🔰8🔰

8.9K 89 0
                                    

Kandungannya sudah berusia 5 bulan, dia mulai duduk di rumah merehatkan diri. Sekali sekala dia akan mengunjung ke butiknya, namun selepas itu dia meletakkan semua tanggungjawab kepada Jasmine.

Malam itu, Harith meletakkan telefonnya di atas meja sebelum dia menuju ke bilik mandi membersihkan diri.
Sedang Assya melipat pakaian mereka, telefon Harith berbunyi, message masuk berterusan. Assya yg sedikit terganggu itu bangun, dia melihat telefon Harith. Di notifikasi itu muncul nama Jasmine. Assya kehairanan, salah satu mesej dari Jasmine mengatakan bahwa dia menanti Harith di suatu tempat. Pintu bilik mndi dibuka, Assya cepat2 meletakkan telefon Harith kembali, dia pura-pura mengemas bahagian tepi katil mereka.

"Abg nk keluar nanti. Ada kerja sikit."
kata Harith,

"Dengan siapa?"
tanya Assya,

"Dengan kawan-kawan. And mungkin abg tak balik malam nanti. Jadi tak payah lah tunggu. "
kata Harith, Assya hanya mengangguk walaupun hatinya dipenuhi rasa curiga.

Setelah selesai bersiap, Harith terus keluar dari billik mereka tanpa mencium dahi Assya. Assya cepat2 bersiap, dia mengambil kunci keretanya menyusur Harith dari belakang.

Harith mengucup pipi Jasmine, dia mengelus lembut pipi gadis itu sebelum mereka masuk ke dalam hotel tersebut. Situasi itu diperhatikan oleh Assya yg berada didalam kereta. Air matanya mengalir, dia menangis teresak-esak. Dia menelefon Harith,

"Abg kat mana?"
tanya dia,
"Ada ni kat kafe dgn kawan. Dah la, jgn kacau. bye."
tutt tutt!
Panggilan dimatikan, Assya mengesat air matanya, dia seakan tidak percaya dengan apa yg dilihatnya sebentar tadi, sambil menangis , dia memandu keretanya pulang.

Di hotel,
Harith sudah membuka pakaiannya, Jasmine duduk di atas nya, dia menjelurkan lidahnya menghisap batang Harith. Harith memejamkan matanya, Jasmine tersenyum, dia melanjutkan kerjanya memuaskan nafsunya dan Harith.

Assya menangis semahunya diatas katil,

"Sampai hati dia tipu aku... apa salah aku?" tanyanya pada dirinya. Assya mengusap perutnya,

"Mama janji akan jaga baby dengan baik walaupun tanpa papa suatu hari nanti."
kata Assya.

"hmphhh!! lickkk ittt babyyyy ahhhh !! "
desah Jasmine saat Harith mengerjakan pussynya dengan lidah. Jasmine mencapai klimaksnya, Harith kemudiannya memasukkan batangnya ke dalam pussy Jasmine, dia mendayungnya dengan laju. Dia mengucup bibir Jasmine,

"Ahhh! ahhh ! goo deeppp harithhh ahhh! i like iitt !"
desah Jasmine.

Pagi itu, Harith pulang, dia seperti biasa meletakkan telefonnya diatas meja sebelum masuk ke dalam bilik mandi. Assya yg sedang mengemas katil itu mengambil telefon Harith. Nasibnya bertuah kerena telefon  Harith tidak dikunci skrin, mungkin kerana Harith lupa kerana aplikasi game PUBGnya masih menyala. Assya membaca mesej Harith di whatsapp, dia cuba menahan tangisnya melihat mesej Jasmine dan Harith yg begitu mesra. Di gallery Harith, Assya menjumpai video Harith dan Jasmine sedang bersetubuh serta gambar naked Jasmine dan Harith. Assya bagaikan disambar petir, dia menitikkan air matanya, tiba-tiba bunyi air paip ditutup, Assya cepat2 mengembalikan skrin PUBG Harith tadi lalu mengelock skrin tersebut. Dia keluar dari bilikk mereka.

Harith keluar dari bilik mandi, dia mencari kelibat Assya,

"Hurm, mungkin dah turun kot."
kata Harith lalu mencapai telefonnya, dia membuka skrin telefonnya, dia membuka gallerynya, dia melihat video dia dan  Jasmine yang dirakamnya semalam di hotel dan juga video ketika mereka bercuti di Penang. Dia kembali ke bilik mandi dan melancap disana.

▪️Jordaniel Asya▪️[COMPLETED]Where stories live. Discover now