Pagi itu, Jordan meraba sisinya, dia bangun tatkala dia merasa tiada orang disisinya.
Dia mencari kelibat Asya, dia turun ke dapur, Asya sedang menyediakan breakfast untuk mereka. Jordan tersenyum," Morning."
sapa Jordan,"Morning too. "
balas Asya lalu dia menuangkan air kopi ke dalam cawan Jordan." Kenapa bangun tak kejutkan saya? Boleh saya tolong awak buat."
kata Jordan,"Takpe lah. Saya tak nak susahkan awak. Awak kan letih sebab jaga saya semalam."
kata Asya, Jordan mengangguk, dia memandang Asya, dia melihat Asya memakai baju kemejanya dan juga seluar panjangnya,"Awak dah mandi?"
tanya Jordan,"Dah..."
jawab Asya,"Patutlah awak pakai baju saya."
kata Jordan,"Minta maaf sebab tak bagithu awak tadi."
kata Asya tersipu malu,"Yerla. Jangan awak pakai boxer saya sudah."
gurau Jordan, Asya tertawa kecil,"Yerla. "
jawab Asya. Jordan tersenyum melihat Asya mulai ceria, dan tak sepertti seminggu yg lalu."Thanks sebab awak bersusah payah jaga saya seminggu ni."
kata Asya,"Ermm takpe. "
kata Jordan lalu menyuap makanannya, Asya bangun, dia menghampiri Jordan, dia meminta Jordan memusingkan tubuh menghadap dia yg sedang berdiri itu, Jordan mengikut saja. Asya membuka kancing kemejanya, Jordan melopong melihat tindakan Asya itu,"Awak nak buat apa ni?"
tanya Jordan,"Saya nak balas jasa awak. Kan semua lelaki suka kalau perempuan balas jasa mereka macam ni."
kata Asya, hatinya sedikit terguris mengenangkan perangai Harith." Saya izinkan awak ratah tubuh saya. "
kata Asya yg sudah menanggalkan semua pakaiannya, Jordan terkejut,"Saya bukan macam tu lah."
kata Jordan, Asya mulai menangis,"Awak okay tak ni?"
tanya Jordan, dia memaut Asya, dia mengusap air mata Asya," awak buat lah apa yg awak suka kat saya."
kata Asya, Jordan terdiam, dia kemudiannya mengendong Asya yang tidak memakai pakaian itu ke bilik. Dia meletakkan Asya di katil, Jordan menanggalkan bajunya, dia menindih Asya, dia memandang wajah Asya yang sayu itu. Jordan perlahan lahan mengucup dahi Asya, kucupannya kemudian menuju kedua belah pipi Asya, seterusnya ke leher Asya,"hmphh..."
desah Asya,kucupan terakhirnya menuju ke bibir seksi Asya yg merah jambu itu, dia mengucupnya lama, Asya membalas kucupan Jordan, mereka berlaga bibir. Tangan Asya mengeluarkan batang Jordan dari seluar pendeknya itu, dia mengurutnya.
Jordan meleraikan ciuman mereka, dia memejamkan matanya merasainya sentuhan lembut tangan Asya pada batangnya itu."Ohh..."
Jordan memberhentikan tangan Asya daripada mengurut batangnya, dia mengenggam kedua dua tangan Assya dan mengucupnya,
"Kenapa awak serahkan diri awak pada saya?"
tanya Jordan," Saya nak balass jasa awak."
kata Asya,"Kalau setiap kali saya tolong awak, awak balas jasa saya juga dengan cara ni?"
tanya Jordan,"Ye.Sebab semua lelaki inginkan kepuasan nafsu kan?"
kata Asya, Jordan ketawa," you re right, but i am not that type of man. "
kata Jordan,"Kalau awak bukan, kenapa awak nak juga?"
tanya Asya,"Awak yg minta, saya beri. Beside, i am a man that only serve my woman when she want it hardly."
bisik Jordan di telinga Asya, senyuman nakalnya terukir di bibirnya." So my lady, what style do you want?"
tanya Jordan dengan nakal, wajah Asya mulai kemerahan malu. Dia menolak Jordan, namun Jordan menarik tubuhnya sehingga dia terduduk di atas Jordan."Awak nak lari daripada balas budi ke?"
usik Jordan, Jordan memaut tubuh Asya ke depan sehingga dekat dengan wajahnya,Jordan memaut punggung Asya ke depan, pussy Asya yg merekah merah serta halus tanpa bulu itu berada di dekat bibir Jordan, Jordan menjelurkan lidahnya, dia menjilat pussy Asya, Asya mengetap bibirnya,
"ermphhh...."
Lidah Jordan bermain dengan ligatnya didalam pussy Asya membuatkan gadis itu mendesah dengan kuatnya. Asya mengoyangkan pinggulnya,
"Hmphh.... hmphh... ahhh..."
dia mencapai klimaksnya, rambut Jordan digenggamnya. Nafasnya tercunggap-cunggap,
" Your pussy taste good. I like it and for sure my junior will like it too. "
usik Jordan. Asya bangun, kakinya terasa lemah, dia baring di sisi Jordan.
Jordan menindih Asya,"Malam nnti saya kerjakan awak okay?"
kata Jordan, dia lalu bangun dari situ dan menuju ke bilik mandi.
Asya menyelimuti badannya, dia masih belum mahu bangun dari situ."Awak nak beli apa2 tak?"
tanya Jordan kepada Assya sambil dia melipat lengan bajunya, Assya menghampiri Jordan, dia membetulkan kolar baju Jordan dan juga lipatan lengan baju Jordan, Jordan hanya tersenyum,"Tak. "
jawab Assya,"Pakaian awak?"
tanya Jordan, Assya menggeleng,"Saya nak pakai awak punya."
jawab Assya, Jordan tertawa,"Panties pun nak pakai saya punya ke?"
tanya Jordan, Asya memandang Jordan,"Hurm... yg tu beli kan untuk saya."
kata Asya, Jordan berhenti ketawa, dia memandang Asya,"Saya beli?"
tanya dia sekali lagi, Assya mengangguk,"Ermmm awak beli size M yer nanti."
kata Assya,"M?"
tanya dia, Assya mengangguk,"Aaa....baiklah.Awak jaga diri baik2 tau kat rumah, nanti saya balik secepat mungkin. "
kata Jordan, Assya mengangguk,"Jangan keluar dari rumah ni even awak jenguk sikit2 sekalipun okay?"
kata Jordan lagi,"Baik tuan Jordan."
jawab Assya, Jordan tersenyum, dia mengusap rambut Assya sebelum menyinggahkan ciuman di pipi kanan Assya. Assya hanya tertunduk malu."Jangan nakal-nakal."
kata nya sambil mengenyitkan matanya.
Assya hanya mengangguk.
YOU ARE READING
▪️Jordaniel Asya▪️[COMPLETED]
Romance"I will never get tired, I will still chase your shadow until the end." - Jordan Jonathan E.