy šťastná, nebudeš navždy smutná. Stejně tak, když ti někdo ublíží, nebude to navždy bolet. Je to stejné jako když spadneš na kole a otřeš si kolena. Nikdy je nebudeš mít odřené napořád. Možná ti zůstanou jizvy, které časem zmizí, stejně tak jako ta bolest kterou ti někdo způsobí na duší. Život není o tom doufat, že ty krásné chvíle budou navždy, pokud nezažiješ i ty špatné, na co se pak máš těšit?" Ukončil svůj monolog s lehkým úsměvem.
Má pravdu. Na co se pak člověk má těšit? Kvůli mým rodičům jsem se bránila tomu pocitu štěstí. Možná právě teď je ta chvíle, kdy odstartovat svou kapitolu s názvem "Štěstí". Byla jsem těsně nervózní ale i tak jsem to udělala. Políbila ho. Překvapilo ho to ale myslím, že mu to nevadilo, spolupracoval.
,,Doufám, že nebudeš ta špatná část mého života," Zašeptala jsem po té co jsme se od sebe odtáhli. Široce se usmál a znovu mě políbil.
****
Už zbývá jen epilog a bude konec 🥰 já vim, že vás s tím naštvu ale nemyslím si, že by mělo smysl psát několik kapitol co by byli o ničem 🥺 ale jestli se příběhu bude dařit, možná bude i druhý díl ❤️
ČTEŠ
lost in moments // Tom Holland
FanfictionV každé chvíli s ním se zastavil čas, v nekonečné časové smyčce jsme byli jen my dva. ~~~ Otravní rodiče co svou dceru nenechají ani vydechnout. Pro třeťáky střední školy se nabídne nabídka na výlet do zahraničí, ani jeden z nich neváhá a už se zap...