🔰31🔰

7.8K 65 0
                                    

Keretanya dipandu menuju ke sebuah rumah. Sampai dirumah itu, perempuan itu keluar, dia tersenyum melihat Jordan. Jordan lalu memeluk perempuan itu. Mereka masuk ke dalam rumah, pintu dikunci rapat.

"Hmphhh...."
Jordan menyusui gunung perempuan itu dengan rakus, dia memasukkan dua jarinya ke dalam pussy perempuan itu.

"Ahhh! ahhh!"
air berahi perempuan itu membasahi jari Jordan, Jordan turun ke bawah pussy perempuan itu, dia menjelurkan lidahnya, dia menjiilat pussy wanita itu. Tangan wanitanitu mengenggam cadar katilnya, tubuhnya meliuk,

"Ahhh! hmphhh! "
dia mencapai klimaksnya kali ke-3.Perempuan itu menolak Jordan membuatkan dia terbaring, perempuan itu mengeluarkan batang Jordan dari seluar slack hitam Jordan itu, dia memasukkannya ke dalam mulutnya, dia menghisapnya.

Slurpp! slurpp!

Jordan mengetap bibirnya saat lidah wanita itu bermain di kepala batangnya. Air maninya keluar membasahi mulut wanita itu. 

Dihospital,
Tuan Edzhar dan isterinya Puan Khaleeda bersalam dengan Assya dan Elva serta Mirzaq.

"Dan pergi mana?"
tanya Puan Khaleeda,

"Dia balik ma. Nampak macam tak sihat."
jawab Elva,

" Haish budak Dan tu. Macam-macam!"
bebel Puan Khaeleda, Assya memegang tangan Puan Khaleeda,

"Jgn marah dia ma, Assya yg suruh dia pulang tadi. "
kata Assya, Puan Khaleeda tersenyum memandang wajah menantunya yg pucat baru lepas bersalin itu.

"Tak syg... mama cuma geram sebab dia tak jaga kamu dan cucu mama ni."
kata Puan Khaleeda sambil mengusap kepala Assya. Assya hanya tersenyum.

Bapp! Bapp! Bapp!

"Ahhh! ahhh! nicee babyy!! ahhh!"
racau perempuan itu saat Jordan  mendayung batangnya dengan laju. Dia memaut kepala Jordan agar wajah lelaki itu menepel pada gunungnya, Jordan menghisap gunung perempuan itu.

Setelah beberapa minit bertarung di alam asmara,

"Ahhh... ohhh... "
air mani Jordan membasahi lubang nikmat perempuan itu. Jordan terkulai lemas diatas wanita itu, wanita itu tersenyum, dia mengusap rambut Jordan, Jordan mengucup leher wanita itu. Mereka berdua terlena.

Pagi itu, ibu bapa Assya sampai dihospital. Mereka gembira melihat Assya dan cucu sulung mereka.

"Comelnya cucu nenek ni."
kata Datin Zarina sambil mengucup dahi cucunya itu. Manakala Tuan Edzhar dan Dato Zakaria berbual dengan rancak bersama Mirzaq.

"Eh, Dan kenapa tak datang-datang lagi?"
tanya Puan Khaleeda kepada Elva,

"Entah ma, tadi Elva dah call dah, telefon dia tutup."
jawab Elva,

"Haishh Dan ni. Boleh pulak dia menghilang time mertuanya datang."
Puan Khaleeda mula membebel.
Assya hanya tersenyum saja, dia faham akan suaminya itu tidak sihat.

Jordan mengucup pipi wanita itu.

"Malam esok baby datang lagi okay temankan syg ?"
kata perempuan itu, Jordan  mengangguk bagai dipukau. Perempuan itu tersenyum.

"Hi!"
sapa Jordan sebaik saja dia sampai di wad Assya.

"Panjang umur."
kata Elva,

"Sorry tadi Dan singgah ofis kejap tandatangan dokumen."
kata Jordan lalu duduk di birai katil Assya,

"Jangan pikirkan sangat kerja tu Dan. Jaga Assya dan Javier dulu buat masa ni."
kata Puan Khaleeda,

"Okay ma."
jawab Jordan. Jordan menghampiri Javier, dia mengucup dahi anaknya itu dengan penuh kasih sayang.

Seminggu kemudian, Assya telah dibenarkan pulang ke rumah. Di rumah, Jordan menoling Assya menguruskan Javier. Malam itu sebelum tidur,

"Syg, saya nak Yana temankan awak kat sini boleh?"
tanya Jordan,

"Kenapa?"
tanya Assya kembali,

"Saya nak dia tolong tengok-tengokkan awak bila saya takda kat rumah."
kata Jordan,

"Erm boleh jugak.tapi kalau saya nak Raisha temankan boleh tak?"
tanya Assya, Jordan diam sejenak,

"Erm.. boleh. Ikut keselesaan syg. "
kata Jordan, Assya tersenyum,

"Terima kasih awk sebab dah jaga saya dengan baik."
kata Assya lalu mencium pipi Jordan, Jordan tersenyum.

▪️Jordaniel Asya▪️[COMPLETED]Where stories live. Discover now